Han syntes hans x er smuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Sees

FEJL!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Sees

FEJL!

Anmeld

9. august 2011

Sees

FEJL!

Min computer gik lige amok med "Error" og jeg blev ved med at gå tilbage og trykke "Opret" .. haha, den oprettede så alligevel.. FLOT!

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Sees skriver:

Smuk uden på, ja - Men hvad med indeni?
Er det ikke dig der holder ham i hånden, kysser ham og sover ved siden af ham?
Det er DIG der 'tilhøre' ham .. Husk det!

Jeg har forresten også et par SMÆKRE x-kærester .. Mums filibaba!

He he he som du kan skrive det 

Anmeld

9. august 2011

twinny

Kruse90 skriver:

Det gad jeg godt nok slet ikke høre på.
Ikke en information jeg ville få godt af at vide

Og jeg tror nu heller ikke han gad at høre på hvis jeg fortalte ham om mine ekser og hvem der er smukke og bla bla bla. Det er bare sådan noget man bare lader ligge

helt enig..

Anmeld

9. august 2011

LuciaLiann

Det ville ikke genere mig det mindste... Der er jo en grund til at de gik fra hinanden og at han nu er sammen med dig Et eller andet sted er det jo det samme hvis han synes en eller anden skuespiller er smuk.. Det kan ikke rigtigt få mit pis i kog

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Jeg synes det er en meget unødvendig oplysning at få af vide medmindre der er blevet spurgt om det. Kan ikke se, hvad jeg skulle kunne bruge den info til, hvis min kæreste sagde sådan.

For mig handler det ikke om jalousi, men om at der skal være en mening med oplysningen. Hvis der er det, så er det helt fint med mig ellers så synes jeg bestemt ikke at det gør noget, at man holder nogle ting for sig selv.

Derudover kender man vel også hinanden og ved om det evt. er en ting som såre partneren. Hvis det er tilfældet burde man ikke nævne det overhovedet.

/Fenja

Anmeld

9. august 2011

modesty

Selvfølgelig synes han hun er smuk, ellers ville han jo ikke have været kæreste med hende i sin tid ;-)

Anmeld

9. august 2011

aarhusmor

Jeg synes min x er lækker, men elsker kun min mand

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har lige fået afvide at min kæreste stadig syntes at hans eks er smuk. Ikke så smuk som før i tiden men stadig smuk. Jeg har det underligt med at vide at han syntes hun er smuk..Er det normalt? Hvordan ville i have det med at få den information omkring jeres kærestes mening om hans x?

Det må han gerne synes, jeg gider bare ikke høre om det Altså man må jo formode at manden synes hun så dejlig ud, da de var sammen, og hun bliver jo ikke lige pludselig grim fordi de ikke er kærester længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.