Hurtig hjælp.. angående pris på kage.. også jer der ikke bager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Den lykkelige

Solstråle2011 skriver:

Jeg har sådan en kagedeler der kan indstilles i højden. SÅ nemt og så kostede den altså ikke alverden

Smart.. sådan en må jeg eje.. hvor har du købt den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

FamilenStorm

Den lykkelige skriver:

Jeg skal lave min første bestillings kage.. er allerede nervøs..  
Lidt mere pres på når det er bestillings kage fra en person man ikke kender.. Men den skal være babsekage til 40-50 personer.. Men hvad kan man tillade sig at tage for den inkl. materialer?? Snakkede med hende der skal have den om at den skal være så stor som en bradepande.. Med tobleronefyld og hindbærmousse.. Men hvad kan man tage for det??
Og hvis du ikke bager selv.. hvad ville du så betale for en babse kage til 40-50 personer??

Har ikke lige læst alle indlæg..

Men vi gav vidst 30kr pr person til vores bryllupskage til 60 personer.. Og det syntes vi var helt fair.. Det var faktisk billigere end bageren, plus at den blev personlig og lige som man gerne vil..

Og ja der bliver jo Lagt vildt mange timer i det, og det skal selvfølgelig også krediteres..

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Smart.. sådan en må jeg eje.. hvor har du købt den??

I holland, men dinkage.dk har den også til 28 kr (dog ik lige på laget pt.)

Anmeld

26. august 2011

lenec

Til Norenberg.

Regner du pasta farve med, bagepapir, strøm, o.s.v med, og bradepande, hvad størrelse er det, hvor høje er de.

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Solstråle2011 skriver:

I holland, men dinkage.dk har den også til 28 kr (dog ik lige på laget pt.)

Ha ha ja det var da godt nok billigt.. 28 kr  Takker..

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

FamilenStorm skriver:

Har ikke lige læst alle indlæg..

Men vi gav vidst 30kr pr person til vores bryllupskage til 60 personer.. Og det syntes vi var helt fair.. Det var faktisk billigere end bageren, plus at den blev personlig og lige som man gerne vil..

Og ja der bliver jo Lagt vildt mange timer i det, og det skal selvfølgelig også krediteres..

Ja jeg har det lige som dig.. Ja folk kan jo bare sige lige hvad de interessere sig for, arbejder med eller lignende.. så kan man lave den super personlig!!  Har også lige snakket med en jeg kender som arbejder i bager.. hun siger de tit tager 2000-3000 kr for "standard" kager..

Anmeld

26. august 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Ja tror jeg også.. men hun sagde lige hun ville finde det gennem en anden så.. så må vi se hvad hun finder det til.. men sku lige før jeg ikke gider mere hvis hun spørger igen fordi hun ikke kunne finde det billigere..

Nu har jeg læst hele tråden, og jeg synes ikke det er for dyrt med 800 kr. Men du må love mig, at hvis hun kommer krybende, så koster den 1000 kr, hun skal sgu lide i synden

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Nu har jeg læst hele tråden, og jeg synes ikke det er for dyrt med 800 kr. Men du må love mig, at hvis hun kommer krybende, så koster den 1000 kr, hun skal sgu lide i synden

Hi hi hi  tror desværre jeg så pludselig skal noget den dag..  ej ved ikke.. ville jo også gerne lave den.. for eeelsker det jo.. men altså tror jeg har mistet lysten nu.. også fordi hun ingengang sagde undskyld eller noget da jeg fortalte hende at jeg havde købt en masse, søgt i flere timer, fundet opskrifter osv..

Anmeld

26. august 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Hi hi hi  tror desværre jeg så pludselig skal noget den dag..  ej ved ikke.. ville jo også gerne lave den.. for eeelsker det jo.. men altså tror jeg har mistet lysten nu.. også fordi hun ingengang sagde undskyld eller noget da jeg fortalte hende at jeg havde købt en masse, søgt i flere timer, fundet opskrifter osv..

Synes godt nok hun er noget tarvelig. Jeg har et par gange oplevet, at nogen springer fra, men de har undskyldt meget pænt, og enkelte har endda spurgt, om de skal betale for de materialer, jeg allerede har fået købt. Så jeg har vist været mere heldig end dig.

Glæder mig til at høre, om hun kommer igen

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Synes godt nok hun er noget tarvelig. Jeg har et par gange oplevet, at nogen springer fra, men de har undskyldt meget pænt, og enkelte har endda spurgt, om de skal betale for de materialer, jeg allerede har fået købt. Så jeg har vist været mere heldig end dig.

Glæder mig til at høre, om hun kommer igen

Ja synes også det var det mindste hun kunne gøre..
Ja skal nok lige skrive hvis hun gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.