Grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Min søn, ja har han. Har min søn 24/7. Og han er rigtig glad for ham

Okay måske han bare er blevet skræmt over at det er gået så stærkt?

Jeg ville personligt aldrig lade en kæreste møde mine børn så hurtigt netop fordi du nu står med et forklaringsproblem. Måske du næste gang skal prøve at se fyren når dit barn er gået i seng eller når hvis du har pasnings mulighed. Ikke for at være dømmende, blot et godt råd så ikek du står med et barn der kan komme til at føle mange svigt fra mænd der bare forlader jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Han er 21 men den mest voksende jeg har været sammen med (måske går jeg efter barnlige tabere?) Men han er mere voksen i hovedet også hvad angår min søn, i forhold til min søns far, som er 23

Nej sådan skal du ikke tænke....tror bare du har været uheldig. Der findes heldigvis mange ansvarsfulde og stabile mænd

Jeg håber virkelig han stopper med at ignorere dig, og i stedet på en eller anden måde kontakter dig.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Okay måske han bare er blevet skræmt over at det er gået så stærkt?

Jeg ville personligt aldrig lade en kæreste møde mine børn så hurtigt netop fordi du nu står med et forklaringsproblem. Måske du næste gang skal prøve at se fyren når dit barn er gået i seng eller når hvis du har pasnings mulighed. Ikke for at være dømmende, blot et godt råd så ikek du står med et barn der kan komme til at føle mange svigt fra mænd der bare forlader jer.

Det ved jeg godt, er selv bliver 'svigtet' af alle mine fars kæreste

Men første gang jeg mødte ham, var min søn med, fordi jeg havde overhovedet intet regnet med, og sådan var det de første gange .. men du har ret, og ved det godt.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nej sådan skal du ikke tænke....tror bare du har været uheldig. Der findes heldigvis mange ansvarsfulde og stabile mænd

Jeg håber virkelig han stopper med at ignorere dig, og i stedet på en eller anden måde kontakter dig.

Når okay. Det bare svært når det er dem hver gang
Ja håber jeg finder manden!!!

Håber jeg også at han gør .. mangler ham

Anmeld

17. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Det ved jeg godt, er selv bliver 'svigtet' af alle mine fars kæreste

Men første gang jeg mødte ham, var min søn med, fordi jeg havde overhovedet intet regnet med, og sådan var det de første gange .. men du har ret, og ved det godt.

håber du er okay

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

håber du er okay

Prøver ..

hvor er i søde alle sammen!

Anmeld

17. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Prøver ..

hvor er i søde alle sammen!

kære du..

Har du hørt fra ham? Ved du hvor i står?
Hvis ikke, så synes jeg godt nok, at du må se at hive lidt op i dig selv - det her dur bare ikke!
Du må ikke tillade ham, at behandle dig sådan - du er meget mere værdifuld end dét!
Jeg håber virkelig, at du er okay

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

kære du..

Har du hørt fra ham? Ved du hvor i står?
Hvis ikke, så synes jeg godt nok, at du må se at hive lidt op i dig selv - det her dur bare ikke!
Du må ikke tillade ham, at behandle dig sådan - du er meget mere værdifuld end dét!
Jeg håber virkelig, at du er okay

Han ringed fra en anden mobil, og sagde der intet var galt ud over at hans mobil fucked up, og det med facebook forstod han intet af, da han ingen computer har, og man vidst ikke kan slette på mobilen, og den dur jo ikke.
Men han ville komme idag, så nu må vi se. Hvis han ikke gør, eller ringer om at han ikke kommer, er der vel ikke ret megt at gøre?

Hvor er du sød og tak

Anmeld

22. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Han ringed fra en anden mobil, og sagde der intet var galt ud over at hans mobil fucked up, og det med facebook forstod han intet af, da han ingen computer har, og man vidst ikke kan slette på mobilen, og den dur jo ikke.
Men han ville komme idag, så nu må vi se. Hvis han ikke gør, eller ringer om at han ikke kommer, er der vel ikke ret megt at gøre?

Hvor er du sød og tak

Kom han ?

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Kom han ?

Nej gjorde han ikke!! Ikke engang ringed. Så jeg kørte ned til ham torsdag, og han var glad, lidt chokkeret. Også sagde han at han tog til næstved, også ringed jeg søndag, og han var på vej hjem fra jylland. Og så skulle vi ses idag, men han aflyste i morges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.