Hurtig hjælp.. angående pris på kage.. også jer der ikke bager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Den lykkelige

lenec skriver:

Har i set min bryllupskage med topfigurene i sukker og springvand, den var til 80 personer, med danske jordbær i, selve topfiguren, tog vel ca. 30 timer at lave, og den kostede 2500.00 kroner i matrialer.

Hold da op.. lyder vild!! Hvor har du billed af den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Den lykkelige

norenberg skriver:

laver selv kager og skulle jeg tage penge for dem vil jeg nok forlange 350-400 kr for en på størrelse med en bradepande....kan ikke forstå jeres løber så højt op i pris...lavede to kager i bradepande størrelse med fondant...figure...billeder tryk...tobleronefyld og hindbærfyld....som sammenlagt røg i 375 kr for begge to...

Fordi man også tager for arbejds timerne..  Bruger jo vildt mange timer.. Man kunne bruge med familien..

Anmeld

26. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Jeg skal lave min første bestillings kage.. er allerede nervøs..  
Lidt mere pres på når det er bestillings kage fra en person man ikke kender.. Men den skal være babsekage til 40-50 personer.. Men hvad kan man tillade sig at tage for den inkl. materialer?? Snakkede med hende der skal have den om at den skal være så stor som en bradepande.. Med tobleronefyld og hindbærmousse.. Men hvad kan man tage for det??
Og hvis du ikke bager selv.. hvad ville du så betale for en babse kage til 40-50 personer??

Jeg betalte 25 kr pr kuvert for min dåbskage til Camille. Jeg synes en rimelig pris må være mellem 20-25 kr pr kuvert. Dog har jeg ingen ide om hvad materialerne koster, men det er bare min umiddelbare tanke

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Jeg betalte 25 kr pr kuvert for min dåbskage til Camille. Jeg synes en rimelig pris må være mellem 20-25 kr pr kuvert. Dog har jeg ingen ide om hvad materialerne koster, men det er bare min umiddelbare tanke

Ok..  Ja synes jeg også.. men hun sprang så fra her til aften selvom vi havde aftalt og jeg har købt forskellige ting til det  men ja synes egentlig også de 800 kr til 50 personer var ok.. 16 kr kuverten.. men synes hun ikke..

Anmeld

26. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Ok..  Ja synes jeg også.. men hun sprang så fra her til aften selvom vi havde aftalt og jeg har købt forskellige ting til det  men ja synes egentlig også de 800 kr til 50 personer var ok.. 16 kr kuverten.. men synes hun ikke..

Det er mega billigt - Så var det sgu bare fordi hun ikke ved hvor meget det reelt koster

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

Jeg lavede denne kage til 35 personer og den røg op i ca. 350 i materialer.(derudover brugte jeg meget lang tid på at lave de forskellige blomster af flere omgange nogle aftener i træk) Det var med trøffelcreme ala Blomsterberg og jordbærmousse lavet på friske bær og med bærstykker i, samlet i en drømmekage. Nu laver jeg ikke selv MMF men bruger fondant og det koster jo lidt ekstra i forhold til bare at skulle købe skumfiduser og flormelis.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Det er mega billigt - Så var det sgu bare fordi hun ikke ved hvor meget det reelt koster

Ja tror jeg også.. men hun sagde lige hun ville finde det gennem en anden så.. så må vi se hvad hun finder det til.. men sku lige før jeg ikke gider mere hvis hun spørger igen fordi hun ikke kunne finde det billigere..

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

Den lykkelige skriver:

Fordi man også tager for arbejds timerne..  Bruger jo vildt mange timer.. Man kunne bruge med familien..

Man skal jo også helst gøre det fordi man kan lide det og ikke af pligt

Anmeld

26. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Ja tror jeg også.. men hun sagde lige hun ville finde det gennem en anden så.. så må vi se hvad hun finder det til.. men sku lige før jeg ikke gider mere hvis hun spørger igen fordi hun ikke kunne finde det billigere..

Du skal sgu ikke lave hendes kage - helt ærligt! Hun bliver meget klogere, når hun opdager hvor dyrt det er!

Anmeld

26. august 2011

Den lykkelige

Solstråle2011 skriver:

Jeg lavede denne kage til 35 personer og den røg op i ca. 350 i materialer.(derudover brugte jeg meget lang tid på at lave de forskellige blomster af flere omgange nogle aftener i træk) Det var med trøffelcreme ala Blomsterberg og jordbærmousse lavet på friske bær og med bærstykker i, samlet i en drømmekage. Nu laver jeg ikke selv MMF men bruger fondant og det koster jo lidt ekstra i forhold til bare at skulle købe skumfiduser og flormelis.

Den er også bare super fin!!
Ja jeg plejer også bruge ca de penge på fyld..
Den der drømmekage bunde.. laver du bare en kage også skiller den i flere bunde??
Den klasker ikke sammen og bliver smattet når der kommer "vådt fyld imellem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.