Lang protokol er virkelig laaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Putomanen

AnneH skriver:

Man kan få en §56 ved kommunen, som så betaler din løn mens du er til div scanninger og andet i forbindelse med behandlingen.

Sådan fik jeg også skal arbejdsgiverne ikke tænke på din løn når du er væk.

Kontakt kommunen, eller din arbejdsgivers personale afdeling.

Jeg har godt hørt lidt snak om det, og det er helt sikkert noget, jeg skal have undersøgt! Min chef er faktisk i HR-afdelingen, men vores virksomhed er ikke stor nok til at jeg tror, at hun har styr på de regler. Men jeg må ringe til kommunen og høre om muligheden. Det vil i hvertfald lette samvittigheden en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

AnneH

Putomanen skriver:

Jeg har godt hørt lidt snak om det, og det er helt sikkert noget, jeg skal have undersøgt! Min chef er faktisk i HR-afdelingen, men vores virksomhed er ikke stor nok til at jeg tror, at hun har styr på de regler. Men jeg må ringe til kommunen og høre om muligheden. Det vil i hvertfald lette samvittigheden en del

Du skal bare huske på at det tager lidt tid før den er helt på plads, så gå hellere i gang med at få den på plads.

Når den er udfyldt af arbejdsgiver og kommunen, skal du et smut forbi lægen med den også.

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

AnneH skriver:

Du skal bare huske på at det tager lidt tid før den er helt på plads, så gå hellere i gang med at få den på plads.

Når den er udfyldt af arbejdsgiver og kommunen, skal du et smut forbi lægen med den også.

Ok, tak for det

Ved du hvor på kommunen jeg skal henvende mig? Så er det nok en god ide at kaste mig ud i det i morgen

Og undskyld til Nena for, at jeg stjæler din tråd

Anmeld

25. august 2011

AnneH

Putomanen skriver:

Ok, tak for det

Ved du hvor på kommunen jeg skal henvende mig? Så er det nok en god ide at kaste mig ud i det i morgen

Og undskyld til Nena for, at jeg stjæler din tråd

Næ... borgerservice... Min arbejdsgiver søgte om den for mig, så skulle jeg bare udfylde den. Men de havde også prøvet det før.

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

AnneH skriver:

Næ... borgerservice... Min arbejdsgiver søgte om den for mig, så skulle jeg bare udfylde den. Men de havde også prøvet det før.

Mon ikke at de kan hjælpe mig med, hvor jeg i så fald skal henvende mig  Tak for hjælpen!!! Det bliver rart ihvertfald at have det på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.