Han syntes hans x er smuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.608 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået afvide at min kæreste stadig syntes at hans eks er smuk. Ikke så smuk som før i tiden men stadig smuk. Jeg har det underligt med at vide at han syntes hun er smuk..Er det normalt? Hvordan ville i have det med at få den information omkring jeres kærestes mening om hans x?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

JustinsMoar

Min kæreste syns også at hans eks-kæreste er smuk...
- Og det er hun sku os!

Jeg er hel ligeglad, jeg ved a det er mig han vil have..

Anmeld

9. august 2011

.....

Anonym skriver:

Jeg har lige fået afvide at min kæreste stadig syntes at hans eks er smuk. Ikke så smuk som før i tiden men stadig smuk. Jeg har det underligt med at vide at han syntes hun er smuk..Er det normalt? Hvordan ville i have det med at få den information omkring jeres kærestes mening om hans x?

Det er hvertfald ikke noget som jeg er interesseret i at hører fra min kæreste, hvis han synes det. Det er noget man burde holde for sig selv synes jeg

Anmeld

9. august 2011

maryjane

Anonym skriver:

Hmm, ville nok prøve at spørge ind til om der ligger mere bag end "blot" en facination af hendes ydre.

Jeg ville få det noget dårligt hvis min kæreste havde det sådan med en eks.

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Jeg vender den altid om, jeg har stadig en x eller to jeg selv synes stadig ser godt ud, nu har min kæreste kun to eks kærester, og jo den sidste han var sammen med hun var sku en køn pige, jeg ved ikke om han selv synes det, så vil han ihvertfald ikke indrømme det, men jeg vil ikke blive sur over at han synes hun var en pæn pige, når jeg selv synes det

Det blev lidt rodet, men prøv at vend den om, har du selv en eks du stadig synes ser godt ud?

Anmeld

9. august 2011

Zilke's Mor <3

jeg er ligeglad med sådan noget, se det på den lyse side, ja han syntes hun er smuk, man han er jo sammen med DIG !

jeg spørger da tit min mand om han ikke syntes en pige er køn hvis vi går forbi, jeg har det helt fint med sådan noget, for det er jo MIG der har vundet hans hjerte (; . 

Anmeld

9. august 2011

Kruse90

Det gad jeg godt nok slet ikke høre på.
Ikke en information jeg ville få godt af at vide

Og jeg tror nu heller ikke han gad at høre på hvis jeg fortalte ham om mine ekser og hvem der er smukke og bla bla bla. Det er bare sådan noget man bare lader ligge

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

Kan godt forstår det sårer, men altså hun er jo hans ex af en grund.

De fleste synes vel deres ex er smuk, udseende ændrer sig jo ikke drastisk blot fordi man ikke er sammen mere.

Anmeld

9. august 2011

Nalle

jeg er ligeglad med sådan noget, se det på den lyse side, ja han syntes hun er smuk, man han er jo sammen med DIG !

jeg spørger da tit min mand om han ikke syntes en pige er køn hvis vi går forbi, jeg har det helt fint med sådan noget, for det er jo MIG der har vundet hans hjerte (; . 

Du har fuldstændig ret, jeg kan da også godt sige til min kæreste " hold kæft hun er køn henne der " så kigger han og siger ja, og det var det hehe.

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Livas mor skriver:

Kan godt forstår det sårer, men altså hun er jo hans ex af en grund.

De fleste synes vel deres ex er smuk, udseende ændrer sig jo ikke drastisk blot fordi man ikke er sammen mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.