Lang protokol er virkelig laaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Ja når man kigger sådan frem i tiden, så ser det ud til at tage en evighed, men når man først er i det, så synes jeg tiden alligevel går okay hurtig.

for at i kommer til første gang.

hehe.. og selvfølgelig er jeg en af dem der planlægger alt, så jeg har allerede tjekket kalenderen for at se hvad det falder oveni og hvad vi evt. må aflyse, skubbe. Jeg arbejder rigtig mange timer hver uge og næste hver weekend, så skal jo nok rykke lidt undervejs 

også helt vildt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Dejligt at I nu er igang søde. Måske vi kan følges lidt ad. Er både lidt skræmt ved tanken om at skulle have ÆU men også lidt spændt på at skulle igang med noget hvor chancen ligepludselig er meget større for baby

Ja, det er rigtig skønt! Men jeg har det samtidig lige som dig, jeg er faktisk ret nervøs for det hele. Især ÆU, den glæder jeg mig bestemt ikke til!

Samtidig bliver jeg "tvunget" til at fortælle det på arbejdet, det synes jeg nu heller ikke er så sjovt.

Men det bliver spændende at kunne følges!  Og så må vi jo  for, at første gang er lykkens gang! Selvom det virker skræmmende nu, så er der en skøn lille bebs for enden af tunellen!

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ja, det er rigtig skønt! Men jeg har det samtidig lige som dig, jeg er faktisk ret nervøs for det hele. Især ÆU, den glæder jeg mig bestemt ikke til!

Samtidig bliver jeg "tvunget" til at fortælle det på arbejdet, det synes jeg nu heller ikke er så sjovt.

Men det bliver spændende at kunne følges!  Og så må vi jo  for, at første gang er lykkens gang! Selvom det virker skræmmende nu, så er der en skøn lille bebs for enden af tunellen!

Er du bange for at din chef ikke forstår?

Min chef har haft svært ved det, men jeg håber på at få kommunen til at give noget tilskud til tabt arbejde (til firmaet) så har jeg bedre samvittighed. 

Anmeld

24. august 2011

Putomanen

Er du bange for at din chef ikke forstår?

Min chef har haft svært ved det, men jeg håber på at få kommunen til at give noget tilskud til tabt arbejde (til firmaet) så har jeg bedre samvittighed. 

Jeg tror faktisk at min chef vil forstå, men jeg frygter nok lidt for mit job. For så ved de jo også, at der kommer en barsel på et tidspunkt, som de skal betale en del af  Og så føler jeg også et eller andet sted at jeg "røvrender" dem, selvom jeg godt ved, at det ikke giver mening.

Er det ikke svært, når du har en chef der ikke forstår? At skulle bede om fri, og nogle gange med så kort varsel.

Jeg havde også overvejet at undersøge muligheden for tilskud, men jeg har ikke fået sat mig så godt ind i det endnu.

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Det er lige gået op for mig hvor lang tid det egentlig tager. Håber på mens 6/9. Hvis vi så må starte så er det med blodprøve mellem 3 og 10 november hvis jeg har regnet rigtigt. Dette selvfølgelig kun hvis det ele går godt og der både er æg at tage ud, der befrugtes og som deles. Og dette er kun HViS vi ikke skal sidde over en periode. Ellers bliver det først med svar til december. Puhhhj....Ved godt det er mere omfattedende, havde bare ikke tænkte helt så langt ;0)

Det er laaang tid søde Men jeg synes, at tiden går forholdsvis hurtigt, når man først kommer igang Det værste er ventetiden op til Når først i er tilmeldt og du er begyndt på næsesprayen flyver tiden afsted og lige pludselig er du ruger Derefter kommer 14 laaaaaaaaange dage, hvor man venter på svar på graviditetsblodprøven, men det kender du jo fra IUI..

Skal du have næsespray eller procren som nedregulering?

Anmeld

24. august 2011

AnneH

hehe.. og selvfølgelig er jeg en af dem der planlægger alt, så jeg har allerede tjekket kalenderen for at se hvad det falder oveni og hvad vi evt. må aflyse, skubbe. Jeg arbejder rigtig mange timer hver uge og næste hver weekend, så skal jo nok rykke lidt undervejs 

også helt vildt! 

Tror bestemt ikke det gør noget at man planlægger fremad. Man skal også huske at slappe af, det har kroppen godt af mens man tager alle de hormoner.

også helt vildt for jer

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg tror faktisk at min chef vil forstå, men jeg frygter nok lidt for mit job. For så ved de jo også, at der kommer en barsel på et tidspunkt, som de skal betale en del af  Og så føler jeg også et eller andet sted at jeg "røvrender" dem, selvom jeg godt ved, at det ikke giver mening.

Er det ikke svært, når du har en chef der ikke forstår? At skulle bede om fri, og nogle gange med så kort varsel.

Jeg havde også overvejet at undersøge muligheden for tilskud, men jeg har ikke fået sat mig så godt ind i det endnu.

De må jo ikke fyre dig fordi du er i behandling og da slet ikke fordi du skal til at have barsel!! 

Det kan godt være lidt svært - med jeg tror ikke det er fordi han ikke vil forstå. Han er bare typisk mand der har svært ved at sætte sig ind i det. Han er heller ikke så god til typisk kvinde problemer og f.eks. det der med at vi godt kan bryde lidt sammen når vi er stresset. Men jeg er nået dertil hvor mit job på ingen måde er lige så vigtigt som det at blive mor. Så jeg sørger for at varsle så godt jeg kan. Har f.eks. allerede nu fortalt hvordan det måske nok bliver de næste par måneder, så han er forberedt også må vi tage det en dag af gangen. 

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det er laaang tid søde Men jeg synes, at tiden går forholdsvis hurtigt, når man først kommer igang Det værste er ventetiden op til Når først i er tilmeldt og du er begyndt på næsesprayen flyver tiden afsted og lige pludselig er du ruger Derefter kommer 14 laaaaaaaaange dage, hvor man venter på svar på graviditetsblodprøven, men det kender du jo fra IUI..

Skal du have næsespray eller procren som nedregulering?

Jeg skal på næsespray. Ihvertfald så længe jeg ikke har sarte slimhinder - hvilket jeg ikke ved om jeg har 

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Tror bestemt ikke det gør noget at man planlægger fremad. Man skal også huske at slappe af, det har kroppen godt af mens man tager alle de hormoner.

også helt vildt for jer

Kan godt mærke at jeg allerede nu er mere "sart" og det er uden hormoner, så frygter lidt for hormonmonster 

Anmeld

24. august 2011

AnneH

Putomanen skriver:

Man kan få en §56 ved kommunen, som så betaler din løn mens du er til div scanninger og andet i forbindelse med behandlingen.

Sådan fik jeg også skal arbejdsgiverne ikke tænke på din løn når du er væk.

Kontakt kommunen, eller din arbejdsgivers personale afdeling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.