Luna F. skriver:
Det har jeg tit tænkt på. Det er på ingen måde fordi jeg tænker dårligt om folk med flaskebørn, slet ikke. Men jeg ammer selv og synes simpelthen det er så hyggeligt. Jeg ved selvfølgelig godt at der er nogen der af forskellige årsager ikke KAN amme.
Men jeg vil gerne høre nogen af jer som bevidst har valgt at give flaske, hvorfor I har valgt det? 
OBS! Dette skal ikke blive til en debat om hvad der er rigtigt og forkert og hvad folk synes. Det er udelukkende af nysgerrighed jeg spørger . Så hold en pæn tone 
jeg har både og valgt amningen fra.. der er ca. 1½ år mellem børnene
med den første, var det sp der sendte manden ned efet flaske og mme, da han havde tabt sig så meget, og sov konstant, så det gjorde at amningen ikke længere var muligt, da jeg havde for lidt.
med nr 2 prøvede jeg også at amme men da han var 2 mdr. gav jeg op, prøvede at malke ud, men fik konstant hul og sår, at jeg græd a smerte, så det bliv også mme.
med nr 3 havde jeg simpelhen ikke mod på at prøve at amme igen, efter de to andre oplevelser, så han fik flaske fra start af, men havde det endelig dårligt med det
så med nr 4 prøvede jeg og amme og det gik godt i næsten 3 mdr. men så var det bare som der ikke var nok ,og han græd konstant, ja 14.18 timer i døgnet i over 3 uger, hvor jeg grædene måtte opgive og give flaske og kunne slet ikke acceptere det.
så jo jeg har jo på en måde selv valgt amningen fra, men også gjort hvad jeg mener var det bedste for mine børn