Grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.729 visninger
91 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Puha, sikke en underligt dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, og var egentlig gået i seng ..  
Når men jeg har fået en kæreste, ca ½ år efter jeg gik fra faren til mit barn. Vi har været sammen i ca 1½ månedes tid, og alt er kørt op skinner der ud af. Men så idag, tog han sådanset alle sine ting med, af dem han havde her, (det meste var tøj, og han sagde, at så kunne hans mor vaske det, også helt okay) Vi aftalte at han skulle skrive om han kom idag eller ikke, og det eneste jeg forventer er om han kommer eller ej. Nu er kl 22.09 og han har ikke skrevet om han kommer? Jeg skrev tidligere om vi sås idag, intet svar, også skrev jeg noget med, at jeg regned ikke med vi ville ses i dag, så jeg håbed at han havde haft en god dag?- og stadig intet svar. Og nu sidder jeg tilbage, skuffet og totalt grædefærdig. Kunne han ikke bare skrive at han ikke kom? Det kræver altså ikke ret meget, plus at så ville jeg ikke sidde her og være i tvivl om han kommer. Og jeg bryder bare fuldstændigt sammen

Ville intet med dette indlæg, ud over at få lidt luft, og skubbe tanken lidt væk, om det måske ikke skal være mig og ham alligevel.
Selvom vi ikke har været sammen ret længe, har jeg det så befriende med ham, griner, fjoller og har det super godt. Jeg kan være mig selv sammen med ham!

Tak fordi du læste med, og undskyld det blev lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Puha, sikke en underligt dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, og var egentlig gået i seng ..  
Når men jeg har fået en kæreste, ca ½ år efter jeg gik fra faren til mit barn. Vi har været sammen i ca 1½ månedes tid, og alt er kørt op skinner der ud af. Men så idag, tog han sådanset alle sine ting med, af dem han havde her, (det meste var tøj, og han sagde, at så kunne hans mor vaske det, også helt okay) Vi aftalte at han skulle skrive om han kom idag eller ikke, og det eneste jeg forventer er om han kommer eller ej. Nu er kl 22.09 og han har ikke skrevet om han kommer? Jeg skrev tidligere om vi sås idag, intet svar, også skrev jeg noget med, at jeg regned ikke med vi ville ses i dag, så jeg håbed at han havde haft en god dag?- og stadig intet svar. Og nu sidder jeg tilbage, skuffet og totalt grædefærdig. Kunne han ikke bare skrive at han ikke kom? Det kræver altså ikke ret meget, plus at så ville jeg ikke sidde her og være i tvivl om han kommer. Og jeg bryder bare fuldstændigt sammen

Ville intet med dette indlæg, ud over at få lidt luft, og skubbe tanken lidt væk, om det måske ikke skal være mig og ham alligevel.
Selvom vi ikke har været sammen ret længe, har jeg det så befriende med ham, griner, fjoller og har det super godt. Jeg kan være mig selv sammen med ham!

Tak fordi du læste med, og undskyld det blev lidt langt

Har han stadig ting hos dig? Måske er hans mobil gået ud eller han ikke har set på den.. Puha, jeg får helt ondt i maven, for det minder mig meget om noget jeg har været ude for, men håber at det ikke er det samme, og at det bare er tilfældighedernes spil for dig!

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Har han stadig ting hos dig? Måske er hans mobil gået ud eller han ikke har set på den.. Puha, jeg får helt ondt i maven, for det minder mig meget om noget jeg har været ude for, men håber at det ikke er det samme, og at det bare er tilfældighedernes spil for dig!

En barberskraber, intet andet.
Jeg ønsker bare ikke det skal stoppe!

Anmeld

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

En barberskraber, intet andet.
Jeg ønsker bare ikke det skal stoppe!

Men der har ikke været nogle tegn på noget mystisk ellers, vel? Altså nogen mistænksom opførsel?

For så ville jeg ikke tage sorgerne på forskud, men lige give ham til i morgen. Hvad med facebook og sådan noget, kan du se om han har været i gang der?

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Men der har ikke været nogle tegn på noget mystisk ellers, vel? Altså nogen mistænksom opførsel?

For så ville jeg ikke tage sorgerne på forskud, men lige give ham til i morgen. Hvad med facebook og sådan noget, kan du se om han har været i gang der?

Nej synes ikke der har været noget underligt.
Og på facebook, vi ikke venner mere?! Og jeg har ikke slettet ham og er fra idag af

Anmeld

15. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg håber virkelig ikke at det er noget.. At hans mobil bare er gået tør for strøm eller noget i den dur..
Har du evt forsøgt, at ringe til ham en enkelt gang..? Mest fordi klokken jo nu er mange, og kan godt forstå, at du gerne lige til vide besked..
Et opkald ville jo også afsløre om telefonen var tændt..
Er der sket noget på det sidste, siden du reagerer ved at tro, at han måske vil stoppe jeres forhold..?
Jeg håber det bedste..

Anmeld

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej synes ikke der har været noget underligt.
Og på facebook, vi ikke venner mere?! Og jeg har ikke slettet ham og er fra idag af

Uha Han hedder vel ikke Mikkel, vel?

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg håber virkelig ikke at det er noget.. At hans mobil bare er gået tør for strøm eller noget i den dur..
Har du evt forsøgt, at ringe til ham en enkelt gang..? Mest fordi klokken jo nu er mange, og kan godt forstå, at du gerne lige til vide besked..
Et opkald ville jo også afsløre om telefonen var tændt..
Er der sket noget på det sidste, siden du reagerer ved at tro, at han måske vil stoppe jeres forhold..?
Jeg håber det bedste..

Nej har ikke ringet, hader at ringe til folk.
Men tror bare jeg går i seng, så må han jo ringe hvis han vil ind.

Jeg tror altid at der er noget jeg har gjort fx, siden han reagere sådan, og hvad hvis han har fundet en der er "sjovere" end mig, og ikke har barn, så det ikke er så låst?

Jeg er typen der tror det værste 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Uha Han hedder vel ikke Mikkel, vel?

Nej dog ikke. Du kender en Mikkel der er sådan?

Anmeld

15. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej dog ikke. Du kender en Mikkel der er sådan?

Det mindede mig bare skræmmende meget om noget jeg har oplevet.. Jeg var begyndt at kæreste rundt med en fyr, der hed Mikkel, og ud over den tid vi rent faktisk havde datet, havde vi også skrevet sammen i over et år. Og han var bare sååååå vild med mig og alt det der. Men jeg måtte aldrig komme hjem til ham. Og efter en dag han havde overnattet hos mig, aftalte vi han skulle komme igen dagen efter, og det var det sidste jeg hørte fra ham. Sidenhen fandt jeg ud af, at han faktisk havde en kæreste og stedbarn (!), og at han var berygtet for at narre kvinder på samme måde, som han havde narret mig. Fuldstændig vildt, at han havde kørt den så længe, når han på samme tid havde kæreste!!! Og han slettede nemlig også mig på face den dag han pludselig ignorerede mig...

Men håber ikke det er en lignende historie! Jeg synes ikke du skal tage sorgerne på forskud, men det lyder rimelig underligt han også har slettet dig som ven. Har i nogle fælles venner ud kan kontakte eller noget som helst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.