Lang protokol er virkelig laaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

så skal vi jo næsten møde på cafe hver dag og brokke os over den lange ventetid efter ÆO til BP 

Det er da en fantastisk idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

otlitrom

I morgen er det et år siden jeg startede på næsespray, havde testdag 15 oktober... det tager lang tid! Men mirakler sker, jeg håber snart det er jeres tur!!
Knus

Anmeld

24. august 2011

AnneH

Ellers også virker ideen pludselig corny... men jeg tror nu også bare at han vil blive glad for lidt fodmassage... 

Ja, det ville jeg i hvert fald også blive. Min mand synes det er skønt med en tur i biffen  også dejligt nemt.

Nu hopper jeg i seng

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det er da en fantastisk idé

Aftale - også tester vi samme dag og får 2 streger. 

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

kitty skriver:

I morgen er det et år siden jeg startede på næsespray, havde testdag 15 oktober... det tager lang tid! Men mirakler sker, jeg håber snart det er jeres tur!!
Knus

En solstråle historie. Jeg aber lige efter - håber det er ok 

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Ja, det ville jeg i hvert fald også blive. Min mand synes det er skønt med en tur i biffen  også dejligt nemt.

Nu hopper jeg i seng

En rigtig action basker ja - det var en go' ide.

Sov godt! 

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Aftale - også tester vi samme dag og får 2 streger. 

Det er den bedste aftale, jeg længe har lavet Glæder mig allerede

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det er den bedste aftale, jeg længe har lavet Glæder mig allerede

Anmeld

25. august 2011

ønskebørn74

VI fik afvide at de næsten altid startede på lang også kunne man gå over på kort hvis det viste sig at være bedre. 

Men hvad er forskellen? Får man bare dobbelt så mange hormoner? Er du mere sygemeldt på kort?

Her er en kort opremsning af et kort forsøg...

Ingen nedregulering...

Mens kommer og man tilmelder sig...

Scanning på 2 el. 3 mens dag... Aften, ægstimulations hormon start... (individuel hvilken slags)

Imellem 5-7 dagen... Morgen ægløsningshæmmende medicin tages fra da af... (høj dosis da man ikke er nedreguleret)

Ægudtagning og oplægning individuel... Ligeledes medicinering efter ægoplægning..

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

De må jo ikke fyre dig fordi du er i behandling og da slet ikke fordi du skal til at have barsel!! 

Det kan godt være lidt svært - med jeg tror ikke det er fordi han ikke vil forstå. Han er bare typisk mand der har svært ved at sætte sig ind i det. Han er heller ikke så god til typisk kvinde problemer og f.eks. det der med at vi godt kan bryde lidt sammen når vi er stresset. Men jeg er nået dertil hvor mit job på ingen måde er lige så vigtigt som det at blive mor. Så jeg sørger for at varsle så godt jeg kan. Har f.eks. allerede nu fortalt hvordan det måske nok bliver de næste par måneder, så han er forberedt også må vi tage det en dag af gangen. 

Nej, jeg ved godt at de ikke må, men reelt set kan de jo finde andre årsager til at fyre mig. Jeg tror nu ikke, at de gør det, men det lurer alligevel lidt i baghovedet

Ja, han lyder som en typisk mand  Det er måske også begrænset hvor meget, man kan forlange af dem  Men det lyder som en rigtig god ting, at du har varslet hvordan det kommer til at blive. Og nej, arbejdet er bestemt ikke mere vigtigt end at blive mor! Det er det heller ikke for mig. Men tankerne flyver lidt nogle gange alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.