Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej :-)
Hvilke bleer bruger i ..?Er lidt nysgerrig på at se hvor mange der køber de dyre :-)Og hvorfor,.Vi køber Aldi's bleer, der er 90 til 80kr,.!og de fungerer som de skal :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
onlyme skriver: Heej :-) Hvilke bleer bruger i ..?Er lidt nysgerrig på at se hvor mange der køber de dyre :-)Og hvorfor,.Vi køber Aldi's bleer, der er 90 til 80kr,.!og de fungerer som de skal :-)
jeg bruger dem fra Rema1000 - fungere fint for os
Vi bruger også aldi bleer og libero natbleer til om natten
Remas bleer her. Egentlig synes jeg at Libero er bedst, men prisen taget i betragtning, er Remas bleer helt fine. Lidt dyrere end Aldis, men til gengæld er de både allergimærket og svanemærket mener jeg
Vi bruger dem fra rema1000 og fakta
Vi brugte kun de dyre i starten, men da de begge to tissede igennem af dem, stoppede vi med at bruge den, gider ikke betale i dyre domme for bleer som de alligvel tisser igennem
Bruger libero pre mature. OG så har vi fire stofbleer(AIO) som bruges nat og dag. Vi vil udelukkende bruge stofbleer fra hun er 3.5 kg(om 14 dage - 7,9,13).
Begge mine drenge bruger Pampers - de er super!
Og de er jo egentlig ik dyre, når der er to for 150,- kr. så der køber jeg altså en masse.
Brugte Libero da ungerne var HELT små.. Gik derefter over til Vibelle fra Aldi.. PERFEKT og billige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128