Lang protokol er virkelig laaaaaaang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

AnneH

Miss BananaHammock skriver:

Kan godt mærke at jeg allerede nu er mere "sart" og det er uden hormoner, så frygter lidt for hormonmonster 

Det er også pisse hårdt at være i behandling og jeg var også tiltider meget påvirket af det og de mindste ting kunne få mig op i det røde felt. Også gik det som regl udover manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Det er også pisse hårdt at være i behandling og jeg var også tiltider meget påvirket af det og de mindste ting kunne få mig op i det røde felt. Også gik det som regl udover manden

hehe.. de stakkels mænd. Det kan godt være vi skal tage smerten og psyken, men de skal tage alle de verbale angreb, samt følelsen af utilstrækkelighed og fortvivlelse.

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Det er lige gået op for mig hvor lang tid det egentlig tager. Håber på mens 6/9. Hvis vi så må starte så er det med blodprøve mellem 3 og 10 november hvis jeg har regnet rigtigt. Dette selvfølgelig kun hvis det ele går godt og der både er æg at tage ud, der befrugtes og som deles. Og dette er kun HViS vi ikke skal sidde over en periode. Ellers bliver det først med svar til december. Puhhhj....Ved godt det er mere omfattedende, havde bare ikke tænkte helt så langt ;0)

Tror, at vi kommer til at ruge på samme tid, hvis alt går vel

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Tror, at vi kommer til at ruge på samme tid, hvis alt går vel

så skal vi jo næsten møde på cafe hver dag og brokke os over den lange ventetid efter ÆO til BP 

Anmeld

24. august 2011

AnneH

hehe.. de stakkels mænd. Det kan godt være vi skal tage smerten og psyken, men de skal tage alle de verbale angreb, samt følelsen af utilstrækkelighed og fortvivlelse.

Ja og når så man bliver gravid er man også fyldt med hormoner, som endnu en gang går ud over manden.

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Ja og når så man bliver gravid er man også fyldt med hormoner, som endnu en gang går ud over manden.

Godt der er noget der hedder fars dag 

Anmeld

24. august 2011

AnneH

Godt der er noget der hedder fars dag 

Ja det må jeg nok lige huske  

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Ja det må jeg nok lige huske  

Kunne godt være man skulle indføre det selvom der ikke er børn - måske en du er sku en dejlig kæreste dag. 

Anmeld

24. august 2011

AnneH

Kunne godt være man skulle indføre det selvom der ikke er børn - måske en du er sku en dejlig kæreste dag. 

Det er nok slet ikke nogen dårlig ide. Bare det er noget man så også kan overskue. Har tit haft sådan en ide i tankerne, men når så jeg kom hjem, så havde jeg ikke overskudet til det alligevel..

Anmeld

24. august 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Det er nok slet ikke nogen dårlig ide. Bare det er noget man så også kan overskue. Har tit haft sådan en ide i tankerne, men når så jeg kom hjem, så havde jeg ikke overskudet til det alligevel..

Ellers også virker ideen pludselig corny... men jeg tror nu også bare at han vil blive glad for lidt fodmassage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.