Han er væk en uge - Jeg er knap så sej alligevel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Helt klart! For vi har meget forskellig smag i film, så vi får aldrig set noget. Vi ender altid med at smide nogle Friends afsnit på DVDen

Men det må være rart, at du har det okay med det! Det er jo sådan set også det mest optimale bare sige: "Jamen okay, så har jeg lidt mig-tid"

Jamen vi har 'kun' været sammen de 13 mdr Vores forhold har gået hurtigt fra dag 1. Vi flyttede nærmest sammen på 3. date, og ret hurtigt blev vi enige om vi skulle have et barn Vi passer bare helt perfekt sammen, så det er kommet naturligt

puha ja det ka jeg godt se... jeg har altid forsøgt at leve efter "det er fantastisk at være to, men jeg er født alene og jeg skal kunne fungere og leve godt alene" - men jeg var også et vrag i starten da han var på skiferie, men nu har vi alligevel haft en 2-3 korte eller lange perioder hvor en af os har været udenlands og så vænner man sig lige så stille til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Hihi! God idé! Jeg tror dog jeg lige giver ham en chance SÅ virker jeg mega overskudagtig 

Ha ha You go girl  

Anmeld

8. august 2011

<3

Frøken J. skriver:

Håber du har ret! Og så må jeg bare styre mig selv. I det mindste er det ikke så slemt som det var dengang jeg virkelig døjede med det. Der kunne jeg virkelig gå psykisk ned over intet! Godt han ikke kendte mig dengang  

Ja jo men det er vel også ok at savne og mangle? Særligt når man er gravid men du må holde fast i jeres gode forhold og så ellers sige at det jo kun er et spørgsmål om tid

Anmeld

8. august 2011

samantha1986

Frøken J. skriver:

Præcis Men han er super forstående. Nu har han dog lige ringet og sagt, at han er på vej med toget hjem lige i nat, fordi vejret var for dårligt til de kunne sætte deres telte op, så det er da altid noget Altså jeg er jo så ikke selv hjemme, men det er betryggende at vide hvor han er

Skidt pyt med det, du ved hvor du har ham hi hi.

Men dejligt han er så forstående. det betyder alverden for en.

Anmeld

8. august 2011

Aagaard

Du må komme og besøge mig, eller jeg vil såmænd også gerne komme og besøge dig! Jeg skal ingenting imorgen. Jeg havde måske tænkt at skulle ud og tilfredsstille mit rederbygger instinkt og få indrettet og købt ind til pudslebordet.

Har du lyst til at være med til det?

Mvh Line

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Ej ok. Han har kun været væk i fem timer, og jeg er allerede deprimeret! Min kæreste er på Skanderborg festival. Han er der godt nok ikke for at feste og drikke sig hammerlam, han er der for sit arbejdes skyld, og bor i telt i chefens baghave med kollegaerne. Og de må self. gerne hygge sig om aftenen, men da de skal arbejde hver dag, er der ikke lagt op til fest og ballade. Jeg ser ham først igen søndag aften, og vi har aldrig været adskilt så længe.

Jeg føler mig så åndssvag! Jeg havde det faktisk fint, da han tog afsted. Self. sådan lidt øv og trist, men helt ok. Men jeg kan bare mærke nu, at jeg allerede ikke har det så fint som jeg lige troede!

Jeg ved ikke hvad der gør mig depri, men jeg føler jeg har sådan en knude i maven og er bekymret. Dels er det self. savnet, for jeg elsker ham jo. Dels er det mine mor-tanker: "Er han nu ok, han kender jo ikke rigtig sine kolleger endnu, går det nu også", og dels er der en lille snert af jalousi.

Jalousien er SÅ tåbelig! Men det er ikke andet end 1½ år siden jeg døjede med meget voldsom jalousiproblemer, som smadrede mange af mine forhold. Gik også til psykolog for det. Men det gik faktisk over umiddelbart efter jeg mødte min kæreste, og det havde jeg aldrig troet! Jeg er aldrig jaloux mere, ikke en gang da han arbejdede tæt sammen med en anden pige i en helt måned, hvilket normalt ville gøre mig helt crazy. men han er så kærlig, omsorgsfuld og bekræftende, at jeg ALDRIG er i tvivl om, at det er MIG han vil have.

Så at jeg lige rammes af sådan en ondt-i-maven-og-lidt-jaloux fornemmelse nu har intet med ham at gøre, men med mig. Man har måske lidt ondt i selvtilliden som stor og tyk gravid. Selvom han siger jeg er smuk og lækker. Og tanken om jeg bare sidder herhjemme med min dobbelthage, imens han render rundt blandt smukke, lækre, fulde tøser. ØV!!! Jeg ved da godt, at han ikke kunne drømme om at lave noget snavs. Han er slet ikke typen. Han er så fantastisk, skøn, dejlig, tro og ja. Det ligger så langt fra hans verdenssyn at være utro. Men de tanker gør mig desværre ikke helt rolig alligevel. Det er ikke ham jeg ikke stoler på, det er alle tøserne Han er jo en skøn og lækker mand!

Så nå.. Hvordan får jeg det lige bedre? Hvis jeg allerede har det skidt efter 5 timer, tør jeg slet ikke tænke på hvordan jeg får det resten af ugen. Det nytter ikke noget at sige til mig, at jeg bare skal tage mig sammen, for sådan fungerer det bare ikke med den slags jalousi. Og egentlig synes jeg det er flot, at det er første gang i vores forhold jeg mærker lidt til jalousien, for jeg var sygeligt jaloux før i tiden..

Snøft What to do? Føler mig total åndssvag!

Kan ikke lade hver med at smile, for kan sku knap nok undvære Martin de timer han er på job.

Men, se en maaaaassssse tøsefilm, og vold hyg dig og dvæl i at du møg savner ham, og sms ham amok, så må han svare eller ej når han kan og vil.
Man må godt, for det er dejligt at mærke at man har en at savne og elsker!!!

Anmeld

8. august 2011

Aagaard

Tina&Martin skriver:

Kan ikke lade hver med at smile, for kan sku knap nok undvære Martin de timer han er på job.

Men, se en maaaaassssse tøsefilm, og vold hyg dig og dvæl i at du møg savner ham, og sms ham amok, så må han svare eller ej når han kan og vil.
Man må godt, for det er dejligt at mærke at man har en at savne og elsker!!!

Hvor er det en dejlig indstilling til det!

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

mrs X skriver:

Ja jo men det er vel også ok at savne og mangle? Særligt når man er gravid men du må holde fast i jeres gode forhold og så ellers sige at det jo kun er et spørgsmål om tid

Helt sikkert, for så er gensynsglæden stor!  

Anmeld

8. august 2011

jeanett 26

Min kæreste arbejder 3 uger på sjælland og kommer så hjem hver 3 weekend. Vi bor i nordjylland

Han er hjemme fra fredag aften til søndag middag

Er os mega hårdt at være alene så længe og så med 3 børn. på 1, næsten 3 år og næsten 4år

Og er 4mdr henne nu.

Tiden går nogen gange hurtigere end andre gange.

Så kender alt for godt til det med at undvære og være alene

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Aagaard skriver:

Hvor er det en dejlig indstilling til det!

Mange tak
Er også ret nyforelsket, selv efter 6 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.