Hurtig hjælp.. angående pris på kage.. også jer der ikke bager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Hannebanne

Hej, jeg synes bestemt at 25 kr pr. pers. er en fair pris.
Jeg har hørt at du hos bageren kan komme til at betale 70 kr pr. pers.
Det er dyrt at bage ingredienser, udstyr, strøm osv....
Tiden man bruger på det tager jeg ikke så tungt fordi jeg elsker det og fryder mig over når jeg får et fint resultat ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Dot D

Hannebanne skriver:

Hej, jeg synes bestemt at 25 kr pr. pers. er en fair pris.
Jeg har hørt at du hos bageren kan komme til at betale 70 kr pr. pers.
Det er dyrt at bage ingredienser, udstyr, strøm osv....
Tiden man bruger på det tager jeg ikke så tungt fordi jeg elsker det og fryder mig over når jeg får et fint resultat ud af det.

Jeg har lige afleveret en bryllupskage. De skulle give 125 kr pr person hos bageren, og 120 kr hos en anden bager... Det er altså VILDT

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Jeg har lige afleveret en bryllupskage. De skulle give 125 kr pr person hos bageren, og 120 kr hos en anden bager... Det er altså VILDT

Ja det er godt nok vildt!!!  Min moster som også er bidt af en gal kagekone sagde hun kendte en der havde købt en bryllupskage til 60 personer for 7000 kr.. Synes jeg var MEGA vildt!!! Og det var 116 kr. kuvert.. og det var lavet af en kendt konditor.. så nok derfor den var lidt pebret..

Anmeld

28. august 2011

Moar2011

Den lykkelige skriver:

ha ha jo du har ret!!  Hi hi..
Men hun har lige ringet og meldt fra, hun synes det var alt for dyrt..  så var det jo fantastisk jeg lige har bestilt total meget sort fondant igår..

ej hvor dårligt ! - mon ikk du skal sige noget med at aftalen binder, og du begynder og lave den når pengene er gået ind- form for garanti skal der til - for at du ikke bliver udsat for det igen.. held og lykke til hende, hvis hun synes det var dyrt.

Anmeld

28. august 2011

Sildefisk

Dot D skriver:

Nu har jeg læst hele tråden, og jeg synes ikke det er for dyrt med 800 kr. Men du må love mig, at hvis hun kommer krybende, så koster den 1000 kr, hun skal sgu lide i synden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.