Økonomi, hvem styrer det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. august 2011

tithi

Her hos os er det mig der holder regnskab med økonomien og ordner alt med skat.

Hvis jeg selv skal sige det så gør jeg det godt Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og min kæreste får lærlingeløn, så inkomsten er lidt lille, på trods af det har vi sparet 22000 op siden april i år

MEN jeg synes også det kan være hårdt at det er mig der skal holde styr på det hele, og jeg ville gerne at min kæreste var ligeså så meget sat ind i det som mig, så vi kunne skiftes lidt.

Nå men jeg er sådan set bare nysgerrig på hvordan i ordner det hos jer, og i deles eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

DinNabo

tithi skriver:

Hvis jeg selv skal sige det så gør jeg det godt Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og min kæreste får lærlingeløn, så inkomsten er lidt lille, på trods af det har vi sparet 22000 op siden april i år

MEN jeg synes også det kan være hårdt at det er mig der skal holde styr på det hele, og jeg ville gerne at min kæreste var ligeså så meget sat ind i det som mig, så vi kunne skiftes lidt.

Nå men jeg er sådan set bare nysgerrig på hvordan i ordner det hos jer, og i deles eller hvad?

Jeg står for alt det praktiske, men vi er gode til at snakke om det, å han ved hvad der fregår, men jeg styrer det

Anmeld

28. august 2011

MinNoah

tithi skriver:

Mig der står for alt!

Men har det lidt ligesom dig... Ville gerne kunne overgive det indimellem til kæresten.

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

tjaa det gør jeg.. jeg bor alene nemlig..

men eftersom jeg er ved at uddanne mig indenfor økonomi, så bliver det nok også mig der påtager mig den rolle i samråd med en eventuel partner hvisj eg nogensinde finder sådan en..

Anmeld

28. august 2011

PernilleogDennis

tithi skriver:

Her er det også mig der står for det hele. Jeg tror simpelthen ikke Dennis ville kunne overskue at holde styr på det så det ordner jeg, og det fungere fint.. Men ja.. det er lidt træls engang imellem, når de kære mænd bare læsser det af på os

Anmeld

28. august 2011

tithi

PernilleogDennis skriver:

Her er det også mig der står for det hele. Jeg tror simpelthen ikke Dennis ville kunne overskue at holde styr på det så det ordner jeg, og det fungere fint.. Men ja.. det er lidt træls engang imellem, når de kære mænd bare læsser det af på os

Jeg tror heller ikke min bedre halvdel helt kan overskuet det, han siger også at det er mig der har det bedste overblik, hvilket han nok har ret i

Anmeld

28. august 2011

emsaroto

det gør min kæreste :p  

Anmeld

28. august 2011

PernilleogDennis

tithi skriver:

Jeg tror heller ikke min bedre halvdel helt kan overskuet det, han siger også at det er mig der har det bedste overblik, hvilket han nok har ret i

Jah, jeg tror heller ikke min ville kunne finde ud af at få pengene til at slå til.. men jeg ville så til gengæld heller ikke kunne sove roligt om natten hvis jeg vidste det var ham der skulle styre det der

Anmeld

28. august 2011

tithi

PernilleogDennis skriver:

Jah, jeg tror heller ikke min ville kunne finde ud af at få pengene til at slå til.. men jeg ville så til gengæld heller ikke kunne sove roligt om natten hvis jeg vidste det var ham der skulle styre det der

Nej for husker de nu det hele?

Anmeld

28. august 2011

D-Micka

Her hjemme er det Manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.