Han syntes hans x er smuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

JustinsMoar

Vil i hellere ha' at kæresten går og fortæller vennerne at eksen er smuk, og så ende med at høre det fra dem? Så er det sku' da bedre at manden selv siger det...

Forstår ikke helt det jaloux-gen mange piger har!

Der er helt sikkert én eller anden i selv syns er smuk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Diana...

He he altså jeg tænker lidt hvorfor skal det ændre sig bare fordi man får en ny kæreste? X se jo stadig sådan ud så hvorfor skulle han ikke synes det? Jeg synes da stadig alle mine x'er ser godt også bedre da de jo er blevet ældre og mere MAND nu  Sådan er det jo bare, men jeg elsker da ikke min egen mand mindre af den grund og han ser også godt ud 

Anmeld

9. august 2011

Zilke's Mor <3

Nalle skriver:

Du har fuldstændig ret, jeg kan da også godt sige til min kæreste " hold kæft hun er køn henne der " så kigger han og siger ja, og det var det hehe.

ja sådan gør vi også, det er jo naturligt at mene andre er smukke, det betyder jo ikke vi hopper i seng med dem i aften.

MEN når det er sagt så er der jo også nogle der ikke bryder sig om at høre det, og det er jo en smags sag (:

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Livas mor skriver:

Kan godt forstår det sårer, men altså hun er jo hans ex af en grund.

De fleste synes vel deres ex er smuk, udseende ændrer sig jo ikke drastisk blot fordi man ikke er sammen mere.

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Rikke Meng skriver:

ja sådan gør vi også, det er jo naturligt at mene andre er smukke, det betyder jo ikke vi hopper i seng med dem i aften.

MEN når det er sagt så er der jo også nogle der ikke bryder sig om at høre det, og det er jo en smags sag (:

Det gjorder jeg heller ikke for 3½ år siden, men der stolte jeg heller ikke særlig meget på min kæreste, det gør jeg 3½ år og to børn senere

Anmeld

9. august 2011

Kruse90

Det behøves da heller ikke ændre sig, det er bare ikke en oplysning jeg gider at høre på.
Jaloux gen eller ej

Anmeld

9. august 2011

.....

Kruse90 skriver:

Det gad jeg godt nok slet ikke høre på.
Ikke en information jeg ville få godt af at vide

Og jeg tror nu heller ikke han gad at høre på hvis jeg fortalte ham om mine ekser og hvem der er smukke og bla bla bla. Det er bare sådan noget man bare lader ligge

HELT enig!

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Ej jeg læser først nu hvad i andre har skrevet. Jeg forstå slet ikke det kan påvirke en, det er bare et udseende. Der jo altså nok en grund til de ikke er sammen jeg havde nok gloet noget hvis han havde sagt at han stadig elsket sin x men at han synes hun er smuk det forstå jeg virkelig ikke man kan blive påvirket af? 

Synes i ikke selv der andre der smukke en jeres mænd? 

Anmeld

9. august 2011

Ox.

Altså, jeg er ligeglad ...

Jeg har da heller ikke en ekskæreste jeg synes der er grim ...

Og selvfølgelig har min kæreste da også ekskæreste han synes er smukke .. deres personlighed derimod var grunden til det ikke gik.

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Ox. skriver:

Altså, jeg er ligeglad ...

Jeg har da heller ikke en ekskæreste jeg synes der er grim ...

Og selvfølgelig har min kæreste da også ekskæreste han synes er smukke .. deres personlighed derimod var grunden til det ikke gik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.