Godaften skønne damer
Lige en opdate herfra. Som i ved gik vores andet IVF-forsøg helt i vasken, da vi i mandags fik beskeden om, at der ikke var æg til oplægning
De sidste dage har virkelig været hårde at komme igennem - det har uden tvivl været den hårdeste periode i hele vores behandlingsforløb..
Men... Jeg kan ikke være tudemarie mere - det går simpelthen ikke! Er blevet træt af mit eget tuderi og jeg trænger til at se andet end min dyne og en pakke klenex
Så nu har vi besluttet at hoppe op på hesten igen
Vi overvejede kraftigt at tage en pausen (igen).. Men det kan mit hjerte simpelthen ikke bære.. Det er ikke særlig sjovt at skulle igennem det hele en gang mere, når vi nu desværre kender skrækscenariet, men jeg kan heller ikke holde ud ikke at skulle igang - giver det mening? Så når jeg får fru rød på besøg (meget gerne snart
), skal jeg starte på p-piller og på 21.dagen begynder vi nedreguleringen igen.. Vi skal igennem den lange protokol igen, da lægerne mener, at den indtil videre har fungeret optimalt.. Ved næste forsøg husker de forhåbentlig at lave ICSI og ikke IVF, og så håber jeg, at i alle vil krydse fingre for, at vi får æg til oplægning

Tak for alt jeres støtte
Det har virkelig betydet meget, at i alle har stået klar med et lyttende øre og en skulder at græde ud ved
Mange
fra Lisbeth
Anmeld