Grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Det er også bare pisse strengt at være så pisse uærlig vil jeg sige !
føj for satan - får dårlig smag i munden, og så når der er et barn indblandet. :/ ØV !

Det nemlig også det der gør ondt. Jeg vælger jo ikke hvem som helst på grund af mit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Anonym trådstarter

Neon skriver:

Nu når han ikke skriver eller tager sin tlf når han ringer, så synes jeg (ved godt det måske er plat) at du skal skrive en besked til ham fx

"Hej jeg har ikke hørt fra dig længe og du virker som om du ikke rigtig gider os to. Jeg håber jeg tager fejl, men hvis jeg ikke høre fra dig snart, så skal jeg nok selv finde på noget bedre at lave" Eller noget i den dur. 

Så hvis han ikke reagere på den besked inden et døgn eller noget i den dur, (sæt gerne en tidsgrænse) så skal du komme videre. 

Med tidsgrænse mener jeg ikke du skal sige til ham at han har to timer til at svare, men at du giver ham et fx et døgn i dit sind, hvis man kan sige sådan, så når tiden er gået, så skal han ud af dit hoved.

det er bare møg svært .. jeg ønsker det jo ikke, og jeg har ikke lyst til at undvære ham

Anmeld

17. august 2011

Neon

Anonym skriver:

det er bare møg svært .. jeg ønsker det jo ikke, og jeg har ikke lyst til at undvære ham

Forstår dig godt. Men det er også bare hårdt at gå og være ked af det.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Neon skriver:

Forstår dig godt. Men det er også bare hårdt at gå og være ked af det.

Ja fuldstændig det tapper en for energi, mit humør er mærket, og der er en masse ting man ikke får gjort

Anmeld

17. august 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja fuldstændig det tapper en for energi, mit humør er mærket, og der er en masse ting man ikke får gjort

Har du stadig ikke hørt noget fra ham? Hvis du ikke har hørt fra ham endnu, så tror jeg altså desværre løbet er kørt

Jeg har prøvet fyre, der ikke kunne finde ud af at sige tingene lige ud til mig. Har både prøvet dem der gjorde det forbi i tavshed, over telefonen, og pr. sms.

Det gør rigtig meget ondt mens det står på, men når de opfører sig sådan, så er de ret umodne i mine øjne, og fortjener dig slet ikke.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Har du stadig ikke hørt noget fra ham? Hvis du ikke har hørt fra ham endnu, så tror jeg altså desværre løbet er kørt

Jeg har prøvet fyre, der ikke kunne finde ud af at sige tingene lige ud til mig. Har både prøvet dem der gjorde det forbi i tavshed, over telefonen, og pr. sms.

Det gør rigtig meget ondt mens det står på, men når de opfører sig sådan, så er de ret umodne i mine øjne, og fortjener dig slet ikke.

Jeg forstår ikke at de har samvittighed til det
Og hvor umoden kan man være? Man er vel voksen, og lidt mere voksen må man sq da være, når der er et barn med i pakken?

Anmeld

17. august 2011

henh01

Har din datter mødt ham?

Anmeld

17. august 2011

Carina1977

Jeg forstår ikke at de har samvittighed til det
Og hvor umoden kan man være? Man er vel voksen, og lidt mere voksen må man sq da være, når der er et barn med i pakken?

Hvor gammel er han? Ikke at det burde have nogen betydning....både 20-årige og 40-årige kan jo opføre sig sådan

Men han kan ikke være bekendt at putte dig i den her situation. Hvis bare du vidste, hvor du stod.

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Har din datter mødt ham?

Min søn, ja har han. Har min søn 24/7. Og han er rigtig glad for ham

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvor gammel er han? Ikke at det burde have nogen betydning....både 20-årige og 40-årige kan jo opføre sig sådan

Men han kan ikke være bekendt at putte dig i den her situation. Hvis bare du vidste, hvor du stod.

Han er 21 men den mest voksende jeg har været sammen med (måske går jeg efter barnlige tabere?) Men han er mere voksen i hovedet også hvad angår min søn, i forhold til min søns far, som er 23

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.