Bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Mortilxx

Vi er lige gået fra Libero til Aldi's Vibelle, og overvejer at skifte tilbage til Libero, da han har fået nogle små røde mærker/prikker på ballerne, og han har ALTID mærker fra bleen på hans små baller, og så synes jeg, at jeg skifter ble på ham oftere end da han brugte Libero. - men jeg ser lige tiden an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

AA10

Jeg bruger libero.. Har prøvet de billige men der bliver hun rød.. og så ofre jeg gerne noget ekstra.. og de virker super

Anmeld

15. august 2011

Maise

VIBELLE fra ALDI.

Brugte newborn bleer fra pampers og libero de første par uger, men de strammede, og hun sked igennem. Vibelle har været perfekte altid til min datter.

Anmeld

15. august 2011

Mi

Jeg køber libero i bilka på tilbud. Tre pakker til 259kr, det er ikke meget dyrer end de billige, og så syntes jeg bare at libero er MEGET bedre end de andre. Har prøvet dem fra aldi, rema og lidl, og var slet ikke tilfreds.

Anmeld

15. august 2011

Mi

Nihell skriver:

Vi er lige gået fra Libero til Aldi's Vibelle, og overvejer at skifte tilbage til Libero, da han har fået nogle små røde mærker/prikker på ballerne, og han har ALTID mærker fra bleen på hans små baller, og så synes jeg, at jeg skifter ble på ham oftere end da han brugte Libero. - men jeg ser lige tiden an

Nøjagtig det samme oplevede jeg da vi prøvede at skifte. Vi gik tilbage til libero igen, syntes også at min datter nemmere kom til at lugte surt, end da vi brugte libero.

Anmeld

15. august 2011

Ansemusen

Vi bruger for det meste Aldis bleer om dagen og Pampers eller Libero om natten (de holder meget bedre på urinen en hel nat - i hvert fald her hos os!). Vi har prøvet både Aldis, Lidl's og Faktas bleer om natten, og de holder altså ikke Thias ordentligt tør. Han bliver simpelthen båd ud igennem på nattøjet, specielt Faktas har vi dårligere erfaringer med.

Så vi er gået over til at købe Libero eller Pampers til nattebrug (de er altid på tilbud et eller andet sted) og nu holder han altid HELT tør hele natten

Anmeld

16. august 2011

onlyme

AnneBJ skriver:

Aldi!

Både Libero, Pampers, og Remas for den sags skyld, sidder virkelig dårligt på ham!

Sådan er det også her :-)

Anmeld

16. august 2011

onlyme

Happiness skriver:

Vi brugte Pampers nr 1 de første 2 ugers tid. De var på hospitalet, og vi havde en masse gratis pakker af dem. Libero havde de også på barselsgangen, men dem tissede og sked han igennem... (hans lår var alt for tynde til dem).

Nu er vi gået over til størrelsen 3-6 kg... Og der bruger han nu Libero, da Pampers giver ham ufattelig rød numse, plus at han lugter af tis med pampers! Selv om han IKKE har haft tisset i dem... Hvorimod Libero er hans numse helt fin, og de holder tæt...

Men når han kommer op på de 5 kg vil vi prøve billigbleerne for at se om de ikke dur. Det er jo mange penge man bruger på bleer. Men har endnu ikke fundet nogle billig bleer til under 5 kg! Ellers ville vi have prøvet allerede nu!

De har under 5 kg i aldig og der får du 90 bleer for 80 kr :-)
Og efter min mening er de rigtig gode

Anmeld

16. august 2011

AnneBJ

onlyme skriver:

De har under 5 kg i aldig og der får du 90 bleer for 80 kr :-)
Og efter min mening er de rigtig gode

Anmeld

16. august 2011

siw84

vi bruger dem fra Aldi og det bliver vi ved med indtil han ikke kan bruge deres største str. mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.