Økonomi, hvem styrer det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Mor til Mike

tithi skriver:

Her hos os er det mig der holder regnskab med økonomien og ordner alt med skat.

Hvis jeg selv skal sige det så gør jeg det godt Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og min kæreste får lærlingeløn, så inkomsten er lidt lille, på trods af det har vi sparet 22000 op siden april i år

MEN jeg synes også det kan være hårdt at det er mig der skal holde styr på det hele, og jeg ville gerne at min kæreste var ligeså så meget sat ind i det som mig, så vi kunne skiftes lidt.

Nå men jeg er sådan set bare nysgerrig på hvordan i ordner det hos jer, og i deles eller hvad?

Hjemme hos os er det manden der har styr på alt det økonomiske  Hvilket jeg er virkelig lykkelig over, tror jeg ville blive meget stresset hvis jeg skulle gøre det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

tithi skriver:

Her hos os er det mig der holder regnskab med økonomien og ordner alt med skat.

Hvis jeg selv skal sige det så gør jeg det godt Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og min kæreste får lærlingeløn, så inkomsten er lidt lille, på trods af det har vi sparet 22000 op siden april i år

MEN jeg synes også det kan være hårdt at det er mig der skal holde styr på det hele, og jeg ville gerne at min kæreste var ligeså så meget sat ind i det som mig, så vi kunne skiftes lidt.

Nå men jeg er sådan set bare nysgerrig på hvordan i ordner det hos jer, og i deles eller hvad?

Thihi tror ikk engang man i må spare de 22000 op når du er på KH , da man ikke må have en formue på mere end 10.000, dumme regler

Nåh, men her hjemme styrer Jeeeeg økonomien, betaler regninger, styrer netbank, ringer rundt og får lavet evt aftaler, åbner og læser breve ja ALT

Anmeld

29. august 2011

Dinna88

Mi skriver:

Jeg holder styr på økonomien herhjemme.

Jeg er statsminister, finansminister, trafikminister, sundhedsminister, socialminister og en masse andre kasketter herhjemme 

Haha!  Tak for et godt grin.

Når min kæreste og jeg flytter sammen er det nok mig der kommer til at have det totalt overblik. Min kæreste har intet lært hjemmefra, WHAT so ever. Han aner ikke hvad et girokort er... Så ja, det er mig der i samarbejde med banken får smækket et budget sammen, med ham siddende ved siden af (!), og det er mig der kommer til at styre madbudgettet m.m. Men han kommer til at vide hvordan og hvorledes - men kommer nok ikke til at udføre  noget i praksis.

Anmeld

29. august 2011

tithi

**Stolt Mor<3** skriver:

Thihi tror ikk engang man i må spare de 22000 op når du er på KH , da man ikke må have en formue på mere end 10.000, dumme regler

Nåh, men her hjemme styrer Jeeeeg økonomien, betaler regninger, styrer netbank, ringer rundt og får lavet evt aftaler, åbner og læser breve ja ALT

Nu er det jo sådan set ikke mine penge, min kæreste får betydelig mere end mig, og hvis vi skal dele alt over lige, så har jeg underskud, han betaler altså mere af vores fælles udgifter end mig. Dermed tilfalder alt overskud også ham.

Anmeld

29. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

tithi skriver:

Nu er det jo sådan set ikke mine penge, min kæreste får betydelig mere end mig, og hvis vi skal dele alt over lige, så har jeg underskud, han betaler altså mere af vores fælles udgifter end mig. Dermed tilfalder alt overskud også ham.

hehe fint fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.