Nalle skriver:
Vi havde så mange ting vi skulle nå, så forbandet mange drømme!
Vi havde hele livet foran os, alt faldt til jorden på et split sekund.
Alt forsvandt, og jeg skal kæmp en lang og sej kamp for at komme op igen, livet var sku ikke altid perfekt, men Peter var og bliver den perkte mand for mig, jeg vil altid elske ham.
Han gav mig så meget, gjorder mig til den jeg idag!
Mit hoved at ved at springes af føelser, det bare som om de sidder fast?
og det er præcis de tanker du skal holde fast i, smukke! Lad Jeres kærlighed leve videre!! - Særligt I Jeres skønne unger!
Det er urimeligt når vi skal frarøves vores elskede på så brutal en måde! Det er ikke naturligt og det gør det så svært at forstå - og acceptere!!
Du skal huske at bruge dine følelser til at komme videre! Og huske at ingen følelser er forkerte i sådan en her situation! INGEN ved hvordan man skal reagere, så det eneste man kan gøre er at give slip!
Det er godt at du kan skrive ned! Det er en god måde at komme ud med tankerne!
Og ja... lige nu sidder det hele fast! Det hele snurrer rundt og du føler sikkert du sidder i en mærkelig boble uden nogen former for redskaber til at komme videre! Men den boble springer på et tidspunkt og der står mange mennesker klar til at støtte dig på den anden side!
Tag den tid du har brug for, og udnyt de måder du kan få afløb for din sorg! Det skal UD....
Du ved hvor jeg er!
Knus
Anmeld