Han syntes hans x er smuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Mi

Det er da i mine øjne intet galt i. Han er jo ikke en munk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

jydeinden

jeg tror jeg ville tænke mange tak for informationen men hvad katten kan jeg bruge den til?

det er da muligt at min kæreste har en eks som var smuk, men hun er formenligt eks af en årsag

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Diana... skriver:

Ej jeg læser først nu hvad i andre har skrevet. Jeg forstå slet ikke det kan påvirke en, det er bare et udseende. Der jo altså nok en grund til de ikke er sammen jeg havde nok gloet noget hvis han havde sagt at han stadig elsket sin x men at han synes hun er smuk det forstå jeg virkelig ikke man kan blive påvirket af? 

Synes i ikke selv der andre der smukke en jeres mænd? 

Jo, og det er det der er min pointe, de skal prøve at vende den om mod dem selv, og tænke hvad de egenligt synes om deres eks kæreste(r)

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Mi skriver:

Det er da i mine øjne intet galt i. Han er jo ikke en munk  

Anmeld

9. august 2011

Kruse90

Godt vi alle er forskellige
Men jeg tænker bare hvad søren skal i bruge den oplysning til?
jeg er som ligeglad med at han syntes det, men det er godt nok ikke en information jeg gad at høre på.

Anmeld

9. august 2011

Soleil

Jeg tror man skal passe på med (som kvinde) ikke at ligge for meget i de ord. der kommer ikke noget godt ud af det alligevel, andet end frustrationer...

Og hvad så hvis hun er smuk?! det er jo dig han  elsker

Min kærestes eks kærester er også vanvittigt smukke, og det kan og skal man  ikke gøre noget ved - sådan er livet nu og engang bare

Anmeld

9. august 2011

karina1980

altså jeg ville da nok lige tænke WHAT, hvis han sagde det og så nar jeg havde fået lov at tygge lidt på den, tror jeg bestemt jeg ville være ligeglad,

Anmeld

9. august 2011

Diana...

jydeinden skriver:

jeg tror jeg ville tænke mange tak for informationen men hvad katten kan jeg bruge den til?

det er da muligt at min kæreste har en eks som var smuk, men hun er formenligt eks af en årsag

Ja lige præcis men nok ikke udseende så fordi det er en x af en årsag er de jo stadige smukke  

Så hvorfor skal man blive påvirket af det? 

Anmeld

9. august 2011

Sees

Rikke Meng skriver:

jeg er ligeglad med sådan noget, se det på den lyse side, ja han syntes hun er smuk, man han er jo sammen med DIG !

jeg spørger da tit min mand om han ikke syntes en pige er køn hvis vi går forbi, jeg har det helt fint med sådan noget, for det er jo MIG der har vundet hans hjerte (; . 

Smuk uden på, ja - Men hvad med indeni?
Er det ikke dig der holder ham i hånden, kysser ham og sover ved siden af ham?
Det er DIG der 'tilhøre' ham .. Husk det!

Jeg har forresten også et par SMÆKRE x-kærester .. Mums filibaba!

Anmeld

9. august 2011

Sees

FEJL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.