åh det lyder som en god ide søde. Selvom man næste ikke kan holde det ud, synes jeg ofte det hjælper når man beslutter sig for at gå videre. Det tager bare nogle tudedage før man kan overskue at se frem.
Skulle de have lavet icsi, men glemte det?? Det er bare ikke okay, hvis de har valgt den usikre metode, når i kun lige havde æg nok til blastocysk dyrkning.
Det brude jo egentlig være antallet af befrugtede æg der afgjorde om man dyrkede dem længere.
kram og alle verdens gode tanker og krydsede fingre for det næste forsøg.

Det er det faktisk også i det private. Der skal man have min. 5 befrugtede æg før man laver blastocystdyrkning (langt de fleste steder i hvert fald). Jeg tror bare ikke, at man har resourcerne til det i det offentlige, desværre
Men selvom vi ikke havde valgt blastocystdyrkning var vi nok aldrig nået til ÆO alligevel
Der var kun et af vores æg, der var blevet befrugtet og det havde vidst været ret dårligt allerede på 2.dagen
Og ja, de skulle havde lavet ICSI, men lavede alm. IVF
Jeg er SÅ gal over, at det måske var gået anderledes, hvis de havde styr på deres papirer
De har valgt at give os en nyt forsøg, men det hjælper bare ikke særlig meget lige nu.. Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg mistet en del tillid til de læger og det bliver rigtig svært for mig at overlade mine dyrebare æg til dem igen.. Men lige nu er det den eneste løsning, da vi ikke har råd til at oppe over i det private..
Jeg håber, at de næste mange uger læger sårene lidt, så jeg er lidt mindre gal og lidt mere tillidsfuld, når vi skal begynde igen
Og så håber jeg virkelig, at de gør alt rigtigt næste gang, så vi snart kan få de to gyldne streger

Hvordan står det til ved jer søde? Jeg hepper på, at det er NU i skal være forældre
I fortjener det SÅ meget