Han er væk en uge - Jeg er knap så sej alligevel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Øv hvor er det et surt tidspunkt for jer!

Men jeg prøver at finde på noget. Nu har jeg planer her mandag-torsdag, så det er bare weekenden. Men vil også gerne være alene hjemme og hygge lidt, og især her i 3. trimester har jeg ikke så meget energi til at lave alt muligt vildt og farligt. Hehe Men der er nok altid noget babynoget jeg kan ordne. Og jeg er jo ikke helt alene, jeg har jo én indeni, som godt kan lide at sparke på mors blære!  

jamen du bor i Århus ikke?

Der er garagerumsmarked på sten billes torv ved trøjborg næste weekend - hvis du er til sådan noget

Eller noget med nogle lange bade og ordne negle og se en masse tøsefilm og drik hmmm..... børnechampagne? jeg drikker altid en masse rødvin når jeg er alene hjemme, men det er jo så slut nu (totalt sidespor)

men jeg kender det alt for godt - tro mig det blir så meget bedre i morgen+overmorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

jamen du bor i Århus ikke?

Der er garagerumsmarked på sten billes torv ved trøjborg næste weekend - hvis du er til sådan noget

Eller noget med nogle lange bade og ordne negle og se en masse tøsefilm og drik hmmm..... børnechampagne? jeg drikker altid en masse rødvin når jeg er alene hjemme, men det er jo så slut nu (totalt sidespor)

men jeg kender det alt for godt - tro mig det blir så meget bedre i morgen+overmorgen

Jeg har ingen penge, så det går ikke! Hehe

Men tror også jeg skal have gang i noget selvforkælelse! Så kan jeg også være toplækker, når han kommer hjem. Så toplækker som man nu kan være med sådan en stor badebold foran på kroppen!

Ej sjovt du siger det. Jeg har haft SYGT meget lyst til champagne hele min graviditet! åååh altså

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Jeg har ingen penge, så det går ikke! Hehe

Men tror også jeg skal have gang i noget selvforkælelse! Så kan jeg også være toplækker, når han kommer hjem. Så toplækker som man nu kan være med sådan en stor badebold foran på kroppen!

Ej sjovt du siger det. Jeg har haft SYGT meget lyst til champagne hele min graviditet! åååh altså

mmm det er også bare så godt 

Mht film kan du streame en maaaasse gode og nye film på free-tv-video-online.me hvis du ikke lige sukker for at bli fattig i blockbuster

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

mmm det er også bare så godt 

Mht film kan du streame en maaaasse gode og nye film på free-tv-video-online.me hvis du ikke lige sukker for at bli fattig i blockbuster

Film er absolut ikke et problem! Min kæreste er medejer af sådan et firma der laver konkurrencer med film og sådan, så vi har så mange film, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte Nærmest vores eget privat blockbuster. Hehe

Anmeld

8. august 2011

samantha1986

Frøken J. skriver:

JAmen det er netop det! Og piger er fandme så snedige + At jeg synes at fyre generelt er helt vildt dårlige til at opfatte at piger ligger op til dem, men tror bare de er venlige. 

Men vi har lovet hinanden at ringe sammen hver aften, og han har sagt jeg endelig bare skal skrive når som helst. Og at han svarer så snart han har muligheden. han ved også godt, at jeg ikke er helt vildt super glad for det, og han er rigtig sød til at trøste og opmuntre. Og det er dejligt! At han respekterer min bekymring og muntrer mig op. 

Jeg må bare prøve at distrahere mig.. Der må sku være noget at lave

Og tak 

Ja og når man selv er pige så ved man godt hvordan de kan opføre sig. Men hvor er det godt at han forstår dig og gerne vil hjælpe, det betyder så meget, for hvis man ikke selv har stået i samme situation, så tror jeg det er svært at forstå hvordan man har det.

Men du har fundet dig en god mand kan jeg høre :-)

Anmeld

8. august 2011

Laulund87

Nu skal vi jo totalt lege på onsdag, og så skal jeg nok hive dig op fra gulvet

Jeg kender godt følelsen.. Bruno har haft arbejde hvor han kun var hjemme i weekenderne, før vi fik Maria Vildt gode penge, men det var bare for ensomt i længden..

Du skal nok klare denne uge, er jeg sikker på

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

samantha1986 skriver:

Ja og når man selv er pige så ved man godt hvordan de kan opføre sig. Men hvor er det godt at han forstår dig og gerne vil hjælpe, det betyder så meget, for hvis man ikke selv har stået i samme situation, så tror jeg det er svært at forstå hvordan man har det.

Men du har fundet dig en god mand kan jeg høre :-)

Præcis Men han er super forstående. Nu har han dog lige ringet og sagt, at han er på vej med toget hjem lige i nat, fordi vejret var for dårligt til de kunne sætte deres telte op, så det er da altid noget Altså jeg er jo så ikke selv hjemme, men det er betryggende at vide hvor han er

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Nu skal vi jo totalt lege på onsdag, og så skal jeg nok hive dig op fra gulvet

Jeg kender godt følelsen.. Bruno har haft arbejde hvor han kun var hjemme i weekenderne, før vi fik Maria Vildt gode penge, men det var bare for ensomt i længden..

Du skal nok klare denne uge, er jeg sikker på

Tak søde! Men ja, det er nemlig sådan en ensom følelse, som bare er skoooooood!!! Ugen skal bare overståes  

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Film er absolut ikke et problem! Min kæreste er medejer af sådan et firma der laver konkurrencer med film og sådan, så vi har så mange film, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte Nærmest vores eget privat blockbuster. Hehe

eeej hvor fantastisk hyggeligt så må der også være en helt stak som han ikke gider se som du nu har en go anledning til

Jeg er også lidt alene hjemme i den her uge fordi kæresten passer hund lidt uden for Århus og jeg har ikke lige orket at være med derude hver dag når han er på arbejde og jeg har ferie, men man vænner sig hurtigt til det synes jeg når man har været sammen længe og sådan

Det er også lang tid I har været kærester uden at være væk fra hinanden så længe, helt romantisk hvor længe har I været sammen?

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

eeej hvor fantastisk hyggeligt så må der også være en helt stak som han ikke gider se som du nu har en go anledning til

Jeg er også lidt alene hjemme i den her uge fordi kæresten passer hund lidt uden for Århus og jeg har ikke lige orket at være med derude hver dag når han er på arbejde og jeg har ferie, men man vænner sig hurtigt til det synes jeg når man har været sammen længe og sådan

Det er også lang tid I har været kærester uden at være væk fra hinanden så længe, helt romantisk hvor længe har I været sammen?

Helt klart! For vi har meget forskellig smag i film, så vi får aldrig set noget. Vi ender altid med at smide nogle Friends afsnit på DVDen

Men det må være rart, at du har det okay med det! Det er jo sådan set også det mest optimale bare sige: "Jamen okay, så har jeg lidt mig-tid"

Jamen vi har 'kun' været sammen de 13 mdr Vores forhold har gået hurtigt fra dag 1. Vi flyttede nærmest sammen på 3. date, og ret hurtigt blev vi enige om vi skulle have et barn Vi passer bare helt perfekt sammen, så det er kommet naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.