Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

åh sad faktisk og ku slet ikke komme i tanke om noget

men kiggede så ned og fik øje på den kæmpe delle der sidder på maven. så sku jeg ønske mig noget.... så sku det være styrke til at gå i kast med en kost ændring og motion.

Hihi så har du det da dejligt hvor du er Ja den delle på maven kan man ikke bare skubbe ind og så er den væk. desværre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Nej . KAN bare ikke tage mig sammen .. ØV !

Men men, har tabt mig 5 kilo uden at gøre noget .. Såå, skal bare ha ændret på de dårlige vaner .. Selvom det er svært ! :/

Det er da kun dejligt  

Anmeld

2. september 2011

SussieThyssen

AalborgPigen skriver:

Hvor lang tid har han været ansat ?? 

Siden 15. april og i ansættelse med løntilskud, med lovning på fastansættelse den 1/11.
Men når firmaet ikke sælger nok, har de ikke råd til en bogholder og økonomisk administrator, så min mand kunne jo se det komme.

Anmeld

2. september 2011

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Det er da kun dejligt  

Ja det er skønt nok .. Men ville gerne ha det sidste væk også

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

Siden 15. april og i ansættelse med løntilskud, med lovning på fastansættelse den 1/11.
Men når firmaet ikke sælger nok, har de ikke råd til en bogholder og økonomisk administrator, så min mand kunne jo se det komme.

IHHHH hvor er det bare super øv !!! Håber han snart finder noget .. Men det er desværre så svært.. Min kæreste blev udd.cand i science i juli og har gået arbejdsløs, han blev heldigvis ringet op i tirsdag at han kunne starte idag, men kun ½ år.. Da de så ikke har så meget og lave bagefter.. Men er desværre bange for at han ikke kan blive ansat bagefter, men man kan da håbe  Så krydser fingre for i er heldige  

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Ja det er skønt nok .. Men ville gerne ha det sidste væk også

Ja kan jeg godt forstå  

Anmeld

2. september 2011

wamse

Mit højeste ønske At mine børn får et lykkeligt liv, og møder mennesker, der forstår hvor helt fantastiske mennesker de er

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

wamse skriver:

Mit højeste ønske At mine børn får et lykkeligt liv, og møder mennesker, der forstår hvor helt fantastiske mennesker de er

Sikken et dejligt ønske 

Anmeld

2. september 2011

SussieThyssen

AalborgPigen skriver:

IHHHH hvor er det bare super øv !!! Håber han snart finder noget .. Men det er desværre så svært.. Min kæreste blev udd.cand i science i juli og har gået arbejdsløs, han blev heldigvis ringet op i tirsdag at han kunne starte idag, men kun ½ år.. Da de så ikke har så meget og lave bagefter.. Men er desværre bange for at han ikke kan blive ansat bagefter, men man kan da håbe  Så krydser fingre for i er heldige  

Så må vi krydse fingre for hinandens mænner

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

Så må vi krydse fingre for hinandens mænner

Det er en deal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.