Hopper op på hesten igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvornår søde???

Den endelige dato er ikke på plads endnu.. Prøv at tjekke tråden med afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Den endelige dato er ikke på plads endnu.. Prøv at tjekke tråden med afstemning

havde ikke set den.. GG

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

havde ikke set den.. GG

Anmeld

25. august 2011

AnneH

HVor er det godt at i hopper på hesten igen.

Men jeg forstår ikke lige helt at du skal på p-piller? Skal du starte på nedreguleringen, mens du er på p-pillerne??

Hvor er det i er i behandling henne??

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

HVor er det godt at i hopper på hesten igen.

Men jeg forstår ikke lige helt at du skal på p-piller? Skal du starte på nedreguleringen, mens du er på p-pillerne??

Hvor er det i er i behandling henne??

På Skejby

Jeg skal starte på p-piller på 2.blødningsdag (når men forhåbentlig snart kommer). Når de 21 p-piller i en pakke er spist skal jeg starte med nedregulering. Sådan har det også været i vores to tidligere forsøg..

Anmeld

25. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

På Skejby

Jeg skal starte på p-piller på 2.blødningsdag (når men forhåbentlig snart kommer). Når de 21 p-piller i en pakke er spist skal jeg starte med nedregulering. Sådan har det også været i vores to tidligere forsøg..

Okay.. det har jeg aldrig hørt om.. Jeg har jo selv været på Skejby og har aldrig været i den form for behandling med p-piller.

Er der en speciel grund til det??

Anmeld

25. august 2011

Nessie

Hvor er I stærke Tænk at I allerede har overskud (og mod) til at prøve igen, så flot

Jeg har heller ikke oplevet at skulle på p-piller, de regulerede bare det hele med skanninger og hormoner.

Håber du snart får besøg af mrs. red, så I kan komme videre. Det er nogen gange dét der skal til, at man føler der sker noget.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Okay.. det har jeg aldrig hørt om.. Jeg har jo selv været på Skejby og har aldrig været i den form for behandling med p-piller.

Er der en speciel grund til det??

Nej, det tror jeg ikke Nu bliver jeg da helt nervøs for, om de har styr på, hvad de laver..

Jeg fik dem i forbindelse med vores første IVF-forsøg, da min mens udblev efter vores sidste IUI. Det var i forbindelse med juleferien, så der var det til dels for at fremkalde mens og til dels for, at vi kunne planlægge forløbet i forhold til klinikkens ferielukning..

Men jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg får dem nu - det er jo mandens sædkvalitet, der er problemet.. Jeg troede, at det var normalt og har derfor ikke spurgt ydeligere ind til det..

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Hvor er I stærke Tænk at I allerede har overskud (og mod) til at prøve igen, så flot

Jeg har heller ikke oplevet at skulle på p-piller, de regulerede bare det hele med skanninger og hormoner.

Håber du snart får besøg af mrs. red, så I kan komme videre. Det er nogen gange dét der skal til, at man føler der sker noget.

Jeg bliver bare nødt til at komme igang igen.. Hvis det ikke bliver nu bliver det bare endnu hårdere, når tiden kommer.. Samtidig har jeg  sådan en det-skal-f...-være-løgn-følelse - jeg nægter, at lade mig slå ud af det her. Jeg vil have det barn NU, koste hvad det vil!!

Lige pt. er jeg så klar, at jeg gerne vil starte på menopur i morgen og have taget æg ud i overmorgen - men så hurtigt kommer det desværre ikke til at gå

Det er meget mærkeligt med de p-piller.. Jeg har virkelig troet, at det var normalt.. Jeg ringer til dem i morgen, for nu er jeg blevet helt uforstående overfor det..

Anmeld

25. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Nej, det tror jeg ikke Nu bliver jeg da helt nervøs for, om de har styr på, hvad de laver..

Jeg fik dem i forbindelse med vores første IVF-forsøg, da min mens udblev efter vores sidste IUI. Det var i forbindelse med juleferien, så der var det til dels for at fremkalde mens og til dels for, at vi kunne planlægge forløbet i forhold til klinikkens ferielukning..

Men jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg får dem nu - det er jo mandens sædkvalitet, der er problemet.. Jeg troede, at det var normalt og har derfor ikke spurgt ydeligere ind til det..

Kan godt forstå at man tager dem, så man ved hvornår man får mens og man skal melde sig til, det gjorde jeg også, da jeg godt kunne have en lange cyklus og lidt ureglmæssig mens. Men de har da aldrig sagt at jeg skulle fortsætte efter tilmeldinge. Synes du evt skal give dem et kald og få en læge til at ringe dig op.

Vi har været rigtig glade for at være derude og noget rigtig må de da gøre. Har også en kollega som lige har fået en lille dreng efter ICSI derude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.