Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Nalle

Det ikke fordi jeg ikke vil skrive mere nu tøser, men jeg har ikke fået søvn i 40 timer, og mine øjn kan ikke holde til at græde mere lige nu. Jeg vil håbe på lidt søvn, og se frem til jeg skal ind og se min kære mand imorgen for anden sidste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Maddox

Åhhh nej, det er bare ikke sket for jeres lykkelige lille familie!!! Hvorfor sker sådan noget altid for dem, som mindst fortjener det??

Det gjorde mig ondt langt ind i hjertet, at læse dit indlæg og måtte endda læse det 2 gange, for virkelig at forstå det. Jeg er fuldstændig tom for ord - men kondolerer og sender jer de varmeste tanker, med ønske om at du og jeres børn kommer godt igennem det!

Anmeld

21. august 2011

132319

Jeg er tabt for ord men for pokker hvor går det lige i hjetet, selvom jeg ikke kender Jer!

Savnet og sorgen vil blive ubærelig og svær at beskrive men din kærlighed til ham, beskriver du så smukt

Anmeld

21. august 2011

Caroline86

Nalle skriver:

Og det ved jeg godt, prøver virkelig at tænke positivt, der er bare så mange ting jeg aldrig får svar på

ja... men stil dem alligevel! Du ved godt du ikke får svarene, men stil spørgsmålene og få sat ord på.. det er så svært men det er så vigtigt! Lige nu skal du forstå HVAD der er sket, senere skal du forstå HVORDAN det er sket men du finder desværre aldrig ud af HVORFOR...

Tag dig den tid du har brug for, ikke!? Lad være med at lade nogen skynde på dig for du skal kunne følge med! din hjerne kommer ikke til at kunne følge med lige nu... Du vil mærke det i hjertet!

det gør mig så ondt, smukke! Det er så pisse latterligt (ja, undskyld, men der er sgu ingen pæne ord her!!!)...

Gå udenfor, mærk vinden i ansigtet og giv slip! græd! Og lad vinden tørre tårerne af dine kinder... Jeg sender 100 kys ud i natten! sender dem med vinden...

Anmeld

21. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Caroline86 skriver:

ja... men stil dem alligevel! Du ved godt du ikke får svarene, men stil spørgsmålene og få sat ord på.. det er så svært men det er så vigtigt! Lige nu skal du forstå HVAD der er sket, senere skal du forstå HVORDAN det er sket men du finder desværre aldrig ud af HVORFOR...

Tag dig den tid du har brug for, ikke!? Lad være med at lade nogen skynde på dig for du skal kunne følge med! din hjerne kommer ikke til at kunne følge med lige nu... Du vil mærke det i hjertet!

det gør mig så ondt, smukke! Det er så pisse latterligt (ja, undskyld, men der er sgu ingen pæne ord her!!!)...

Gå udenfor, mærk vinden i ansigtet og giv slip! græd! Og lad vinden tørre tårerne af dine kinder... Jeg sender 100 kys ud i natten! sender dem med vinden...

hvor er du bare god til at beskrive det hun helt sikkert sidder med lige nu!. puha, får tåre i øjnene når jeg ser det du skriver, det er så smukt og så rørende, men du har helt sikkert ret i det du skriver. kan slet ikke forholde mig til hvordan Nalle, børnene og deres familier har det lige nu !

Anmeld

21. august 2011

wamse

Min dybeste dybeste medfølelse  

Anmeld

21. august 2011

Carina1977

Neeeej Nalle

Jeg havde godt læst om det, og så var det din dejlige kæreste. Det er så forfærdeligt og det er alt alt for tidligt at skulle miste livet. Jeg ved det er svært for dig lige nu, og også samtidig skulle takle dine børns sorg. Hvordan fortæller man lige så små børn det?

Vi har ikke snakket ret meget sammen, men jeg ved du er en stærk pige. uanset hvor stærk man er, så er det her det hårdeste man kan komme ud for, og jeg ved at det vil tage lang tid før du kommer ovenpå igen. Skulle du få brug for at snakke, så er jeg god til at lytte. så du er altid velkommen til at læsse af. tilbuddet er der i hvert fald, hvis du skulle få brug for det.

Tanker herfra

Anmeld

21. august 2011

Aagaard

Det er jeg godt nok ked af at høre! Masser af tanker til dig og dine unger!

Jeg ved slet ikke hvad jeg ellers skal sige

Anmeld

21. august 2011

E.J.mor.

hvor gør det mig forfærdeligt ondt at læse

du har min allerdybeste medfølse

knus charlotte.

Anmeld

21. august 2011

TaAsJu

mine homoner kunne ikke lige klare det du havde skrevet for det remt dybt i mig selv..

Sender mange kram og knus din og úngernes vej Ingen fortjener og sidde tilbage med den tomhed du har nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.