Anonym skriver:
Jeg har lige fået afvide at min kæreste stadig syntes at hans eks er smuk. Ikke så smuk som før i tiden men stadig smuk. Jeg har det underligt med at vide at han syntes hun er smuk..Er det normalt? Hvordan ville i have det med at få den information omkring jeres kærestes mening om hans x?
Jeg tænker bare, har du bedt om den oplysning, eller har han bare selv slynget det ud?
Situationen synes jeg er meget forskellig.
Min kæreste synes da vist hans eks kærester er meget pæne/smukke så vidt jeg ved, og det kan jeg da godt se de er ud fra de billeder jeg har set ( Han snakker stadig med et par af dem) . Men jeg ved også, at jeg er hans nr 1, og den han har været tættest med, og elsket højest. Og så ved jeg han synes jeg er smuk fordi jeg er mig. 
Så nej jeg vælter ikke af pinden over det, men har heller ikke det store behov for at høre nærmere om det.
Han kan så til gengæld ikke klare at høre for meget om mine eks kærester. Ikke fordi de generer ham, jeg tror bare han har det lidt svært med jeg har en fortid, selv om han også selv har. Det er lidt sjovt når det bliver vendt på hovedet. Hehe 
Anmeld