Bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Happiness

Thereseh skriver:

Vi bruger dem fra Änglamark, da Isaac får rød numse af Libero. Ellers brugte vi dem, fordi vi kunne købe dem og få dem leveret, fra Nemlig.com...Men nu er det ned i Brugsen efter bleer, hver uge 

nemlig.com er genialt! Der har vi bestilt fra de sidste par uger, og vil helt klart fortsætte. kan ikke ballancere med lukas i liften og en masse poser op til 3. sal Så luksus at det kommer til døren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

FruHolm <3

onlyme skriver:

Heej :-)

Hvilke bleer bruger i ..?
Er lidt nysgerrig på at se hvor mange der køber de dyre :-)
Og hvorfor,.
Vi køber Aldi's bleer, der er 90 til 80kr,.!
og de fungerer som de skal :-)

bruger libero up&go her, har gjort siden min dreng var 4 måneder , de sidder bedst og så er elastikken god til ham, alm lukkebleer lærte han rimelig hurtigt at åbne, og så kan libero´s nå rundt om hans lår og slutte ordentligt til uden at han får de røde mærker efter bleen

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

aner faktisk ikke om jeg har svaret i denne tråd før... 

Lige nu er vi gået over til Rema1000's bleer... Før brugte vi Lidl bleer, før det brugte vi Libero.. 

Anmeld

19. august 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Dem fra aldi går fra 3 kg Dem har vi købt til Lukas, og de er lige så gode som libero. Så dem får han fra nu af.

Det var lige godt sørens... hmm... måske den mindste størrelse bare var udsolgt, da jeg var der... kan i hvert fald bare huske, at de var for store, så derfor købte vi dem ikke

Men tak for info... så må jeg en tur i Aldi!

Anmeld

19. august 2011

Fru Nielsen

Til Mathias som er 16 mdr bruger vi Lidl´s bleer... Det er de eneste han ikke tisser igennem!

Til Nikoline som er 15 dage gammel bruger vi libero, men vil når vi er løbet tør prøve at købe dem fra Lidl til hende også.....

Anmeld

19. august 2011

DLM

Bruger dem fra Lidl her hjemme de er super gode hjemme hos mormor bruger vi pampers så han bruger lidt forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.