Bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

M&M's Mor

Her har vi brugt Toujours (dem fra Lidl) til dem begge som koster 49 kr pr pakke... alle andre mærker, såsom aldi's, rema's, pampers, libero osv har overhovedet ikke kunne holde dem tørre samt de har været blevet røde af dem men ikke en eneste gang har der været rødme eller uheld igennem med dem fra Lidl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

otlitrom

Vibelle fra Aldi eller Rema 1000 modellen.. Det er det eneste der sidder godt på ham, og så er de jo billige også

Liberos har aldrig fungeret. Det er som om de er belagt med plastic inden i, jeg synes overhovedet ikke de suger noget Dem har jeg ikke været fan af!!

Anmeld

16. august 2011

marius' mor

kitty skriver:

Vibelle fra Aldi eller Rema 1000 modellen.. Det er det eneste der sidder godt på ham, og så er de jo billige også

Liberos har aldrig fungeret. Det er som om de er belagt med plastic inden i, jeg synes overhovedet ikke de suger noget Dem har jeg ikke været fan af!!

Hmm, er godt nok heller ikke begejstret for Libero.. Og da slet ikke den nye Action-model.. den er meget plastik-agtig også lugter min søn VOLDSOMT af tis, hvilket han aldrig har gjort i nogen ble..

Anmeld

16. august 2011

onlyme

Happiness skriver:

Tak

Dem må vi da prøve så! Det er jo sindsygt mange penge man kan spare!

Ja det er der nemlig :-)
Håber i får gavn af dem ;-) Og i bliver tilfredse med dem, vi skiftede i sidste uge fra libero, fordi Benjamin tissede ud af dem hele tiden og der har ikke været et eneste uheld siden vi startede ;D

Anmeld

19. august 2011

Thereseh

Vi bruger dem fra Änglamark, da Isaac får rød numse af Libero. Ellers brugte vi dem, fordi vi kunne købe dem og få dem leveret, fra Nemlig.com...Men nu er det ned i Brugsen efter bleer, hver uge 

Anmeld

19. august 2011

patella

Aldi om dagen - Libero om natten

Anmeld

19. august 2011

lycly

Vi bruger Libero, men det er fordi min kæreste arbejder i butik og får dem gratis af sine leverandører men havde nu købt Libero alligevel, så det er bare dejligt at spare de penge

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

Heej :-)

Hvilke bleer bruger i ..?
Er lidt nysgerrig på at se hvor mange der køber de dyre :-)
Og hvorfor,.
Vi køber Aldi's bleer, der er 90 til 80kr,.!
og de fungerer som de skal :-)

Vi har fra Isabella blev født brugt Libero (9½ mrd). 

Vi køber dem, da vi aldrig har haft uheld, det er et mærke vi kender og så er vi generelt glade for dem  Vi plejer også at købe dem på tilbud, så er de ikke ret meget dyrere end billig-bleerne 

Anmeld

19. august 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Tak

Dem må vi da prøve så! Det er jo sindsygt mange penge man kan spare!

De har også i rema 1000 - tror de hedder newborn Dem bruger vi i øjeblikket til lillemanden indtil han kan passe dem fra Aldi - de går nemlig fra 4 kg af.

Anmeld

19. august 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

De har også i rema 1000 - tror de hedder newborn Dem bruger vi i øjeblikket til lillemanden indtil han kan passe dem fra Aldi - de går nemlig fra 4 kg af.

Dem fra aldi går fra 3 kg Dem har vi købt til Lukas, og de er lige så gode som libero. Så dem får han fra nu af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.