Lang protokol er virkelig laaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Miss BananaHammock

Det er lige gået op for mig hvor lang tid det egentlig tager. Håber på mens 6/9. Hvis vi så må starte så er det med blodprøve mellem 3 og 10 november hvis jeg har regnet rigtigt. Dette selvfølgelig kun hvis det ele går godt og der både er æg at tage ud, der befrugtes og som deles. Og dette er kun HViS vi ikke skal sidde over en periode. Ellers bliver det først med svar til december. Puhhhj....Ved godt det er mere omfattedende, havde bare ikke tænkte helt så langt ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Line11

Miss BananaHammock skriver:

Det er lige gået op for mig hvor lang tid det egentlig tager. Håber på mens 6/9. Hvis vi så må starte så er det med blodprøve mellem 3 og 10 november hvis jeg har regnet rigtigt. Dette selvfølgelig kun hvis det ele går godt og der både er æg at tage ud, der befrugtes og som deles. Og dette er kun HViS vi ikke skal sidde over en periode. Ellers bliver det først med svar til december. Puhhhj....Ved godt det er mere omfattedende, havde bare ikke tænkte helt så langt ;0)

Hørt!!  

Jeg starter på næsesprayen i morgen - hele tre uger efter vi blev tilmeldt. Og jeg synes det er en eeeeeevighed siden!!

Så ja, sikke en proces!!! 

Jeg krydser fingre for du bliver tilmeldt første gang, og at forløbet kommer til at køre på skinner  

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Line11 skriver:

Hørt!!  

Jeg starter på næsesprayen i morgen - hele tre uger efter vi blev tilmeldt. Og jeg synes det er en eeeeeevighed siden!!

Så ja, sikke en proces!!! 

Jeg krydser fingre for du bliver tilmeldt første gang, og at forløbet kommer til at køre på skinner  

I lige måde! Og med positiv resultat for os begge :0)

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Ja, det føles som uendelig længe, men når man først er i gang, så ynes jeg ikke det er så slemt.

Pøj pøj med tilmeldingen

Anmeld

24. august 2011

Putomanen

Åhhh ja! Vi har lige tilmeldt os IVF, og jeg har fået recepten til næsesprayen, som jeg skal i gang med efter samtalen på Riget om 2 uger. Puha. Og derefter går der 2 uger inden vi skal derind igen, hvilket kun er til skanning. Det efterfølgende har jeg ikke hel styr på, det er vel også afhængig af hvordan æggene udvikler sig. Men det er godt nok noget af et langsigtet projekt.

Jeg fik min mens dagen før man kunne tilmelde sig igen efter sommerferien, måneden efter blev vi afvist pga. for mange tilmeldinger, og endelig denne måned blev vi accepteret. Pludselig er der gået mange måneder

Jeg kan kun forestille mig, at I må føle, at I har ventet endnu længere tid med flere IUI bag jer. Jeg vil  for, at I kommer igang med det samme. 

Anmeld

24. august 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Er så glad for jeg er i kort protokol, selvom hormonerne er værre...

Held og lykke med det søde!!!

Anmeld

24. august 2011

AnneH

Ja når man kigger sådan frem i tiden, så ser det ud til at tage en evighed, men når man først er i det, så synes jeg tiden alligevel går okay hurtig.

for at i kommer til første gang.

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Ja, det føles som uendelig længe, men når man først er i gang, så ynes jeg ikke det er så slemt.

Pøj pøj med tilmeldingen

Tak 

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Åhhh ja! Vi har lige tilmeldt os IVF, og jeg har fået recepten til næsesprayen, som jeg skal i gang med efter samtalen på Riget om 2 uger. Puha. Og derefter går der 2 uger inden vi skal derind igen, hvilket kun er til skanning. Det efterfølgende har jeg ikke hel styr på, det er vel også afhængig af hvordan æggene udvikler sig. Men det er godt nok noget af et langsigtet projekt.

Jeg fik min mens dagen før man kunne tilmelde sig igen efter sommerferien, måneden efter blev vi afvist pga. for mange tilmeldinger, og endelig denne måned blev vi accepteret. Pludselig er der gået mange måneder

Jeg kan kun forestille mig, at I må føle, at I har ventet endnu længere tid med flere IUI bag jer. Jeg vil  for, at I kommer igang med det samme. 

Dejligt at I nu er igang søde. Måske vi kan følges lidt ad. Er både lidt skræmt ved tanken om at skulle have ÆU men også lidt spændt på at skulle igang med noget hvor chancen ligepludselig er meget større for baby

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Er så glad for jeg er i kort protokol, selvom hormonerne er værre...

Held og lykke med det søde!!!

VI fik afvide at de næsten altid startede på lang også kunne man gå over på kort hvis det viste sig at være bedre. 

Men hvad er forskellen? Får man bare dobbelt så mange hormoner? Er du mere sygemeldt på kort?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.