Nessie skriver:
Det kn jeg godt forstå.
Efter MA ville jeg også bare i gang igen med det samme, men skullel vente 2 mdr., fordi kroppen lige skulle falde til ro.
Jeg er da lidt spændt på at høre hvad de siger til det med p-pillerne.
(p.s. hvis du ikke er helt glade for dem på Skejby, så er de altså supersøde og dygtige på Brædstrup)
Vi har snakket om at flytte til Brændstrup, men der er bare så mange praktiske ting i forhold til det, der ville være besværligt (og dermed vil hele situationen påvirke vores hverdag mere end den allerede gør).. Vi har fravalgt bil indtil vi får børn og med offentlig transport vil det tage meget lang tid. Manden er butikschef og er nødt til at kunne komme til butikken i tilfælde af en nødsituation, når han tager ekstra fri til scanninger, osv. Jeg læser på uni og kan hoppe på en bus, når jeg er der og 10 min efter være på klinikken.. Så det er bare rigtig praktisk for os, at vi går på Skejby..
Vi ville gerne flytte til Maigaard i Århus (privat klinik), men det er bare økonomisk dumt, da det jo koster en del mere
Oveni det ved jeg jo godt, at fejl sker. Jeg er sikker på, at de ikke har dummet sig med vilje og lægen var meget undskyldende.. Lige nu er jeg bare skide gal alligevel!!
Men det håber jeg, at jeg kan komme over inden næste forsøg.. 
Jeg skal nok lige komme med en opdate ang. p-pillerne
Anmeld