Grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Hvad fanden bilder de sig ind? Kan de ikke tage ansvar ?
Nej  og er helt knust. Men tror jeg kører ned på hans job når han har fri og snakker med ham, jeg vil vide hvad der sker, hvad der måske er sket, hvorfor det er sådan, og om det os eller erj

Tja, nogen mænd er jo ikke gamle nok inde i deres lille hoved til at tage stilling eller ansvar for noget som helst .. håber stadig min x kommer tilbage, selvom at det er en krig jeg ikke kan vinde .. '

- hmm. ja det syns jeg du skal gøre , det kan da ikke være rigtigt at du skal sidde i uvished så længe ??  

sorry men sådan nogen mænd gør mig altså gal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Levi&LilysMor

Ihha hvor er han dum ikke at svare tilbage.... Kender det udemærket godt selv fra nogle forhold jeg har haft, men til sidst så vendte jeg bare ryggen når sådan noget skete og tænkte nå, så finder jeg ski bare en ny hvis han ikke kan opføre sig anderledes...

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Tja, nogen mænd er jo ikke gamle nok inde i deres lille hoved til at tage stilling eller ansvar for noget som helst .. håber stadig min x kommer tilbage, selvom at det er en krig jeg ikke kan vinde .. '

- hmm. ja det syns jeg du skal gøre , det kan da ikke være rigtigt at du skal sidde i uvished så længe ??  

sorry men sådan nogen mænd gør mig altså gal 

Åh ulideligt. Men han virked sq voksen nok ham her, hans x's barn tog han sig af osv. Men ved ikke hvad der er gået galt. Har tænkt over det, og det er sket efter i lørdags, hvor han var u byen

Synes du? Nej kan ikke være rigtigt at jeg skal blive ved. Og det værste er ens uvished om det hele

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Ihha hvor er han dum ikke at svare tilbage.... Kender det udemærket godt selv fra nogle forhold jeg har haft, men til sidst så vendte jeg bare ryggen når sådan noget skete og tænkte nå, så finder jeg ski bare en ny hvis han ikke kan opføre sig anderledes...

Det er jeg bare ikke ret god til. Også fordi jeg har svært ved at blive glad for fyre, da mange har pisset på mig

Anmeld

17. august 2011

Mauser.

Hm .. Hvis jeg var dig, ville jeg give ham et kald ! jeg ville ikke sidde med ondt i maven pga uvished !!! det der er et tydeligt tegn på at manden er ved at bakke ud, han kunne til enhver tid have ringet, hvis ikke fra sin egen mobil så have lånt en af en kollega eller have fundet en løsning ! hvis han kan sms'e i dag kunne han også i går.
Det er typisk mænd det der med at trække sig stille og roligt fordi de er konflikt sky og ofte har svært ved at sige tingene lige ud !!!
Få det afgjort en gang for alle, og ring og konfronter ham med dine bekymringer i stedet for alt det der frem og tilbage noget.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Hm .. Hvis jeg var dig, ville jeg give ham et kald ! jeg ville ikke sidde med ondt i maven pga uvished !!! det der er et tydeligt tegn på at manden er ved at bakke ud, han kunne til enhver tid have ringet, hvis ikke fra sin egen mobil så have lånt en af en kollega eller have fundet en løsning ! hvis han kan sms'e i dag kunne han også i går.
Det er typisk mænd det der med at trække sig stille og roligt fordi de er konflikt sky og ofte har svært ved at sige tingene lige ud !!!
Få det afgjort en gang for alle, og ring og konfronter ham med dine bekymringer i stedet for alt det der frem og tilbage noget.

Har prøvet at ringe igår, men han tager den ikke. Og tror det er bedre hvis jeg gør det fave to face. Så kan jeg også se om han lyver.
Det er bare ulideligt det her, og føler mig såååå dum altså  

Anmeld

17. august 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Har prøvet at ringe igår, men han tager den ikke. Og tror det er bedre hvis jeg gør det fave to face. Så kan jeg også se om han lyver.

Jeg er ked af at sige det men manden har tydeligvis taget et valg. Han er smuttet. Så derfor synes jeg ikke at du overhovedet skal bruge tid og kræfter på ham mere. Ud fra hvad du skriver er han jo ligeglad. Lad være med at troppe op på hans arbejde og lad være med at ringe/skrive mere til ham. Det kan godt ske at du har brug for en forklaring, men er du sikker på at du har lyst til at høre hvad han vil sige? Det kan jo umuligt være noget godt. Nej, se du og komme videre selvom det gør ondt og det hele virker uoverskueligt nu. Tro mig, det bliver bedre

Anmeld

17. august 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Det er også bare pisse strengt at være så pisse uærlig vil jeg sige !
føj for satan - får dårlig smag i munden, og så når der er et barn indblandet. :/ ØV !

Anmeld

17. august 2011

Neon

Nu når han ikke skriver eller tager sin tlf når han ringer, så synes jeg (ved godt det måske er plat) at du skal skrive en besked til ham fx

"Hej jeg har ikke hørt fra dig længe og du virker som om du ikke rigtig gider os to. Jeg håber jeg tager fejl, men hvis jeg ikke høre fra dig snart, så skal jeg nok selv finde på noget bedre at lave" Eller noget i den dur. 

Så hvis han ikke reagere på den besked inden et døgn eller noget i den dur, (sæt gerne en tidsgrænse) så skal du komme videre. 

Med tidsgrænse mener jeg ikke du skal sige til ham at han har to timer til at svare, men at du giver ham et fx et døgn i dit sind, hvis man kan sige sådan, så når tiden er gået, så skal han ud af dit hoved.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg er ked af at sige det men manden har tydeligvis taget et valg. Han er smuttet. Så derfor synes jeg ikke at du overhovedet skal bruge tid og kræfter på ham mere. Ud fra hvad du skriver er han jo ligeglad. Lad være med at troppe op på hans arbejde og lad være med at ringe/skrive mere til ham. Det kan godt ske at du har brug for en forklaring, men er du sikker på at du har lyst til at høre hvad han vil sige? Det kan jo umuligt være noget godt. Nej, se du og komme videre selvom det gør ondt og det hele virker uoverskueligt nu. Tro mig, det bliver bedre

det er bare ikke det jeg ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.