Hopper op på hesten igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

camillahej

kæmpe kram fra mig I fortjener det her. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

baby84

Godaften skønne damer

Lige en opdate herfra. Som i ved gik vores andet IVF-forsøg helt i vasken, da vi i mandags fik beskeden om, at der ikke var æg til oplægning

De sidste dage har virkelig været hårde at komme igennem - det har uden tvivl været den hårdeste periode i hele vores behandlingsforløb..

Men... Jeg kan ikke være tudemarie mere - det går simpelthen ikke! Er blevet træt af mit eget tuderi og jeg trænger til at se andet end min dyne og en pakke klenex Så nu har vi besluttet at hoppe op på hesten igen Vi overvejede kraftigt at tage en pausen (igen).. Men det kan mit hjerte simpelthen ikke bære.. Det er ikke særlig sjovt at skulle igennem det hele en gang mere, når vi nu desværre kender skrækscenariet, men jeg kan heller ikke holde ud ikke at skulle igang - giver det mening? Så når jeg får fru rød på besøg (meget gerne snart), skal jeg starte på p-piller og på 21.dagen begynder vi nedreguleringen igen.. Vi skal igennem den lange protokol igen, da lægerne mener, at den indtil videre har fungeret optimalt.. Ved næste forsøg husker de forhåbentlig at lave ICSI og ikke IVF, og så håber jeg, at i alle vil krydse fingre for, at vi får æg til oplægning

Tak for alt jeres støtte Det har virkelig betydet meget, at i alle har stået klar med et lyttende øre og en skulder at græde ud ved

Mange  fra Lisbeth

åh det lyder som en god ide søde. Selvom man næste ikke kan holde det ud, synes jeg ofte det hjælper når man beslutter sig for at gå videre. Det tager bare nogle tudedage før man kan overskue at se frem.

Skulle de have lavet icsi, men glemte det?? Det er bare ikke okay, hvis de har valgt den usikre metode, når i kun lige havde æg nok til blastocysk dyrkning. Det brude jo egentlig være antallet af befrugtede æg der afgjorde om man dyrkede dem længere. 

kram og alle verdens gode tanker og krydsede fingre for det næste forsøg.

Anmeld

25. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Godaften skønne damer

Lige en opdate herfra. Som i ved gik vores andet IVF-forsøg helt i vasken, da vi i mandags fik beskeden om, at der ikke var æg til oplægning

De sidste dage har virkelig været hårde at komme igennem - det har uden tvivl været den hårdeste periode i hele vores behandlingsforløb..

Men... Jeg kan ikke være tudemarie mere - det går simpelthen ikke! Er blevet træt af mit eget tuderi og jeg trænger til at se andet end min dyne og en pakke klenex Så nu har vi besluttet at hoppe op på hesten igen Vi overvejede kraftigt at tage en pausen (igen).. Men det kan mit hjerte simpelthen ikke bære.. Det er ikke særlig sjovt at skulle igennem det hele en gang mere, når vi nu desværre kender skrækscenariet, men jeg kan heller ikke holde ud ikke at skulle igang - giver det mening? Så når jeg får fru rød på besøg (meget gerne snart), skal jeg starte på p-piller og på 21.dagen begynder vi nedreguleringen igen.. Vi skal igennem den lange protokol igen, da lægerne mener, at den indtil videre har fungeret optimalt.. Ved næste forsøg husker de forhåbentlig at lave ICSI og ikke IVF, og så håber jeg, at i alle vil krydse fingre for, at vi får æg til oplægning

Tak for alt jeres støtte Det har virkelig betydet meget, at i alle har stået klar med et lyttende øre og en skulder at græde ud ved

Mange  fra Lisbeth

Du er bare for sej søde!!! Kæmpe krammer!!!!

Og hep hep hep for det næste forsøg!!!!!

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Du er bare for sej søde!!! Kæmpe krammer!!!!

Og hep hep hep for det næste forsøg!!!!!

Tak søde:-) Jeg har virkelig brug for et stort heppekor næste gang! Krammer

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

camillahej skriver:

kæmpe kram fra mig I fortjener det her. <3

Tak

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Du er ufattelig stærk, og hold op hvor jeg håber næste gang bliver lykkens gang for jer.

Tak søde og i lige måde:-) Jeg håber,at du meget snart kan fortælle om to fantastiske streger!! Krammer

Anmeld

25. august 2011

ønskebørn74

Tak søde:-) Jeg har virkelig brug for et stort heppekor næste gang! Krammer

Det forstår jeg godt!!!!

Tror jeg vi alle gør... Jeg er selv ved at gå til af nervøsitet... Er blevet sygemeldt idag... Jeg har mega ondt... Min normalt dovne højre stok laver mange æg denne gang... Dejligt men avs...  Er mega nervøs for udtagningen, for er der ikke mange æg i venstre side, gør det mega ondt fordi den flytter sig...  Er spændt på scanningen imorgen...  Vil have den ud NU!!!!

Hold op hvor vil jeg gerne møde alle jer andre!!!

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Det forstår jeg godt!!!!

Tror jeg vi alle gør... Jeg er selv ved at gå til af nervøsitet... Er blevet sygemeldt idag... Jeg har mega ondt... Min normalt dovne højre stok laver mange æg denne gang... Dejligt men avs...  Er mega nervøs for udtagningen, for er der ikke mange æg i venstre side, gør det mega ondt fordi den flytter sig...  Er spændt på scanningen imorgen...  Vil have den ud NU!!!!

Hold op hvor vil jeg gerne møde alle jer andre!!!

Jeg er sikker på, at det hele nok skal gå godt Så godt, at du om 10 måneder sidder med guldet i armene

Kommer du til vores møde? 

Anmeld

25. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er sikker på, at det hele nok skal gå godt Så godt, at du om 10 måneder sidder med guldet i armene

Kommer du til vores møde? 

Hvornår søde???

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth1985

åh det lyder som en god ide søde. Selvom man næste ikke kan holde det ud, synes jeg ofte det hjælper når man beslutter sig for at gå videre. Det tager bare nogle tudedage før man kan overskue at se frem.

Skulle de have lavet icsi, men glemte det?? Det er bare ikke okay, hvis de har valgt den usikre metode, når i kun lige havde æg nok til blastocysk dyrkning. Det brude jo egentlig være antallet af befrugtede æg der afgjorde om man dyrkede dem længere. 

kram og alle verdens gode tanker og krydsede fingre for det næste forsøg.

Det er det faktisk også i det private. Der skal man have min. 5 befrugtede æg før man laver blastocystdyrkning (langt de fleste steder i hvert fald). Jeg tror bare ikke, at man har resourcerne til det i det offentlige, desværre 

Men selvom vi ikke havde valgt blastocystdyrkning var vi nok aldrig nået til ÆO alligevel Der var kun et af vores æg, der var blevet befrugtet og det havde vidst været ret dårligt allerede på 2.dagen 

Og ja, de skulle havde lavet ICSI, men lavede alm. IVF Jeg er SÅ gal over, at det måske var gået anderledes, hvis de havde styr på deres papirer De har valgt at give os en nyt forsøg, men det hjælper bare ikke særlig meget lige nu.. Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg mistet en del tillid til de læger og det bliver rigtig svært for mig at overlade mine dyrebare æg til dem igen.. Men lige nu er det den eneste løsning, da vi ikke har råd til at oppe over i det private..

Jeg håber, at de næste mange uger læger sårene lidt, så jeg er lidt mindre gal og lidt mere tillidsfuld, når vi skal begynde igen Og så håber jeg virkelig, at de gør alt rigtigt næste gang, så vi snart kan få de to gyldne streger

Hvordan står det til ved jer søde? Jeg hepper på, at det er NU i skal være forældre I fortjener det SÅ meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.