Grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Ja, og han er blevet hacket før på facebook

Ej, hold nu, søde. Det er da lidt påfaldende at det sker lige den weekend hvor hans mobil også "fucker up". Og han så ikke kontakter dig sidenhen. Du har set ham 1 gang siden fordi du valgte at troppe op uden varsel. Hvis han havde tid til at se dig den aften, så er det da underligt at han ikke selv spurgte om I skulle ses. Nu må du altså indse at han bare ikke er interesseret. Det gør ondt og det er pisse hårdt, men manden kan jo åbenbart ikke nosse sig sammen til at fortælle dig at det er slut. Hvis han virkelig ikke er på vej ud af forholdet, er du så lykkelig sådan som det foregår nu? Synes du han er sød ved dig og behandler dig godt når han ikke skriver tilbage eller tager kontakt til dig, men derimod kun aflyser jeres aftaler? Du fortjener sgu ikke sådan en vatpik, så drop ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke

Det er hårdt, især når man kan lide personen. Men det er jo bare en masse dårlige undskyldninger han kommer med om det hele. Og han ser jo ikk udtila t ville se dig for at sige det ærligt.

Da i så hinanden ved jer, snakkede i så ikke om det?

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ej, hold nu, søde. Det er da lidt påfaldende at det sker lige den weekend hvor hans mobil også "fucker up". Og han så ikke kontakter dig sidenhen. Du har set ham 1 gang siden fordi du valgte at troppe op uden varsel. Hvis han havde tid til at se dig den aften, så er det da underligt at han ikke selv spurgte om I skulle ses. Nu må du altså indse at han bare ikke er interesseret. Det gør ondt og det er pisse hårdt, men manden kan jo åbenbart ikke nosse sig sammen til at fortælle dig at det er slut. Hvis han virkelig ikke er på vej ud af forholdet, er du så lykkelig sådan som det foregår nu? Synes du han er sød ved dig og behandler dig godt når han ikke skriver tilbage eller tager kontakt til dig, men derimod kun aflyser jeres aftaler? Du fortjener sgu ikke sådan en vatpik, så drop ham!

jeg ved ikke hvad jeg skal sige. DU har jo ret

Anmeld

22. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Nej gør jeg ikke ..

ven..
Jeg er ked af det på dine vegne - for det må på ingen måde være nemt..! Men du må tage skeen i egen hånd, og gøre noget ved din situation..ikke mindst for dit barns skyld også..
Har du fortalt ham, at du bliver ked af det..?

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Det er hårdt, især når man kan lide personen. Men det er jo bare en masse dårlige undskyldninger han kommer med om det hele. Og han ser jo ikk udtila t ville se dig for at sige det ærligt.

Da i så hinanden ved jer, snakkede i så ikke om det?

Jo, lidt gjorde vi. Men nok ikke ordenligt, og vil gerne snakke med ham igen. Bare kort, så jeg får besked om hvad han vil osv

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

ven..
Jeg er ked af det på dine vegne - for det må på ingen måde være nemt..! Men du må tage skeen i egen hånd, og gøre noget ved din situation..ikke mindst for dit barns skyld også..
Har du fortalt ham, at du bliver ked af det..?

Ja jeg sagde jeg havde været ked af det. Men vil gerne fortælle ham hvor ked af det, jeg virkelig har været.

Anmeld

22. august 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

jeg ved ikke hvad jeg skal sige. DU har jo ret

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget andet, for kærlighed kan bare gøre så ondt at man tror at det aldrig bliver godt igen

Sender dig et kæmpe cyperkram for det trænger du da vist til

Anmeld

22. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Jo, lidt gjorde vi. Men nok ikke ordenligt, og vil gerne snakke med ham igen. Bare kort, så jeg får besked om hvad han vil osv

Så syntes jeg du skal få det gjort.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget andet, for kærlighed kan bare gøre så ondt at man tror at det aldrig bliver godt igen

Sender dig et kæmpe cyperkram for det trænger du da vist til

Nemlig .. og har aldrig haft så store følelser før

Mange tak

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Så syntes jeg du skal få det gjort.

Ja, nu skriver jeg til ham i morgen, og høre hvad han siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.