uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Tulle28

Lisbeth85 skriver:

Det klip fra USA har vist også været herinde og vende... med moren, som vist var stærkt troende (kan dog ikke huske hvilken religion). Nå anywas... så ville jeg, som dig, heller ikke være sammen med en, som har så forkert et syn på opdragelse... føj ha!

Man skal ikke straffe hverken fysisk eller psykisk, men snakke om tingene, så ens børn forstår. De lærer ikke at forstå noget som helst, hvis de får kolde bade, hot sauce eller skal slå dyr ihjel... det eneste man får ud af det, det er et såret barn... både pyskisk og fysisk...

Det er vist desværre en ny sag... Og jeg tror ikke hun var specielt troende, men havde "bare" et forkvaklet syn på børneopdragelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Zeus

Muhmi skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå din holdning og har tendens til selv at hælde til den... For selvfølgelig skal man have lov at spørge om råd, uden at blive meldt til kommunen.... Det der bare fik mig til at reagere som jeg gjorde/gør er at hun tager ham i forsvar... Hvilket er klassisk eksempel på at hun ikke har tænkt sig at gøre noget ved det....

Et eller andet sted, så er det nok også fordi jeg er bange for, at underretninger ikke bliver taget så pokkers seriøst altid  Men hvis hun selv kommer og siger at der er noget galt, så SKAL de vel for pokker tage affære?

Har selv prøvet at kommunen lukkede ørene for vores underretninger, skrev enda til selve borgmesteren til sidst, var i medierne, og der blev ikke gjort en flyvende f*s.. Først da personen selv gik på kommunen, fik de hjælp.. Og det var mere grelt end et koldt brusebad

Anmeld

25. august 2011

MortilCilas

Zeus skriver:

Tænk at adoptere et barn, bare for at mishandle det.. Det samme med den der plejefamilie ovre på lolland? Eller var det Lolland? Som havde mishandlet plejebørn de sidste 20 år

Ja, og de bliver jo adopteret for at komme i en ordenlig familie, end det, deres biologiske familie kan tilbyde dem.
Brønnerrup sagen eller den i guldborgsund kommune ?

Anmeld

25. august 2011

FruStolpe

Stjernestoev skriver:

Jeg indrømmer gerne at jeg har taget kontakt til socialministeriet ang. den sag her, og sendt dem et link.
Så må du jo bruge alle dine undskylninger overfor dem, hvis de finder ud af noget!

Anmeld

25. august 2011

Laura.

Stjernestoev skriver:

Jeg indrømmer gerne at jeg har taget kontakt til socialministeriet ang. den sag her, og sendt dem et link.
Så må du jo bruge alle dine undskylninger overfor dem, hvis de finder ud af noget!

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Cilas skriver:

Ja, og de bliver jo adopteret for at komme i en ordenlig familie, end det, deres biologiske familie kan tilbyde dem.
Brønnerrup sagen eller den i guldborgsund kommune ?

Kan jeg ikke huske, i hvert fald ikke brønderslev sagen.. Den er relativt ny, her inden for de sidste par mdr

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth85

Tulle28 skriver:

Det er vist desværre en ny sag... Og jeg tror ikke hun var specielt troende, men havde "bare" et forkvaklet syn på børneopdragelse.

Ej, hvor forfærdeligt det er en ny en!! Tænk alle de børn, som lider hver dag under mors og fars syge måder at 'opdrage' på....både i DK, USA og ja.... i alle lande verden over.

Det hele gør bare SÅÅÅÅ meget mere ondt, når man selv har et barn, som man elsker ubetinget

Anmeld

25. august 2011

Storken

Hvis hun har slettet sig kan de så bruge linket til noget?

Anmeld

25. august 2011

.....

Zeus skriver:

Kan da godt forstå at du har det på den måde, det er jo ikke dig, der skal under en kold bruser, fordi DU har tisset i bukserne!! Eller bliver tvunget til at slå dit eget kæledyr ihjel!

Du risikerer at få et ødelagt barn, hvis du tillader din mand, at behandle ham sådan.. Så kan du jo passende stå om 20 år, og sige "undskyld, men jeg elskede ham desværre for højt, selvom han mishandlede dig".. For det ér mishandling!

Det er simpelthen for latterlig en undskyldning det dér, når det er din egen søn det handler om!

Så må du gå til kommunen, og sige at i har brug for noget hjælp. De har forskellige ting de kan tilbyde, og både samtaler og div andre ting, og de gør det for at HJÆLPE..

Godt sagt! Ingen børn skal igennem sådan en opdragelse .

TS: Du er ligeså skyldig i den opdragelse, når du lader sådan noget ske, i stedet for at stoppe det, hvilket jeg håber at du snart gør.

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Skal lige have fulgt min store pige til tandlæge, hvis der er nogen der undrer sig over, at jeg ikke svarer tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.