Her hos os er det mig der holder regnskab med økonomien og ordner alt med skat.
Hvis jeg selv skal sige det så gør jeg det godt
Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og min kæreste får lærlingeløn, så inkomsten er lidt lille, på trods af det har vi sparet 22000 op siden april i år
MEN jeg synes også det kan være hårdt at det er mig der skal holde styr på det hele, og jeg ville gerne at min kæreste var ligeså så meget sat ind i det som mig, så vi kunne skiftes lidt.
Nå men jeg er sådan set bare nysgerrig på hvordan i ordner det hos jer, og i deles eller hvad?
Jeg har det lige som dig!! Det er mig der står for det hele, og jeg gad også godt bare en gang imellem, at det var kæresten der lige tjekkede netbanken osv...
Her har vi opdelt det sådan så vi har en budget konto, hvor alle pengene ryger ind på, og så har vi hver en konto med lommepenge, og en konto til mad..
Jeg synes også jeg klarer det nogen lunde!! Hvis kæresten har været liiige lovligt tit på tanken eller ved bageren, så printer jeg et kontoudtukt ud til ham, hvor jeg har markerede alle små indkøbene, så han kan se at nu er det tid til at lægge dankortet i lommen igen!!
Stine og Lisa.
Anmeld