Miss BananaHammock skriver:
De må jo ikke fyre dig fordi du er i behandling og da slet ikke fordi du skal til at have barsel!!
Det kan godt være lidt svært - med jeg tror ikke det er fordi han ikke vil forstå. Han er bare typisk mand der har svært ved at sætte sig ind i det. Han er heller ikke så god til typisk kvinde problemer og f.eks. det der med at vi godt kan bryde lidt sammen når vi er stresset. Men jeg er nået dertil hvor mit job på ingen måde er lige så vigtigt som det at blive mor. Så jeg sørger for at varsle så godt jeg kan. Har f.eks. allerede nu fortalt hvordan det måske nok bliver de næste par måneder, så han er forberedt også må vi tage det en dag af gangen.
Nej, jeg ved godt at de ikke må, men reelt set kan de jo finde andre årsager til at fyre mig. Jeg tror nu ikke, at de gør det, men det lurer alligevel lidt i baghovedet 
Ja, han lyder som en typisk mand
Det er måske også begrænset hvor meget, man kan forlange af dem
Men det lyder som en rigtig god ting, at du har varslet hvordan det kommer til at blive. Og nej, arbejdet er bestemt ikke mere vigtigt end at blive mor! Det er det heller ikke for mig. Men tankerne flyver lidt nogle gange alligevel 
Anmeld