Hopper op på hesten igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Kan godt forstå at man tager dem, så man ved hvornår man får mens og man skal melde sig til, det gjorde jeg også, da jeg godt kunne have en lange cyklus og lidt ureglmæssig mens. Men de har da aldrig sagt at jeg skulle fortsætte efter tilmeldinge. Synes du evt skal give dem et kald og få en læge til at ringe dig op.

Vi har været rigtig glade for at være derude og noget rigtig må de da gøre. Har også en kollega som lige har fået en lille dreng efter ICSI derude.

Det vil jeg gøre

Lige nu synes jeg ikke, at de er de bedste De lavede en kæmpe brøler, da de lavede IVF og ikke ICSI på vores æg denne gang Det kommer lige til at tage lidt tid før jeg kan tilgive dem den fejl, men mon ikke det kommer på et tidspunkt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Jeg bliver bare nødt til at komme igang igen.. Hvis det ikke bliver nu bliver det bare endnu hårdere, når tiden kommer.. Samtidig har jeg  sådan en det-skal-f...-være-løgn-følelse - jeg nægter, at lade mig slå ud af det her. Jeg vil have det barn NU, koste hvad det vil!!

Lige pt. er jeg så klar, at jeg gerne vil starte på menopur i morgen og have taget æg ud i overmorgen - men så hurtigt kommer det desværre ikke til at gå

Det er meget mærkeligt med de p-piller.. Jeg har virkelig troet, at det var normalt.. Jeg ringer til dem i morgen, for nu er jeg blevet helt uforstående overfor det..

Det kn jeg godt forstå.

Efter MA ville jeg også bare i gang igen med det samme, men skullel vente 2 mdr., fordi kroppen lige skulle falde til ro.

Jeg er da lidt spændt på at høre hvad de siger til det med p-pillerne.

(p.s. hvis du ikke er helt glade for dem på Skejby, så er de altså supersøde og dygtige på Brædstrup)

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

Hvor er det dejligt at høre, at du er ved at komme ovenpå igen! Det er abre så vigtigt for ens helbred og velfærd, at man prøver at se fremad og kæmpe videre

Jeg håber inderligt, at næste gang er lykkens gang! Jeg vil ihvertfald  for dig. Og jeg tvivl stærkt på, at klinikken laver den samme dumme dumme fejl igen

Anmeld

25. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Det vil jeg gøre

Lige nu synes jeg ikke, at de er de bedste De lavede en kæmpe brøler, da de lavede IVF og ikke ICSI på vores æg denne gang Det kommer lige til at tage lidt tid før jeg kan tilgive dem den fejl, men mon ikke det kommer på et tidspunkt?!

Kan godt forstå du er gal. Det ville jeg også være.

Synes i hvert fald at Sussi (sygeplejerske) er rigtig sød. Dog kunne jeg godt savne lidt at man evt havde den samme læge når man kommer derude.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Det kn jeg godt forstå.

Efter MA ville jeg også bare i gang igen med det samme, men skullel vente 2 mdr., fordi kroppen lige skulle falde til ro.

Jeg er da lidt spændt på at høre hvad de siger til det med p-pillerne.

(p.s. hvis du ikke er helt glade for dem på Skejby, så er de altså supersøde og dygtige på Brædstrup)

Vi har snakket om at flytte til Brændstrup, men der er bare så mange praktiske ting i forhold til det, der ville være besværligt (og dermed vil hele situationen påvirke vores hverdag mere end den allerede gør).. Vi har fravalgt bil indtil vi får børn og med offentlig transport vil det tage meget lang tid. Manden er butikschef og er nødt til at kunne komme til butikken i tilfælde af en nødsituation, når han tager ekstra fri til scanninger, osv. Jeg læser på uni og kan hoppe på en bus, når jeg er der og 10 min efter være på klinikken.. Så det er bare rigtig praktisk for os, at vi går på Skejby..

Vi ville gerne flytte til Maigaard i Århus (privat klinik), men det er bare økonomisk dumt, da det jo koster en del mere

Oveni det ved jeg jo godt, at fejl sker. Jeg er sikker på, at de ikke har dummet sig med vilje og lægen var meget undskyldende.. Lige nu er jeg bare skide gal alligevel!!  Men det håber jeg, at jeg kan komme over inden næste forsøg.. 

Jeg skal nok lige komme med en opdate ang. p-pillerne

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Kan godt forstå du er gal. Det ville jeg også være.

Synes i hvert fald at Sussi (sygeplejerske) er rigtig sød. Dog kunne jeg godt savne lidt at man evt havde den samme læge når man kommer derude.

Hørt!! Eller bare den samme sygeplejerske? Heldigvis har vi kunne booke den samme læge, når vi har været til samtale

Anmeld

25. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Hørt!! Eller bare den samme sygeplejerske? Heldigvis har vi kunne booke den samme læge, når vi har været til samtale

Det vidste jeg ikke man kunne!!

Ja en af delene kunne være godt.

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Det vidste jeg ikke man kunne!!

Ja en af delene kunne være godt.

Det kan man, hvis man booker en samtale i god tid Men man kan ikke til alm. scanninger..

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Hvor er det dejligt at høre, at du er ved at komme ovenpå igen! Det er abre så vigtigt for ens helbred og velfærd, at man prøver at se fremad og kæmpe videre

Jeg håber inderligt, at næste gang er lykkens gang! Jeg vil ihvertfald  for dig. Og jeg tvivl stærkt på, at klinikken laver den samme dumme dumme fejl igen

Det håber jeg ikke, at de gør Så flytter vi i hvert fald klinik!!

Tak for . Du kan tro, at jeg også krydser alt for jer

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

Det var da så lidt  Og tusind tak for de , jeg håber at de hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.