Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Muffin_girl

gravid20 skriver:

At det er d. 2/1 imorgen så jeg kan nå terminsdatoen hurtigt 

Wussshhh trylle trylle lad tiden gå stærkt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

signe. skriver:

At vi havde råd til at totalrenovere HELE vores landbrugsejendom!

Ja det ville være skønt Nyt byggeri er altid skønt

Anmeld

2. september 2011

Sildefisk

AalborgPigen skriver:

Ja det arbejder mig svigermor som. Og det er godt nok træls engang imellem. Vil din arbejdsplads ikke hjælpe dig lidt ? 

nej med den rift der er om de få jobs, er det et must man er fleksibel

Anmeld

2. september 2011

lycly

AalborgPigen skriver:

Ja en større lejlighed er altid godt Du bor måske et sted med småt med plads? 

Ja bor i en 2-værelses lejlighed . Det er egentlig fint nok så længe Julia er baby, men vi vil gerne have noget andet inden hun er højest 2 år så hun kan få sit eget værelse

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

myr81 skriver:

nej med den rift der er om de få jobs, er det et must man er fleksibel

Ja det ved jeg godt. Det er noget møg !!! 

Anmeld

2. september 2011

signe.

AalborgPigen skriver:

Ja det ville være skønt Nyt byggeri er altid skønt

Præcis, og det er meget gammelt det vi bor i, så kunne altså være ret lækkert at komme den smule fugt til livs der er, nyt tag, nye gulve, og smækre værelser til ungerne, og lækkert soveværelse til mig og kæresten

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Luna F. skriver:

Ja bor i en 2-værelses lejlighed . Det er egentlig fint nok så længe Julia er baby, men vi vil gerne have noget andet inden hun er højest 2 år så hun kan få sit eget værelse

JA det ville da helt klart være og foretrække.. Ellers bliver det lidt klemt 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

signe. skriver:

Præcis, og det er meget gammelt det vi bor i, så kunne altså være ret lækkert at komme den smule fugt til livs der er, nyt tag, nye gulve, og smækre værelser til ungerne, og lækkert soveværelse til mig og kæresten

Ja det villle sku være herligt Bare sådan føelsen af nyt og lækre ting

Anmeld

2. september 2011

Moar2011

Ja sådan har jeg det da selvfølgelig også.. At man skal være glad hvis han er glad.. Men det er da aldrig nemt.. Men godt han snart kommer hjem på leave .. tiden går jo hurtigt.. Men så kan du heldigvis tage en masse billeder og skrive ting ned om jeres søn 

ja glæder mig sådan til december - har aldrig glædet mig så meget ! - han tog afsted da storm var 3½månede og kommer hjem til december når storm er 7½ånede

er ikke så go til at skrive ned, men skriver hvad vi laver osv i en mail, af det jeg kan huske og tager os tit billeder og en - to gange om ugen filmer jeg

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Babyklar skriver:

ja glæder mig sådan til december - har aldrig glædet mig så meget ! - han tog afsted da storm var 3½månede og kommer hjem til december når storm er 7½ånede

er ikke så go til at skrive ned, men skriver hvad vi laver osv i en mail, af det jeg kan huske og tager os tit billeder og en - to gange om ugen filmer jeg

Hold da p det er en lang periode han er væk.. Men godt du er lidt go til det Men der er heldigvis mange år tilbage i kan have sammen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.