uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

MortilCilas

Zeus skriver:

Kan jeg ikke huske, i hvert fald ikke brønderslev sagen.. Den er relativt ny, her inden for de sidste par mdr

Brønderslev, sådan staves det. De boed jo også på lolland, de laved min fars bil.
Og den nye, må være i guldborgsunkommune vidst .. ham det meldte dem, hans mor er min nabo ret underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Tulle28

Lisbeth85 skriver:

Ej, hvor forfærdeligt det er en ny en!! Tænk alle de børn, som lider hver dag under mors og fars syge måder at 'opdrage' på....både i DK, USA og ja.... i alle lande verden over.

Det hele gør bare SÅÅÅÅ meget mere ondt, når man selv har et barn, som man elsker ubetinget

Jeg kan lige berolige dig lidt, googlede og kunne se at det ER det indslag som var i Dr. Phil, men pga. så mange har anmeldt indslaget til politiet, bliver hun nu sigtet.

Men jo, det er så forfærdeligt at tænke på, hvor mange børn der findes, der ikke har det godt

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Zeus skriver:

Et eller andet sted, så er det nok også fordi jeg er bange for, at underretninger ikke bliver taget så pokkers seriøst altid  Men hvis hun selv kommer og siger at der er noget galt, så SKAL de vel for pokker tage affære?

Har selv prøvet at kommunen lukkede ørene for vores underretninger, skrev enda til selve borgmesteren til sidst, var i medierne, og der blev ikke gjort en flyvende f*s.. Først da personen selv gik på kommunen, fik de hjælp.. Og det var mere grelt end et koldt brusebad

Nej det kan jeg godt se... Men hvis vi nu var flere om at anmelde den her sag til socialministeriet så kunne det være de tog den seriøst....

Anmeld

25. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Det er simpelhen frygteligt

Jeg har ikke ord for hvad jeg følte da jeg læste indlægget......HVAD TÆNKER I PÅ??? At mishandle et barn hører ikke med til dagens danmarks opdragelses metoder....og med god grund!!

Super godt at du reagerer, ellers havde du været følelses kold, som din mand! Sørg straks ind til nærliggende krisecenter eller kontakt mødrehjælpen. Du må rede jeres søn for dette monster, der kalder sig hans far!

Det kan ikke siges hurtigt nok : KOM VÆK!!

Anmeld

25. august 2011

Stjernestoev

Storken skriver:

Hvis hun har slettet sig kan de så bruge linket til noget?

Tror baby.dk har en liste med alle brugernes ip. Også tidligere

Anmeld

25. august 2011

Silja&Noam

Vil ønske barnet ville sige det til en pædagog i børnehaven eller hvor han går!! Ihh kan slet ik slippe den tråd her!

Anmeld

25. august 2011

N&J

Anonym skriver:

kan man snakke/ få rådgivning af kommunen?? så vil jeg da det... mange tak, det var et svar som dette jeg søgte.

Der findes ofte familierådivning på kommunen, hvis det ikke findes og pengene er små vil jeg opfordre dig til at gå til jeres præst, de har i kraft af deres erhverv god mulighed for at kunne snakke med jer om hvordan I fx. bliver enige om opdragelse, men optimalt ville være at finde en familierådgiver. 

Anmeld

25. august 2011

twinboys

Zeus skriver:

Undskyld mig, men hvor gammel er din mand????

Og ærlig talt, så havde jeg pakket sønnen og en taske, og flyttet langt væk.. Jeg ville simpelthen ikke turde lade ham være alene med mine børn, af frygt for, hvad han ville gøre ved dem, hvis de spildte et glas vand!

Børn skal ALDRIG nogensinde straffes på den måde, ALDRIG!

nej aldrig skal de straffes...

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Storken skriver:

Hvis hun har slettet sig kan de så bruge linket til noget?

Hun skal NOK blive fundet... Hun kan slette sig ligeså meget hun har lyst til... Politiet skal nok finde en IP-adresse på hende, på den ene eller den anden måde....

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth85

Tulle28 skriver:

Jeg kan lige berolige dig lidt, googlede og kunne se at det ER det indslag som var i Dr. Phil, men pga. så mange har anmeldt indslaget til politiet, bliver hun nu sigtet.

Men jo, det er så forfærdeligt at tænke på, hvor mange børn der findes, der ikke har det godt

Okay... jamen det er jo bedre at det er den samme, og ikke en ny en IGEN!

Det er bare sååååå synd, at de ikke selv kan fatte, at det er forkert, når de selv er vokset op med det samme i deres liv? Enten gør de det samme ved deres egen børn, som de selv har oplevet (kold brusebad, hot sauce etc.) eller også går det ofte i den anden boldgade, hvor de bliver TOTAL overbeskyttende, og børnene må intet som helst.

Ja, mange af mine tanker går til de børn, som desværre er kommet i den forkerte familie...

Til TS: En gang er én gang for meget, når det gælder sådanne metoder omrking børneopdragelse. Når man har gjort det en gang, så kan man gøre det igen. Tænk hvis du ikke er hjemme en dag, og han så gør det? Og din søn får at vide, at han IKKE må sige det til mor?... jeg ville ikke kunne holde de tanker ud. Og ville aldrig kunne tilgive min kæreste, hvis han gjorde det der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.