Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Moar2011

AalborgPigen skriver:

Hold da p det er en lang periode han er væk.. Men godt du er lidt go til det Men der er heldigvis mange år tilbage i kan have sammen  

ja det sådan ca .. men han har det os dårligt med det ..

har ikk noget valg, har min søn og være glad for og få en hverdag op med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

MortilCilas

At flytte tættere på byen i et etplanshus, med have. + nye møbler osv. Da jeg vil have en ny indretningsstil

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

AalborgPigen skriver:

Forresten, mit største ønske lige nu og altid er at mine to store piger var hos mig

Anmeld

2. september 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Ja det er meget vildt !! 

Nej sådan havde jeg det også.. Og så skal du gøre hvad du føler er det rigtige.. Du skal ikke lade dem presse noget ned over dit hoved.. Det gjorde mine forældre.. Og den dag idag er jeg bare så skuffet..

Fordi ved du, de er voksne og det er deres valg? Ikke DIT Og ikke din skyld.. De kan ikke være det bekendt. De burde være de voksne der hjalp børnene med at komme sig over tabet.. Fordi uanset om man er 5 år eller 50 år. Så er det aldrig sjovt. Man mister trods alt sine trygge rammer.. 

Og hvis du ikke har lyst til at invitere dem til dit bryllup syntes jeg du skal tænke alvorligt over det. Fordi det er DIN dag.. Og ikke deres dag. Hvornår skal i giftes?? 

Mine forældre var også rigtig grove. Og min far sagde bare: " stop med at tude, du er sku voksen""!! Så ved du hvad op i røven med dem. Selvom det er hårdt sagt.. Det har taget mig 2 år at få det bedre med mig selv pga alle de ting jeg påtog mig. Så kan kun sige at du kun skal tænke på dig selv (børn og kæreste) Eftersom det er dem du skal leve dit liv med og ikke dine forældre.. Dine forældre spørger heller aldrig dig om de må noget, hvorfor skal du så spørge dem ?  

Min far har fx lige fået ny kæreste igen for 3 gang. Og har været gift engang. 

Så kan kun sige det mange gange. TÆNK PÅ DIG SELV.. Du lever dit liv, og dine forældre deres liv!! Selvom det ikke er sjovt. 

Mange tak for dit svar, troede at jeg var helt alene i verden, hvor er det rart at snakke med en der har været det samme igennem.

Eji det sagde han bare ikke  de tror at de har det så hårdt, men tænker ikke over deres "efterladte" børn..
Min mor har sagt "at jeg ikke kunne tage hendes barnebarn fra hende og gjorde jeg det, så kunne hun jo altid melde mig til kommunen, selv om at der ikke er noget at komme efter, så skulle hun nok finde på noget".
og den udtalense tilgiver jeg hende aldrig for, uanset hvor meget hun undskylder..
vi skal giftes d. 13 okt. 2012.. men ja vil også tænke rigtig meget over det, og snakke med mine brødre om deres mening. de får IKKE lov at ødelægge mere for os..

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Dansker I Holland skriver:

Forresten, mit største ønske lige nu og altid er at mine to store piger var hos mig

Det kan jeg godt forstå 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Babyklar skriver:

ja det sådan ca .. men han har det os dårligt med det ..

har ikk noget valg, har min søn og være glad for og få en hverdag op med ham

Ja kan jeg godt forstå hvis han har Ja så må du bare tænke på din søn der bliver glad når han kommer hjem 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Cilas skriver:

At flytte tættere på byen i et etplanshus, med have. + nye møbler osv. Da jeg vil have en ny indretningsstil

Det er mit nr 2 ønske gad jeg også virkelig gerne.. 

Anmeld

2. september 2011

Moar2011

AalborgPigen skriver:

Ja kan jeg godt forstå hvis han har Ja så må du bare tænke på din søn der bliver glad når han kommer hjem 

ja lige præcis ! vi kan ikk gør noget om , selvom han gerne ville .

Anmeld

2. september 2011

Jemion

AalborgPigen skriver:

Ja kan se du har termin.. Der er måske slet ikke noget optræk til noget ?  

Nej overhovede intet udover lidt menses murren og ondt i lænden.. Men men jordemoderen siger at det er gode tegn

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

Mange tak for dit svar, troede at jeg var helt alene i verden, hvor er det rart at snakke med en der har været det samme igennem.

Eji det sagde han bare ikke  de tror at de har det så hårdt, men tænker ikke over deres "efterladte" børn..
Min mor har sagt "at jeg ikke kunne tage hendes barnebarn fra hende og gjorde jeg det, så kunne hun jo altid melde mig til kommunen, selv om at der ikke er noget at komme efter, så skulle hun nok finde på noget".
og den udtalense tilgiver jeg hende aldrig for, uanset hvor meget hun undskylder..
vi skal giftes d. 13 okt. 2012.. men ja vil også tænke rigtig meget over det, og snakke med mine brødre om deres mening. de får IKKE lov at ødelægge mere for os..

Ja det er rat og høre det fra andre.. SÅ man ikke tror man er skør.. 

Jo jeg tror forældre nogle gange tænker med RØVEN!!!! 

WTF det sagde hun bare ikke !! Ej det er da absolut ikke i orden og komme med sådan en flabet kommentar .. Slet ikke okay .. !! Det er godt nok respektløst..!! 

Tillykke med brylluppet .. Og ja syntes du skal snakke med dem om det, men samtidig selv overveje hvad DU mener. Fordi man kan godt blive forvirret af andres mening.. Og du skal gøre hvad Du mener er det rigtigte.. Selvom det er en stor dag.. Men fx har kæresten og jeg også snakket bryllupsdato men det skal godt nok ikke være på min bekostning at de skal komme.. Og jeg er på det stadie hvor de bliver inviteret alene, uden påhæng.. Og vil de ikke komme kan de sku bli væk !! Selvom de er ens forældre skal de ikke ødelægge ens liv..

Min kæreste siger altid at når man sidder som 80 årig og tænker tilbage skal man sidde med en god føelse (overordnet) Hvor man har fået det ud af ens liv som man ønsker.. I stedet for at leve sit liv igennem ens forældre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.