Tulle28 skriver:
Jeg kan lige berolige dig lidt, googlede og kunne se at det ER det indslag som var i Dr. Phil, men pga. så mange har anmeldt indslaget til politiet, bliver hun nu sigtet.
Men jo, det er så forfærdeligt at tænke på, hvor mange børn der findes, der ikke har det godt
Okay... jamen det er jo bedre at det er den samme, og ikke en ny en IGEN!
Det er bare sååååå synd, at de ikke selv kan fatte, at det er forkert, når de selv er vokset op med det samme i deres liv? Enten gør de det samme ved deres egen børn, som de selv har oplevet (kold brusebad, hot sauce etc.) eller også går det ofte i den anden boldgade, hvor de bliver TOTAL overbeskyttende, og børnene må intet som helst.
Ja, mange af mine tanker går til de børn, som desværre er kommet i den forkerte familie...
Til TS: En gang er én gang for meget, når det gælder sådanne metoder omrking børneopdragelse. Når man har gjort det en gang, så kan man gøre det igen. Tænk hvis du ikke er hjemme en dag, og han så gør det? Og din søn får at vide, at han IKKE må sige det til mor?... jeg ville ikke kunne holde de tanker ud. Og ville aldrig kunne tilgive min kæreste, hvis han gjorde det der!!!
Anmeld