Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hvad er han med i ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

-Sigrid-

AalborgPigen skriver:

Så forfærdelig på den gode måde  

Jep

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

myr81 skriver:

At få et job hvoe jeg selv kan nå at afl og hente mine børn, så jeg er fri for altid at skulle have hovedpine over hvem der kan hjælpe os

Du har måske et job hvor det passer af H til ? 

Øv.. krydser finge for at du får det 

Anmeld

2. september 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Hvor lang tid er det siden de gik fra hinanden.. Min forældre blev skilt for 3 år siden.. Og jeg har det stadig svært med det engang imellem . 

mine brødre og jeg fik det at vide for små 6 uger siden, og dagen efter havde hun allerede en anden.  håber jeg kan acceptere det med tiden men tvivler, har ikke rigtig snakket med hende siden..

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Sabina92 skriver:

jeg vejer 59kr nu, jeg vejede mig for en uge siden der sagde den 60,1 kg. Jeg går tur hver dag og løber på sådan en motionsting jeg har, aner ikke hvad den hedder (: så det går fremad, ingen usunde ting..

Så går det da fremad  

Anmeld

2. september 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Hvad er han med i ?  

Han er forsangeren fra Maroon 5

Anmeld

2. september 2011

jydeinden

lige nu og her at blive rask og at ingen andre ville blive ramt af sygdom, hverken af den harmløse art eller den farlige

Anmeld

2. september 2011

Filuca

At vinde rigtig mange millioner i lotto - økonomisk uafhængighed ville være dejligt!

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

mine brødre og jeg fik det at vide for små 6 uger siden, og dagen efter havde hun allerede en anden.  håber jeg kan acceptere det med tiden men tvivler, har ikke rigtig snakket med hende siden..

Det er jeg ked af at høre

Åh det lyder som mine forældre.. Da mine forældre blev skilt fortalte de det søndag og tirsdag var min mor flyttet ud og en anden flyttet ind. Og de havde begge en ny.. Jeg snakkede ikke med dem begge i 6 måneder.. Men efterhånden begyndte jeg at snakke med dem igen.. Men det er simpelthen så svært.. Jeg ved NU at den fejl jeg lavede var at prøve at tage parti ved dem begge og så gøre dem glade.. Glemte mig selv og det kæmper jeg stadig med idag.. Og så brugte jeg al min tid på at lære deres nye kærester at kende hvilken egentlig gjorde det værre.. Fordi man føler sig så falsk og presset.. 

Så kan give dig gode råd: MÆRK EFTER INDE I DIG SELV !! Hvordan ønsker du at dette skal ske? Hvordan skal din fremtid se ud med dine forældre? SKal deres valg påvirke dig? 

Ved godt det er svært.. 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Han er forsangeren fra Maroon 5

nåå UPS.. anede jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.