Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

anna-jonas

Det gør mig ondt, at du skal opleve så stor en sorg, så tidligt i livet. Jeg håber at der er nogle mennesker, der tager sig af dig og børnene...................i denne svære tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

misslea

GUD nej hvor er det forfærdeligt!!! Er tom for ord - ingen ord virker "rigtige" lige nu!!!

Jeg sender dig og dine børn alverdens tanker, og håber I kommer igennem sorgen med hjælp og støtte fra hinanden og jeres omverden....

Puha.... hvor er jeg ked af det på jeres vegne Nalle....

Anmeld

20. august 2011

millesofie

Nalle skriver:

Jeg kan ikke lade vær.

Ordne vælter ud af mig, som mine tårer gør!

Vi var små uvenner i 14 dage, hvor jeg ikk fik ham fortalt mine følser, men jeg skal love for de vil ud nu!!

uanset hvad man har gjort sagt osv inden man skilles, så ved den anden part godt at man elsker dem

tænk på hvis det havde været omvendt? havde du i dine sidste sek tvilvet på hans følelser??

jeg ved i mit hjerte at du har det hårdt  men hold modet oppe og husk hvis du bliver tilbudt hjælp så tag i mod den (jeg var dum nok en gang til at afsige mig hjælp og det slår en i baghovedet en dag)

håber at du kan holde dig oven vande og at du og dine børn har et sted at være hvor i har det "godt" 

Anmeld

20. august 2011

GitteC78

Da jeg læste dine smukke ord, rendte tårene ned af mine kinder . Hvor er det smukt skrevet. Det er flot at du bearbejder din sorg igennem ord.

Mine tanker går til dig, familien og dine børn.

Anmeld

20. august 2011

SussieThyssen

Nalle skriver:

Jeg spørger mig selv igen og igen, hvorfor?!
Et spøtgsmål jeg aldrig får svar på. Hvorfor skulle det lige ske for dig?
Du havde alt at leve for, jeg levede for dig, nu må du leve i mig.
Et liv uden dig, er ligesom gyserfilm uden nogen slutning.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, mit savn til dig er allerede kæmpe!
Sad inde ved dig i 6 timer idag, og kan ikke vente til jeg skal ind og se dig igen imorgen, og holde din hånd.
Du hat givet mig to fantastiske børn, det største minde jeg overhovedet kunne ønske mig! Du vil altid være mit livs kærlighed, en kærlighed der skulle vare til døden os skiller, og sådan blev det! Jeg er bare ikke færdig med min kærlighed til dig, den vil altid være der, og det gør mig ikke spor, men hvorfor nu og ikke om 60 år?!
Jeg elsker dig, elsker dig forevigt!
Vores børn skal vide de havde den bedste far i verden, der forgudede dem!
Jeg har ikke sovet i 34 timer, og føler mig ikke det mindste træt, kun i mine øjn.
Jeg ligger bare og venter på du kommer og siger " skat, det hele skal nok gå "
Men det gør du ikke, vores eventyr fik en brat slutning!
Jeg tænker på dig hele tiden!

Jeg er tom for ord, fuld af kærlighed og kan intet gøre, intet.
Er stadig fuldstændigt i chok.

TAK for alle de fine ord herinde, jeg kan ikke svare jer allesammen, har bare brug for at komme ud med mine føelser!

TAK PIGER!

Kære Nalle!

Husk nu at være god ved dig..du skal være stærk for dine børn og dig selv, det vil din elskede også ønske....husk det.
Se at få sovet, få spist, få hvilet, få grædt, få levet.
Det er vigtigere end noget andet.
Sorg er et stort mørkt hul, men i mørket skal du også tænde lys.
Tænd dit lys ved din elskdes glød, så vil det lyse for dig og dine børn i mørket.

1000 kærlige tanker
Sussie

Anmeld

20. august 2011

Malli

At du skal opleve dette, er bare ikke retfærdigt. Sad for nogle dage siden og læste din indlæg, om hvor meget du elskede din forlovede, og tårerne triller når jeg nu læser dette! 

Der er slet ikke ord der beskriver det du må gå igennem, men jeg sender dig en masse varme tanker, og håber sådan at du har en masse omkring dig og dine børn, til at samle dig op når det er rigtig svært!

Sender dig de kærligste varme knus og tanker - Det her havde du sgu ikke fortjent! 

Anmeld

20. august 2011

Fru.Mäes <3

Nalle skriver:

Jeg kan ikke lade vær.

Ordne vælter ud af mig, som mine tårer gør!

Vi var små uvenner i 14 dage, hvor jeg ikk fik ham fortalt mine følser, men jeg skal love for de vil ud nu!!

Jeg er så ked af det!! Men beundrer dig virkelig meget!! Selvom I ikke har været de bedste venner de sidste 14 dage - så elskede I jo hinanden HØJT!! Du kan ikke gøre andet end at sende dine følelser og tanker til ham - han skal nok få dem, hvor end han er Måske - bare en tanke!! Hvis du kunne - kunne du skrive ALT hvad du føler osv. for ham også ligge det ved ham i kisten - så vil han altid havde det ved sig!! Håber du får givet ham en masse kys i morgen og fortalt ham ENDNU engang at du ELSKER ham højt!!

Anmeld

20. august 2011

Mettefpigen

Sidder virkelig og tuder nu....  Hvor er det forfærdeligt... Sender dig mine dybeste tanker og knus  

Anmeld

20. august 2011

CamillaSoefelt

Nalle skriver:

Jeg spørger mig selv igen og igen, hvorfor?!
Et spøtgsmål jeg aldrig får svar på. Hvorfor skulle det lige ske for dig?
Du havde alt at leve for, jeg levede for dig, nu må du leve i mig.
Et liv uden dig, er ligesom gyserfilm uden nogen slutning.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, mit savn til dig er allerede kæmpe!
Sad inde ved dig i 6 timer idag, og kan ikke vente til jeg skal ind og se dig igen imorgen, og holde din hånd.
Du hat givet mig to fantastiske børn, det største minde jeg overhovedet kunne ønske mig! Du vil altid være mit livs kærlighed, en kærlighed der skulle vare til døden os skiller, og sådan blev det! Jeg er bare ikke færdig med min kærlighed til dig, den vil altid være der, og det gør mig ikke spor, men hvorfor nu og ikke om 60 år?!
Jeg elsker dig, elsker dig forevigt!
Vores børn skal vide de havde den bedste far i verden, der forgudede dem!
Jeg har ikke sovet i 34 timer, og føler mig ikke det mindste træt, kun i mine øjn.
Jeg ligger bare og venter på du kommer og siger " skat, det hele skal nok gå "
Men det gør du ikke, vores eventyr fik en brat slutning!
Jeg tænker på dig hele tiden!

Jeg er tom for ord, fuld af kærlighed og kan intet gøre, intet.
Er stadig fuldstændigt i chok.

TAK for alle de fine ord herinde, jeg kan ikke svare jer allesammen, har bare brug for at komme ud med mine føelser!

TAK PIGER!

Ej hvor er det forfærdeligt, sidder med tårerne løbende ned af kinderne lige nu...

Sender en masse tanker og kram til Jer alle

Anmeld

20. august 2011

mortil4dejligepiger

Det gør mig så frygtelig ondt! Jeg kender dig ikke, men tårerne sprøjter ud! Kan slet ikke holde ud at tænke på, hvor svært det må være. Sender dig kram, trøst og masser af god energi. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.