Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Det mindede mig bare skræmmende meget om noget jeg har oplevet.. Jeg var begyndt at kæreste rundt med en fyr, der hed Mikkel, og ud over den tid vi rent faktisk havde datet, havde vi også skrevet sammen i over et år. Og han var bare sååååå vild med mig og alt det der. Men jeg måtte aldrig komme hjem til ham. Og efter en dag han havde overnattet hos mig, aftalte vi han skulle komme igen dagen efter, og det var det sidste jeg hørte fra ham. Sidenhen fandt jeg ud af, at han faktisk havde en kæreste og stedbarn (!), og at han var berygtet for at narre kvinder på samme måde, som han havde narret mig. Fuldstændig vildt, at han havde kørt den så længe, når han på samme tid havde kæreste!!! Og han slettede nemlig også mig på face den dag han pludselig ignorerede mig...Men håber ikke det er en lignende historie! Jeg synes ikke du skal tage sorgerne på forskud, men det lyder rimelig underligt han også har slettet dig som ven. Har i nogle fælles venner ud kan kontakte eller noget som helst?
Det mindede mig bare skræmmende meget om noget jeg har oplevet.. Jeg var begyndt at kæreste rundt med en fyr, der hed Mikkel, og ud over den tid vi rent faktisk havde datet, havde vi også skrevet sammen i over et år. Og han var bare sååååå vild med mig og alt det der. Men jeg måtte aldrig komme hjem til ham. Og efter en dag han havde overnattet hos mig, aftalte vi han skulle komme igen dagen efter, og det var det sidste jeg hørte fra ham. Sidenhen fandt jeg ud af, at han faktisk havde en kæreste og stedbarn (!), og at han var berygtet for at narre kvinder på samme måde, som han havde narret mig. Fuldstændig vildt, at han havde kørt den så længe, når han på samme tid havde kæreste!!! Og han slettede nemlig også mig på face den dag han pludselig ignorerede mig...Men håber ikke det er en lignende historie! Jeg synes ikke du skal tage sorgerne på forskud, men det lyder rimelig underligt han også har slettet dig som ven. Har i nogle fælles venner ud kan kontakte eller noget som helst?
Puha en grim historie, utroligt at han har kunne holde den så længe :O
Nej ved det godt, jeg er bare meget hurtig med sådan noget Men vi har 12 fælles venner.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: ØV hvor en dum situation!Men for at sætte tingee lidt hårdt op. Han henter sine tingHan skriver ikk tilbage Han sletter dig fra Facebook.Tror altså det er et vink med en vognstang om at han er smuttet. en total plat og latterlig måde at gøre det på. Men bare så du ikk sidder og håber og skriver til ham osv. Jeg ville lade ham være og komme videre.Håber du klarer dig
ØV hvor en dum situation!Men for at sætte tingee lidt hårdt op. Han henter sine tingHan skriver ikk tilbage Han sletter dig fra Facebook.Tror altså det er et vink med en vognstang om at han er smuttet. en total plat og latterlig måde at gøre det på. Men bare så du ikk sidder og håber og skriver til ham osv. Jeg ville lade ham være og komme videre.Håber du klarer dig
Ja virker meget underligt. Har tænkt tanken. Men så latterligt kan man fanma ikke være!!
Skal prøve ..
Anonym skriver: Ja virker meget underligt. Har tænkt tanken. Men så latterligt kan man fanma ikke være!! Skal prøve ..
sarahb skriver: tro mig, nogle mænd kan bare ikk nosse sig sammen og fortælle hvordan tingene virkelig hænger sammen. Og det kan være han er en af dem.. Så er dette meget nemmere!
tro mig, nogle mænd kan bare ikk nosse sig sammen og fortælle hvordan tingene virkelig hænger sammen. Og det kan være han er en af dem.. Så er dette meget nemmere!
Taber mænd De meget mere mænd hvis de nosser sig sammen og fortæller det!!!
Ejj, hvor er han tarvelig!!! Jeg tror desværre også at du skal regne med at fuglen er fløjet - jeg havde ihvertfald stillet mig meget meget skeptisk i forhold til at stole på ham igen hvis jeg var dig Stort knus herfra, det er godt nok en rådden behandling at få!
Rosa skriver: Ejj, hvor er han tarvelig!!! Jeg tror desværre også at du skal regne med at fuglen er fløjet - jeg havde ihvertfald stillet mig meget meget skeptisk i forhold til at stole på ham igen hvis jeg var dig Stort knus herfra, det er godt nok en rådden behandling at få!
Synes ikke han kan være det bekendt. Og det jeg synes er det værste er, at jeg har jo et barn, som er rigtig glad for ham
Anonym skriver: Synes ikke han kan være det bekendt. Og det jeg synes er det værste er, at jeg har jo et barn, som er rigtig glad for ham
Ja, det virker noget suspekt, at han har slettet dig på facebook. Kunne godt tyde på, at han har gjort det forbi... på en meget umoden måde.
Hvis det er tilfældet, at han har behandlet dig så skidt, så er han ikke værd at spilde tid eller tanker på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128