Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
at bliv morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr er så træt af når mens kom være månde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åh sad faktisk og ku slet ikke komme i tanke om noget
men kiggede så ned og fik øje på den kæmpe delle der sidder på maven. så sku jeg ønske mig noget.... så sku det være styrke til at gå i kast med en kost ændring og motion.
Cilas skriver: Ja han har fuld opmærksomhed, og han nyder det i fuldedrag Han kommer vel en dag. Jeg har ikke travlt, hehe
Ja han har fuld opmærksomhed, og han nyder det i fuldedrag
Han kommer vel en dag. Jeg har ikke travlt, hehe
Ja kan jeg godt forstå
SussieThyssen skriver: Mange tak søde ven. Ja det er surt at blive fyret pga nedskæringer..og så efter kun at have været ansat så kort
Mange tak søde ven.
Ja det er surt at blive fyret pga nedskæringer..og så efter kun at have været ansat så kort
Hvor lang tid har han været ansat ??
AalborgPigen skriver: Du er måske ikke klar endnu? Ja at vinde i lotto, gid man kunne få det ønske opfyldt
Du er måske ikke klar endnu?
Ja at vinde i lotto, gid man kunne få det ønske opfyldt
Tjo nja nej, jeg ville ikke være klar til at han kom ud nu - men han er jo slet heller ikke færdigbagt :-)
Moms
Moms skriver: Tjo nja nej, jeg ville ikke være klar til at han kom ud nu - men han er jo slet heller ikke færdigbagt :-) Moms
Nej så du har tid nok
Hmm, at få det overflødige væk på min mave
Har tabt mig 5 kilo(åbenbart) så mangler 3 endnu ..
morethanperfect skriver: Hmm, at få det overflødige væk på min mave Har tabt mig 5 kilo(åbenbart) så mangler 3 endnu ..
Du gør måske slet ikke noget for at tabe dig ?
pussekat skriver: at bliv morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr er så træt af når mens kom være månde
JA dumme mens.. BLIV VÆK OG GØR OS TIL MØDRE
AalborgPigen skriver: Du gør måske slet ikke noget for at tabe dig ?
Nej . KAN bare ikke tage mig sammen .. ØV !
Men men, har tabt mig 5 kilo uden at gøre noget .. Såå, skal bare ha ændret på de dårlige vaner .. Selvom det er svært ! :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128