Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ploffer skriver: Josephine spiser selv sin mad. Hun hjælper med at tage tøjet af og på og lægger det gerne selv ind i vaskemaskinen Hun er også super god til at hjælpe med at tømme opvasker Og babybøjlen har jeg taget af stolen for flere måneder siden, men hun sidder også stille og spiser sin mad og kravler helt forsigtigt ned når hun er færdig, og får lov til at rejse sig Det er ikke krav jeg stiller til hende, men noget hun selv gerne vil, og så skal hun da også have lov
Josephine spiser selv sin mad. Hun hjælper med at tage tøjet af og på og lægger det gerne selv ind i vaskemaskinen Hun er også super god til at hjælpe med at tømme opvasker Og babybøjlen har jeg taget af stolen for flere måneder siden, men hun sidder også stille og spiser sin mad og kravler helt forsigtigt ned når hun er færdig, og får lov til at rejse sig
Det er ikke krav jeg stiller til hende, men noget hun selv gerne vil, og så skal hun da også have lov
HUN ER OGSÅ BARE SÅÅÅÅÅ DYGTIG!!!!! min lille stueprinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Men synes altså helt bestemt at det er flot at dine drenge kan alt det de kan De ville jo nok ikke gøre det, hvis de ikke havde lyst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128