Bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

millesofie

hi hi måtte lige svare

jeg bruger tøjbleer /stofbleer /genbrugsbleer

og ja de koster ca 100kr stk  men de er super gode og så holder de både til andet og trejde barn  så de kan også sælges videre uden problemer

men det bedste er dog at de holder tæt og at vuggestuen vil bruge dem uden sure miner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

jeanett 26

millesofie skriver:

hi hi måtte lige svare

jeg bruger tøjbleer /stofbleer /genbrugsbleer

og ja de koster ca 100kr stk  men de er super gode og så holder de både til andet og trejde barn  så de kan også sælges videre uden problemer

men det bedste er dog at de holder tæt og at vuggestuen vil bruge dem uden sure miner

Vi har ledt og ledt efter nogen nogen bleer hvor fåes de henne.

Anmeld

15. august 2011

MorEllen

Vi bruger Libero eller Pampers. Synes Pampers er best Vi har prøvet nogen fra Aldi, men de var ikke gode i passformen også fik hun udslett af dem.
'De dyre' er ikke så meget dyrere når man køber dem på tilbud

Anmeld

15. august 2011

millesofie

jeanett 26 skriver:

Vi har ledt og ledt efter nogen nogen bleer hvor fåes de henne.

lige her http://www.bricksite.com/abenogkaenguruen/support?catalogue_selected=233647_25415 

Anmeld

15. august 2011

jeanett 26

15. august 2011

millesofie

millesofie skriver:

lige her http://www.bricksite.com/abenogkaenguruen/support?catalogue_selected=233647_25415 

eller her http://www.monkeydoodlez.com/products.php?cat=54

lige hvad jeg kunne finde hurtigt men skriv en pb til mig så kigger jeg på det i morgen

Anmeld

15. august 2011

elvital

onlyme skriver:

Heej :-)

Hvilke bleer bruger i ..?
Er lidt nysgerrig på at se hvor mange der køber de dyre :-)
Og hvorfor,.
Vi køber Aldi's bleer, der er 90 til 80kr,.!
og de fungerer som de skal :-)

vi køber libero up and go! -simpelhen fordi at de er lynhurtige at få på og sidder utrolig godt på ham! da han var helt lille bebs købte vi aldis ble -men libero er bedre nu hvor han er blevet aktiv!

Anmeld

15. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Vi bruger Libero, da de sidder bedst på Mie, vi har både prøvet Aldi og pampers men de sad ikke så godt på hende.

Jeg køber altid i bilka når de  har dem på tilbud. Så er de faktisk ikke dyre.

Anmeld

15. august 2011

Happiness

Vi brugte Pampers nr 1 de første 2 ugers tid. De var på hospitalet, og vi havde en masse gratis pakker af dem. Libero havde de også på barselsgangen, men dem tissede og sked han igennem... (hans lår var alt for tynde til dem).

Nu er vi gået over til størrelsen 3-6 kg... Og der bruger han nu Libero, da Pampers giver ham ufattelig rød numse, plus at han lugter af tis med pampers! Selv om han IKKE har haft tisset i dem... Hvorimod Libero er hans numse helt fin, og de holder tæt...

Men når han kommer op på de 5 kg vil vi prøve billigbleerne for at se om de ikke dur. Det er jo mange penge man bruger på bleer. Men har endnu ikke fundet nogle billig bleer til under 5 kg! Ellers ville vi have prøvet allerede nu!

Anmeld

15. august 2011

emsaroto

Topp skriver:

jeg bruger dem fra Rema1000 - fungere fint for os

haps! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.