Puha, sikke en underligt dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, og var egentlig gået i seng ..
Når men jeg har fået en kæreste, ca ½ år efter jeg gik fra faren til mit barn. Vi har været sammen i ca 1½ månedes tid, og alt er kørt op skinner der ud af. Men så idag, tog han sådanset alle sine ting med, af dem han havde her, (det meste var tøj, og han sagde, at så kunne hans mor vaske det, også helt okay) Vi aftalte at han skulle skrive om han kom idag eller ikke, og det eneste jeg forventer er om han kommer eller ej. Nu er kl 22.09 og han har ikke skrevet om han kommer? Jeg skrev tidligere om vi sås idag, intet svar, også skrev jeg noget med, at jeg regned ikke med vi ville ses i dag, så jeg håbed at han havde haft en god dag?- og stadig intet svar. Og nu sidder jeg tilbage, skuffet og totalt grædefærdig. Kunne han ikke bare skrive at han ikke kom? Det kræver altså ikke ret meget, plus at så ville jeg ikke sidde her og være i tvivl om han kommer. Og jeg bryder bare fuldstændigt sammen 
Ville intet med dette indlæg, ud over at få lidt luft, og skubbe tanken lidt væk, om det måske ikke skal være mig og ham alligevel.
Selvom vi ikke har været sammen ret længe, har jeg det så befriende med ham, griner, fjoller og har det super godt. Jeg kan være mig selv sammen med ham!
Tak fordi du læste med, og undskyld det blev lidt langt 
Anmeld