Hopper op på hesten igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Vi har snakket om at flytte til Brændstrup, men der er bare så mange praktiske ting i forhold til det, der ville være besværligt (og dermed vil hele situationen påvirke vores hverdag mere end den allerede gør).. Vi har fravalgt bil indtil vi får børn og med offentlig transport vil det tage meget lang tid. Manden er butikschef og er nødt til at kunne komme til butikken i tilfælde af en nødsituation, når han tager ekstra fri til scanninger, osv. Jeg læser på uni og kan hoppe på en bus, når jeg er der og 10 min efter være på klinikken.. Så det er bare rigtig praktisk for os, at vi går på Skejby..

Vi ville gerne flytte til Maigaard i Århus (privat klinik), men det er bare økonomisk dumt, da det jo koster en del mere

Oveni det ved jeg jo godt, at fejl sker. Jeg er sikker på, at de ikke har dummet sig med vilje og lægen var meget undskyldende.. Lige nu er jeg bare skide gal alligevel!!  Men det håber jeg, at jeg kan komme over inden næste forsøg.. 

Jeg skal nok lige komme med en opdate ang. p-pillerne

Ja, så bliver det også meget besværligt.

Mon ikke de også er ekstra opmærksomme på jer nu, og ja, der kan ske fejl, men det er bare så følsomt, og parrene har jo i forvejen nerverne siddende uden på tøjet.

Vi har faktisk overvejet Majgaard til Insemintion, har kun hørt godt om dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Godaften skønne damer

Lige en opdate herfra. Som i ved gik vores andet IVF-forsøg helt i vasken, da vi i mandags fik beskeden om, at der ikke var æg til oplægning

De sidste dage har virkelig været hårde at komme igennem - det har uden tvivl været den hårdeste periode i hele vores behandlingsforløb..

Men... Jeg kan ikke være tudemarie mere - det går simpelthen ikke! Er blevet træt af mit eget tuderi og jeg trænger til at se andet end min dyne og en pakke klenex Så nu har vi besluttet at hoppe op på hesten igen Vi overvejede kraftigt at tage en pausen (igen).. Men det kan mit hjerte simpelthen ikke bære.. Det er ikke særlig sjovt at skulle igennem det hele en gang mere, når vi nu desværre kender skrækscenariet, men jeg kan heller ikke holde ud ikke at skulle igang - giver det mening? Så når jeg får fru rød på besøg (meget gerne snart), skal jeg starte på p-piller og på 21.dagen begynder vi nedreguleringen igen.. Vi skal igennem den lange protokol igen, da lægerne mener, at den indtil videre har fungeret optimalt.. Ved næste forsøg husker de forhåbentlig at lave ICSI og ikke IVF, og så håber jeg, at i alle vil krydse fingre for, at vi får æg til oplægning

Tak for alt jeres støtte Det har virkelig betydet meget, at i alle har stået klar med et lyttende øre og en skulder at græde ud ved

Mange  fra Lisbeth

Alt det bedste herfra smukke. I fortjener simpelthen at få Jeres ønskebarn nu!!! 

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Ja, så bliver det også meget besværligt.

Mon ikke de også er ekstra opmærksomme på jer nu, og ja, der kan ske fejl, men det er bare så følsomt, og parrene har jo i forvejen nerverne siddende uden på tøjet.

Vi har faktisk overvejet Majgaard til Insemintion, har kun hørt godt om dem

Jeg tror, at de er rigtig gode Hvis vi ikke har held med det i det offentlig fortsætter vi der.. Men håber virkelig ikke, at det bliver nødvendigt

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Alt det bedste herfra smukke. I fortjener simpelthen at få Jeres ønskebarn nu!!! 

DET SYNES JEG OGSÅ!! Kom så bebs

Anmeld

25. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror, at de er rigtig gode Hvis vi ikke har held med det i det offentlig fortsætter vi der.. Men håber virkelig ikke, at det bliver nødvendigt

Det skal nok lykkes, inden I skal over på en privat klinik, det er bare lidt en omvej at komme til drømmen

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Det skal nok lykkes, inden I skal over på en privat klinik, det er bare lidt en omvej at komme til drømmen

Jeg håber inderligt, at du får ret!!

Anmeld

25. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Det er det faktisk også i det private. Der skal man have min. 5 befrugtede æg før man laver blastocystdyrkning (langt de fleste steder i hvert fald). Jeg tror bare ikke, at man har resourcerne til det i det offentlige, desværre 

Men selvom vi ikke havde valgt blastocystdyrkning var vi nok aldrig nået til ÆO alligevel Der var kun et af vores æg, der var blevet befrugtet og det havde vidst været ret dårligt allerede på 2.dagen 

Og ja, de skulle havde lavet ICSI, men lavede alm. IVF Jeg er SÅ gal over, at det måske var gået anderledes, hvis de havde styr på deres papirer De har valgt at give os en nyt forsøg, men det hjælper bare ikke særlig meget lige nu.. Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg mistet en del tillid til de læger og det bliver rigtig svært for mig at overlade mine dyrebare æg til dem igen.. Men lige nu er det den eneste løsning, da vi ikke har råd til at oppe over i det private..

Jeg håber, at de næste mange uger læger sårene lidt, så jeg er lidt mindre gal og lidt mere tillidsfuld, når vi skal begynde igen Og så håber jeg virkelig, at de gør alt rigtigt næste gang, så vi snart kan få de to gyldne streger

Hvordan står det til ved jer søde? Jeg hepper på, at det er NU i skal være forældre I fortjener det SÅ meget

Det er fandme løgn. Hvad fanden bilder de sig ind. Det er endnu værre end vores klinik der tog for lidt op fordi de ikke havde læst journalen. Hva sker der for vores held og for de sjuskede læger. Det er bare ikke brugbart, at de er kede af det bagefter. Vores læge ville tilbyde at lægge de to æg op, der vel og mærket ikke havde delt sig op uden betaling, men hvad skulle det nytte. Chancen, tiden og håbet var jo spildt.

Jeg synes du skal kræve at få næste forsøg uden betaling. Det er da det eneste der giver mening, når de ar dummet sig så meget.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Det er fandme løgn. Hvad fanden bilder de sig ind. Det er endnu værre end vores klinik der tog for lidt op fordi de ikke havde læst journalen. Hva sker der for vores held og for de sjuskede læger. Det er bare ikke brugbart, at de er kede af det bagefter. Vores læge ville tilbyde at lægge de to æg op, der vel og mærket ikke havde delt sig op uden betaling, men hvad skulle det nytte. Chancen, tiden og håbet var jo spildt.

Jeg synes du skal kræve at få næste forsøg uden betaling. Det er da det eneste der giver mening, når de ar dummet sig så meget.

Vi er ikke særligt heldige for tiden Skal vi ikke satse på, at alle vores anstregelser og tårer munder ud i to skønne bebs i de næste forsøg? Det synes jeg ærlig talt, at vi har fortjent!!

Jeg er SÅ tosset på dem lige nu, at jeg slet ikke er i stand til at snakke med dem om kompensation.. Men det kommer nok..

Kommer du med til det næste babymøde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.