Er en film at falde i søvn på okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

1012lmp

Maise86 skriver:

Tak for svar

De kan sagtens finde ud af at nu er det slut og godnat?

Ja men nu er mine også det ældre jo.. men er der noget ballade eller noget under filmen så er der også lukket og slukket... Det er bare ærgeligt

men ja det er slet ikke noget problem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Maise86

Superdansker skriver:

Det, synes jeg ikke, er en god vane at give sit barn. Men jeg synes i det hele taget ikke, at små børn skal se fjernsyn. Prøv eventuelt i stedet at sætte et lydbånd (eller hvad den slags hedder i vore dage) på med en kort historie.

Jeg er heller ikke meget for det, og hun er faktisk slet ikke interesseret i at se fjernsyn i mere end 5-10 min ad gangen - så det har højst tænkeligt en ringe effekt

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

Maise86 skriver:

Se endnu engang må jeg give dig ret - vi to bliver ikke gode til at debatere sammen

Jo jeg lytter til dig, og du lytter til mig, men vi er stadig ikke enige. Jeg forsøger at overbevise dig om at mit syn på sagen er det "rigtige" og du gør det samme, men hele tiden uden at svine hinanden

Og nogen gange (som nu) har vi blot fundet den gyldne middelvej, som vi begge sagtens kan sætte os ind i

Anmeld

1. august 2011

Maise86

1012lmp skriver:

Ja men nu er mine også det ældre jo.. men er der noget ballade eller noget under filmen så er der også lukket og slukket... Det er bare ærgeligt

men ja det er slet ikke noget problem..

Og det har aldrig været et problem?

Anmeld

1. august 2011

Tvillingemor80

Har du prøver med en godnathistorie på bånd/cd ? det hørte jeg da jeg var lille og det var bare SÅ hyggeligt

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Maise86 skriver:

Og det har aldrig været et problem?

Selvfølgelig bliver de sure hvis jeg slukker.. men de får en advarsel om at falde til ro og gør de det ikke slukker jeg...!

Og slukker jeg så putter jeg dem og siger godnat også er den bare ikke længere og nej synes ikke det har været et problem...

De ser tv på Sebastians værelse, Tv'et er ikke sat til antenne så der kan kun ses film og spilles ps2 når der gives lov så jeg synes ikke det er et problem.. og sådan udvikler verden sig bare...!

Folk har også så mange problemer med computer, men nu lever vi altså bare i en computer styret verden, gjorde vi ikke da vi var børn og det er svært for nogle at forstå.. men det er jo ikke for sjov der også er computere i inst. efterhånden

Anmeld

1. august 2011

Maise86

NNM skriver:

ja okay. men håber da i finder noget der virker for jer.

kunne godt forestille mig det er stressende med to der skal puttes. skal selv igennem det snart venter jo nr to til oktober.
men så længe man så kan være to om at putte så er det jo godt nok. :d

Håber også det snart bliver godt.

Mit problem er bare at jeg ofte er alene med ungerne om aftenen fordi min mand arbejder sent. Men det skal lykkes, og hun skal nok acceptere tingenes gang på et tidspunkt.

Tak for dit svar og held og lykke med den lille ny til oktober

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maise86 skriver:

Håber også det snart bliver godt.

Mit problem er bare at jeg ofte er alene med ungerne om aftenen fordi min mand arbejder sent. Men det skal lykkes, og hun skal nok acceptere tingenes gang på et tidspunkt.

Tak for dit svar og held og lykke med den lille ny til oktober

krydser da hvertfald fingre for at det vil lykkeds snart.

mange tak.

Anmeld

1. august 2011

Maise86

1012lmp skriver:

Selvfølgelig bliver de sure hvis jeg slukker.. men de får en advarsel om at falde til ro og gør de det ikke slukker jeg...!

Og slukker jeg så putter jeg dem og siger godnat også er den bare ikke længere og nej synes ikke det har været et problem...

De ser tv på Sebastians værelse, Tv'et er ikke sat til antenne så der kan kun ses film og spilles ps2 når der gives lov så jeg synes ikke det er et problem.. og sådan udvikler verden sig bare...!

Folk har også så mange problemer med computer, men nu lever vi altså bare i en computer styret verden, gjorde vi ikke da vi var børn og det er svært for nogle at forstå.. men det er jo ikke for sjov der også er computere i inst. efterhånden

Du har ret . verden ser ikke ud som bare da vi selv var børn. Man bliver nødt til at følge med udviklingen, det nytter jo ikke noget at man sender ungerne afsted i hjemmesnittede træsko, med en kridttavle under armen i skole.. Men JEG skal vende mig til det og ikke være så forskrækket over hvor tidligt ungerne begynder på teknik osv.

Min ide var også at der kun skulle være sat en dvd til, og den skulle s stå et sted hvor hun ikke kan nå den, så kan jeg styre det for hende.

Er du alene med dine børn? Mit problem er nemlig typisk når deres far arbejder sent og jeg er alene med dem, så kan jeg næsten ikke overskue at de begge græder og det ved Isabella og udnytter det  

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Maise86 skriver:

Du har ret . verden ser ikke ud som bare da vi selv var børn. Man bliver nødt til at følge med udviklingen, det nytter jo ikke noget at man sender ungerne afsted i hjemmesnittede træsko, med en kridttavle under armen i skole.. Men JEG skal vende mig til det og ikke være så forskrækket over hvor tidligt ungerne begynder på teknik osv.

Min ide var også at der kun skulle være sat en dvd til, og den skulle s stå et sted hvor hun ikke kan nå den, så kan jeg styre det for hende.

Er du alene med dine børn? Mit problem er nemlig typisk når deres far arbejder sent og jeg er alene med dem, så kan jeg næsten ikke overskue at de begge græder og det ved Isabella og udnytter det  

Nej lige præcis verden ser bare anderledes ud nu.

Og det er da også svært.. synes da også det er mærkeligt at min 6 årig har været bedre til playstation end mig de sidste 2 år... haha Men sådan er det jo bare... Det er jo ikke fordi de ikke komemr ud eller noget men mine synes altså det er røv sygt med en bog...

Hvis de gerne vil have læst gør vi det når vi hygger om eftermiddagen.

Og ja jeg er alene med mine og har været det i over 1½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.