Han er væk en uge - Jeg er knap så sej alligevel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Du må komme og besøge mig, eller jeg vil såmænd også gerne komme og besøge dig! Jeg skal ingenting imorgen. Jeg havde måske tænkt at skulle ud og tilfredsstille mit rederbygger instinkt og få indrettet og købt ind til pudslebordet.

Har du lyst til at være med til det?

Mvh Line

Det ville jeg helt vildt gerne, men jeg er egentlig i Randers fra i dag og så til torsdag en gang. Skal kun lige omkring lægen i Århus et smut, så skal jeg tilbage ud på min mors arbejde. Hvad skal du resten af ugen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Kan ikke lade hver med at smile, for kan sku knap nok undvære Martin de timer han er på job.

Men, se en maaaaassssse tøsefilm, og vold hyg dig og dvæl i at du møg savner ham, og sms ham amok, så må han svare eller ej når han kan og vil.
Man må godt, for det er dejligt at mærke at man har en at savne og elsker!!!

Det er jo også dejligt at være så møgforelsket, at de er i ens tanker. Også selvom man er ovre de første måneder, hvor det hele er nyt Men jeg må forkæle mig selv!

Anmeld

8. august 2011

aya-zia

Frøken J. skriver:

Ej ok. Han har kun været væk i fem timer, og jeg er allerede deprimeret! Min kæreste er på Skanderborg festival. Han er der godt nok ikke for at feste og drikke sig hammerlam, han er der for sit arbejdes skyld, og bor i telt i chefens baghave med kollegaerne. Og de må self. gerne hygge sig om aftenen, men da de skal arbejde hver dag, er der ikke lagt op til fest og ballade. Jeg ser ham først igen søndag aften, og vi har aldrig været adskilt så længe.

Jeg føler mig så åndssvag! Jeg havde det faktisk fint, da han tog afsted. Self. sådan lidt øv og trist, men helt ok. Men jeg kan bare mærke nu, at jeg allerede ikke har det så fint som jeg lige troede!

Jeg ved ikke hvad der gør mig depri, men jeg føler jeg har sådan en knude i maven og er bekymret. Dels er det self. savnet, for jeg elsker ham jo. Dels er det mine mor-tanker: "Er han nu ok, han kender jo ikke rigtig sine kolleger endnu, går det nu også", og dels er der en lille snert af jalousi.

Jalousien er SÅ tåbelig! Men det er ikke andet end 1½ år siden jeg døjede med meget voldsom jalousiproblemer, som smadrede mange af mine forhold. Gik også til psykolog for det. Men det gik faktisk over umiddelbart efter jeg mødte min kæreste, og det havde jeg aldrig troet! Jeg er aldrig jaloux mere, ikke en gang da han arbejdede tæt sammen med en anden pige i en helt måned, hvilket normalt ville gøre mig helt crazy. men han er så kærlig, omsorgsfuld og bekræftende, at jeg ALDRIG er i tvivl om, at det er MIG han vil have.

Så at jeg lige rammes af sådan en ondt-i-maven-og-lidt-jaloux fornemmelse nu har intet med ham at gøre, men med mig. Man har måske lidt ondt i selvtilliden som stor og tyk gravid. Selvom han siger jeg er smuk og lækker. Og tanken om jeg bare sidder herhjemme med min dobbelthage, imens han render rundt blandt smukke, lækre, fulde tøser. ØV!!! Jeg ved da godt, at han ikke kunne drømme om at lave noget snavs. Han er slet ikke typen. Han er så fantastisk, skøn, dejlig, tro og ja. Det ligger så langt fra hans verdenssyn at være utro. Men de tanker gør mig desværre ikke helt rolig alligevel. Det er ikke ham jeg ikke stoler på, det er alle tøserne Han er jo en skøn og lækker mand!

Så nå.. Hvordan får jeg det lige bedre? Hvis jeg allerede har det skidt efter 5 timer, tør jeg slet ikke tænke på hvordan jeg får det resten af ugen. Det nytter ikke noget at sige til mig, at jeg bare skal tage mig sammen, for sådan fungerer det bare ikke med den slags jalousi. Og egentlig synes jeg det er flot, at det er første gang i vores forhold jeg mærker lidt til jalousien, for jeg var sygeligt jaloux før i tiden..

Snøft What to do? Føler mig total åndssvag!

åhhhhhhhhhh kender det ALT for godt...

min kæreste tog hjem til norge igår kl 18 og kommer først den 18/8 kl 23 ca... og så skal han hjem igen den 21 kl 18... sådan er det HELE tiden... knap 14 dage i norge og så ca 3 dage i dk osv....

det er SÅ hårdt.... men jeg lover dig... som de andre siger det er kun den første dag... og måske også anden dag... men derefter begynder du og tænke på JUBIII nu kommer han snart hjem... og så går tiden faktisk hurtig...

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

jeanett 26 skriver:

Min kæreste arbejder 3 uger på sjælland og kommer så hjem hver 3 weekend. Vi bor i nordjylland

Han er hjemme fra fredag aften til søndag middag

Er os mega hårdt at være alene så længe og så med 3 børn. på 1, næsten 3 år og næsten 4år

Og er 4mdr henne nu.

Tiden går nogen gange hurtigere end andre gange.

Så kender alt for godt til det med at undvære og være alene

Puha det er også noget af en mundfuld! Det må være hårdt 

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

aya-zia skriver:

åhhhhhhhhhh kender det ALT for godt...

min kæreste tog hjem til norge igår kl 18 og kommer først den 18/8 kl 23 ca... og så skal han hjem igen den 21 kl 18... sådan er det HELE tiden... knap 14 dage i norge og så ca 3 dage i dk osv....

det er SÅ hårdt.... men jeg lover dig... som de andre siger det er kun den første dag... og måske også anden dag... men derefter begynder du og tænke på JUBIII nu kommer han snart hjem... og så går tiden faktisk hurtig...

Ejj hvordan klarer i det allesammen! Med jeres mænd der er så meget væk. Så skal jeg jo slet ikke klage 

Anmeld

8. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE mæssigt  herfra også...

Puha... eneste gang vi rigtig har været fra hinanden var 1½ døgn... planen var at han skulle game med gutterne og jeg skulle hygge med to veninder i weekenden...

Endte med at jeg lørdag formiddag ringede til hans lillebror og spurgte om han godt ville komme og hente mig for jeg blev decideret fysisk syg af det.. var bleg og svimmel og ondt i maven og hjertet... Hans lillebror havde givet mig hans nummer netop i tilfælde af at det blev for meget med adskillelsen...

Anden gang har der været at han skulle til den anden side af DK og være en enkelt nat i forbindelse med at få opgraderet hans kørekort så han havde det nødvendige til hans arbejde med glatbane osv... Han ringede til mig kl. 17 samme aften og spurgte om jeg ikke kunne finde tog og bus og komme derover... så jeg hoppede på tog og bus og var der kl. 23 ca... for han kunne virkelig ikke sove uden mig og havde snakket med sin leder der bare smilede og sørgede for der blev gemt lidt mad til mig til når jeg nåede frem...

Så hatten af for at du indtil holder fast ved ikke at give efter...

jeg ved at jeg ikke ville kunne gøre det... jeg ville være på den første bus/tog derhen hvor han var indenfor samme døgn han tog afsted... men nu lider jeg så også af seperationsangst og han er praktisk taget min eneste familie...

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Det er jo også dejligt at være så møgforelsket, at de er i ens tanker. Også selvom man er ovre de første måneder, hvor det hele er nyt Men jeg må forkæle mig selv!

Ved du får den bedste søndag aften EVER når I ses igen, indtil da skal du bare overleve, holde en masse på maven og gør ALT hvad der passer dig, når du vil

Anmeld

8. august 2011

Aagaard

Frøken J. skriver:

Det ville jeg helt vildt gerne, men jeg er egentlig i Randers fra i dag og så til torsdag en gang. Skal kun lige omkring lægen i Århus et smut, så skal jeg tilbage ud på min mors arbejde. Hvad skal du resten af ugen? 

Jeg får besøg af min Bedste og min faster torsdag, til lægen onsdag formiddag, men ellers skal jeg ingen ting! Min kæreste (samt stort set alle vennerne) er i skanderborg til smuk festival. Så kan du en anden dag, ville det da også være dejligt!

Anmeld

8. august 2011

aya-zia

Frøken J. skriver:

Ejj hvordan klarer i det allesammen! Med jeres mænd der er så meget væk. Så skal jeg jo slet ikke klage 

pyyyyha det er bestemt heller ik let... men nu bor min jo i norge altså med cpr og alt det... så jeg har jo selv valgt det...

og viste også hvad jeg gik ind til... men det er virkelig svært for man savner jo de der DUMME mænd

men det hjælper meget på det at han ringer 3 gange om dagen og vi mailer meget så vi har jo en stor daglig kontakt...

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Wampires skriver:

KÆMPE mæssigt  herfra også...

Puha... eneste gang vi rigtig har været fra hinanden var 1½ døgn... planen var at han skulle game med gutterne og jeg skulle hygge med to veninder i weekenden...

Endte med at jeg lørdag formiddag ringede til hans lillebror og spurgte om han godt ville komme og hente mig for jeg blev decideret fysisk syg af det.. var bleg og svimmel og ondt i maven og hjertet... Hans lillebror havde givet mig hans nummer netop i tilfælde af at det blev for meget med adskillelsen...

Anden gang har der været at han skulle til den anden side af DK og være en enkelt nat i forbindelse med at få opgraderet hans kørekort så han havde det nødvendige til hans arbejde med glatbane osv... Han ringede til mig kl. 17 samme aften og spurgte om jeg ikke kunne finde tog og bus og komme derover... så jeg hoppede på tog og bus og var der kl. 23 ca... for han kunne virkelig ikke sove uden mig og havde snakket med sin leder der bare smilede og sørgede for der blev gemt lidt mad til mig til når jeg nåede frem...

Så hatten af for at du indtil holder fast ved ikke at give efter...

jeg ved at jeg ikke ville kunne gøre det... jeg ville være på den første bus/tog derhen hvor han var indenfor samme døgn han tog afsted... men nu lider jeg så også af seperationsangst og han er praktisk taget min eneste familie...

Det lyder helt vildt romantisk på en måde, selvom det jo desværre skyldes din seperationsangst. Men stadig.. Synes det er ret romantisk det der med slet ikke at kunne undvære hinanden!

Men jeg føler jeg er nødt til at holde fast. Vi er begge meget sådan enspænder typer og hænger mest ud med hinanden, og nu skal han snart have barn og har meget mindre tid. Så derfor synes jeg det er vigtigt for mig lige at give ham den her uge til at more sig lidt og omgås andre end mig. Det nytter alligevel ikke jeg sover i telt, når jeg skal tisse en gang i timen om natten med den her mave  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.