Hopper op på hesten igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Lisbeth1985

Godaften skønne damer

Lige en opdate herfra. Som i ved gik vores andet IVF-forsøg helt i vasken, da vi i mandags fik beskeden om, at der ikke var æg til oplægning

De sidste dage har virkelig været hårde at komme igennem - det har uden tvivl været den hårdeste periode i hele vores behandlingsforløb..

Men... Jeg kan ikke være tudemarie mere - det går simpelthen ikke! Er blevet træt af mit eget tuderi og jeg trænger til at se andet end min dyne og en pakke klenex Så nu har vi besluttet at hoppe op på hesten igen Vi overvejede kraftigt at tage en pausen (igen).. Men det kan mit hjerte simpelthen ikke bære.. Det er ikke særlig sjovt at skulle igennem det hele en gang mere, når vi nu desværre kender skrækscenariet, men jeg kan heller ikke holde ud ikke at skulle igang - giver det mening? Så når jeg får fru rød på besøg (meget gerne snart), skal jeg starte på p-piller og på 21.dagen begynder vi nedreguleringen igen.. Vi skal igennem den lange protokol igen, da lægerne mener, at den indtil videre har fungeret optimalt.. Ved næste forsøg husker de forhåbentlig at lave ICSI og ikke IVF, og så håber jeg, at i alle vil krydse fingre for, at vi får æg til oplægning

Tak for alt jeres støtte Det har virkelig betydet meget, at i alle har stået klar med et lyttende øre og en skulder at græde ud ved

Mange  fra Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Miss BananaHammock

Sender et stort kram og respekt for dit stærke væsen. Du føler dig måske ikke så stærk altid, men jeg har dyb respekt for jeres evne til at komme ovenpå. Håber vi er ligeså stærke i tilfælde af dårlige resulateter. 

Anmeld

24. august 2011

camilla28

øhm har ikke styr på alle de forkotelser i laver .. men mit sprøgsmål er hvorfor skal du starter på p piller ??

Anmeld

24. august 2011

camilla28

øhm har ikke styr på alle de forkotelser i laver .. men mit sprøgsmål er hvorfor skal du starter på p piller ??

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

camilla28 skriver:

Det er for at regulere cyklus Det hjælper klinikken i planlægningen af forløbet, når de ved, hvornår mens kommer..

Anmeld

24. august 2011

henh01

Sikke en omgang.. Jeg krydser alt hvad jeg har lært for at det vil lykkedes jer denne gang.

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Sender et stort kram og respekt for dit stærke væsen. Du føler dig måske ikke så stærk altid, men jeg har dyb respekt for jeres evne til at komme ovenpå. Håber vi er ligeså stærke i tilfælde af dårlige resulateter. 

Tak søde

Jeg er sikker på, at i vil være det - man kan meget mere end man regner med, når man ønsker sig et barn så brændende!! Men.. I får ikke brug for det!! Jeg er sikker på, at et forsøg er nok for jer og at vi forhåbentlig kan teste positiv sammen engang i november

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde

Jeg er sikker på, at i vil være det - man kan meget mere end man regner med, når man ønsker sig et barn så brændende!! Men.. I får ikke brug for det!! Jeg er sikker på, at et forsøg er nok for jer og at vi forhåbentlig kan teste positiv sammen engang i november

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

henh01 skriver:

Sikke en omgang.. Jeg krydser alt hvad jeg har lært for at det vil lykkedes jer denne gang.

Tak

Anmeld

25. august 2011

nielsen80

Du er ufattelig stærk, og hold op hvor jeg håber næste gang bliver lykkens gang for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.