Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

BellaT

Hvor kan lykken dog hurtigt vende! 

Det gør mig ondt på dine og jeres børns vegne.

Håber I har fantastiske støtter der kan slå ring om jer lige nu. Hvor er verden dog uretfærdig til tider..

Tanker og  fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

aarhusmor

Åh nej, hvor er jeg ked af det på dine og dine børns vegne, jeg føler med jer

Anmeld

20. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mine varmeste tanker går til dig og dine to børn

Anmeld

20. august 2011

june1987

det gør mig virkelig ondt 

tænker på dig i denne svære tid

Anmeld

20. august 2011

Maja_4000

Jeg kender hverken dig eller Peter , men tårerne løber bare ned af kinderne .. Du gennemlever alles mareridt lige nu

Jeg håber virkelig du har nogle du kan snakke med , og som kan hjælpe dig gennem denne alt for svære tid  Det gør mig SÅ ondt ! 

Anmeld

20. august 2011

K.Rehder

Sidder med tårer i øjnene og tænker på hvor fuldstændig uretfærdigt livet kan være Det ønsker man ikke skulle ske for selv sin værste fjende!

Alle mine tanker går til jer i denne svære tid

Anmeld

20. august 2011

ramona

jeg kender dig ikke men ville ikke forlade tråden uden at sende dig mine varmeste medfølelse. Er ked af du og dine børn skal en så stor sorg igennem. Håber du har nogen der kan tage sig godt af jer. Mange tanker herfra

Anmeld

20. august 2011

Tina2

Jeg er helt tom for ord! Hold kæft hvor er det synd for jer!!!!! Håber virkelig jeres nærmeste er der 200% for jer i denne tid!

Læste det på EB's hjemmeside, det er jo helt forfærdeligt:-(

Kæmpe, kæmpe kram til dig og dine børn!

Anmeld

20. august 2011

Chillien

Vi kender ikke hinanden... Men vil lade dig vide at mine tanker og dybeste medfølelse er med dig, jeres børn og jeres familier...

Jeg fornemmer at du vil blive god til at bearbejde din sorg... Og kan forstå du har en masse mennesker i ryggen som vil hjælpe dig.. og det håber jeg du vil gøre brug af...

Der er ingen der fortjener det i skal igennem, og jeg ønsker for dig at du får energi til at klare det igennem med dig selv og jeres børn...

Ville ønske jeg kunne sige eller gøre noget for at gøre det nemmere for dig... Men det kan jeg ikke... Vil bare håbe alt hvad jeg kan, at du finder styrken til at klare det!

Med ønsket om al styrke og energi... Chillimaya.

Anmeld

20. august 2011

grinny

Er tom for ord 

Jeg vil tænde et lys og sende alle mine tanker til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.