Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Caroline86

Nalle skriver:

Vi havde så mange ting vi skulle nå, så forbandet mange drømme!
Vi havde hele livet foran os, alt faldt til jorden på et split sekund.
Alt forsvandt, og jeg skal kæmp en lang og sej kamp for at komme op igen, livet var sku ikke altid perfekt, men Peter var og bliver den perkte mand for mig, jeg vil altid elske ham.
Han gav mig så meget, gjorder mig til den jeg idag!

Mit hoved at ved at springes af føelser, det bare som om de sidder fast?

og det er præcis de tanker du skal holde fast i, smukke! Lad Jeres kærlighed leve videre!! - Særligt I Jeres skønne unger!

Det er urimeligt når vi skal frarøves vores elskede på så brutal en måde! Det er ikke naturligt og det gør det så svært at forstå - og acceptere!!

Du skal huske at bruge dine følelser til at komme videre! Og huske at ingen følelser er forkerte i sådan en her situation! INGEN ved hvordan man skal reagere, så det eneste man kan gøre er at give slip!

Det er godt at du kan skrive ned! Det er en god måde at komme ud med tankerne!

Og ja... lige nu sidder det hele fast! Det hele snurrer rundt og du føler sikkert du sidder i en mærkelig boble uden nogen former for redskaber til at komme videre! Men den boble springer på et tidspunkt og der står mange mennesker klar til at støtte dig på den anden side!

Tag den tid du har brug for, og udnyt de måder du kan få afløb for din sorg! Det skal UD....

Du ved hvor jeg er!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Lunae

Nalle skriver:

Vi havde så mange ting vi skulle nå, så forbandet mange drømme!
Vi havde hele livet foran os, alt faldt til jorden på et split sekund.
Alt forsvandt, og jeg skal kæmp en lang og sej kamp for at komme op igen, livet var sku ikke altid perfekt, men Peter var og bliver den perkte mand for mig, jeg vil altid elske ham.
Han gav mig så meget, gjorder mig til den jeg idag!

Mit hoved at ved at springes af føelser, det bare som om de sidder fast?

Jeg sender min dybeste medfølelse! Jeg er så ked af det på jeres vegne og jeg ønsker kun dig og din familie det bedste fremover! Ingen mennesker burde skulle forholde sig til døden i så ung en alder

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

og det er præcis de tanker du skal holde fast i, smukke! Lad Jeres kærlighed leve videre!! - Særligt I Jeres skønne unger!

Det er urimeligt når vi skal frarøves vores elskede på så brutal en måde! Det er ikke naturligt og det gør det så svært at forstå - og acceptere!!

Du skal huske at bruge dine følelser til at komme videre! Og huske at ingen følelser er forkerte i sådan en her situation! INGEN ved hvordan man skal reagere, så det eneste man kan gøre er at give slip!

Det er godt at du kan skrive ned! Det er en god måde at komme ud med tankerne!

Og ja... lige nu sidder det hele fast! Det hele snurrer rundt og du føler sikkert du sidder i en mærkelig boble uden nogen former for redskaber til at komme videre! Men den boble springer på et tidspunkt og der står mange mennesker klar til at støtte dig på den anden side!

Tag den tid du har brug for, og udnyt de måder du kan få afløb for din sorg! Det skal UD....

Du ved hvor jeg er!

Knus

Jeg føler mig på ingen måde single, og jeg er det heller ikke.
Jeg er reseveret til Peter, så langt i fremtiden jeg kan tænke.
Det var ikke ikke-eksisterne kærlighed der skilte os ad,
det er kærligheden der får mig til at holde fast i ham

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Lunae skriver:

Jeg sender min dybeste medfølelse! Jeg er så ked af det på jeres vegne og jeg ønsker kun dig og din familie det bedste fremover! Ingen mennesker burde skulle forholde sig til døden i så ung en alder

Jeg er helt knust og fuldstændig færdig.
Det gør så ondt hver gang jeg begynder at græde, og kan knap se ud af mine øjn længere.
Det er på ingen måde gået op for mig endnu, jeg skal ind til ham imorgen, andet kan jeg ikke tænke på.
Lige så snart jeg skal tage stilling til noget der sker efter det, bryder jeg fuldstændigt sammen!

Anmeld

20. august 2011

Caroline86

Nalle skriver:

Jeg føler mig på ingen måde single, og jeg er det heller ikke.
Jeg er reseveret til Peter, så langt i fremtiden jeg kan tænke.
Det var ikke ikke-eksisterne kærlighed der skilte os ad,
det er kærligheden der får mig til at holde fast i ham

lige præcis!!!

Som du selv siger, så ER han dit livs kærlighed og det hverken kan eller skal nogen tage fra Jer!

Lige nu gør ALT ondt! Selv det at blinke med øjnene og trække vejret gør ondt! Og det er umuligt at se hvordan det nogensinde skal gå over...

men det gør det! Det bliver bedre med tiden - og det ved jeg at du inderst inde godt ved!

I mødes igen på den anden side! Indtil da passer han på Jer, våger over Jer og fører Jer sikkert i havn!

Anmeld

20. august 2011

Marisen81

Jeg føler så meget med dig selvom jeg ikke kender dig

Anmeld

20. august 2011

hompibompi;-)

Hvor gør det mig bare ondt, sender mine varmeste tanker til dig og dine børn,

Rest in peace

Anmeld

20. august 2011

Loa

Nej nej nej???!!!!

Så det lige på facebook (den gruppe der var oprettet om ham) og tænkte "nej det passer bare ikke"
Man føler jo næsten man kender jer og har lige set jeres dejlige billeder fra en skøn sommer.....
Tårene triller bare ned ad kinderne på mig og jeg kender jeg ikke engang irl......
Hvor må det bare være modbydeligt at skulle igennem og så samtidig være stærk på jeres børns vegne....
Gud hvor alle mine tanker bare går; til dig lige nu........

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

lige præcis!!!

Som du selv siger, så ER han dit livs kærlighed og det hverken kan eller skal nogen tage fra Jer!

Lige nu gør ALT ondt! Selv det at blinke med øjnene og trække vejret gør ondt! Og det er umuligt at se hvordan det nogensinde skal gå over...

men det gør det! Det bliver bedre med tiden - og det ved jeg at du inderst inde godt ved!

I mødes igen på den anden side! Indtil da passer han på Jer, våger over Jer og fører Jer sikkert i havn!

Og det ved jeg godt, prøver virkelig at tænke positivt, der er bare så mange ting jeg aldrig får svar på

Anmeld

21. august 2011

Nalle

Det ikke fordi jeg ikke vil skrive mere nu tøser, men jeg har ikke fået søvn i 40 timer, og mine øjn kan ikke holde til at græde mere lige nu. Jeg vil håbe på lidt søvn, og se frem til jeg skal ind og se min kære mand imorgen for anden sidste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.