Er en film at falde i søvn på okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maise86 skriver:

Det lyder også som en god ide at gøre det i omvendt rækkefølge - altså med film først og putning bagefter.

ja syntes vi nemlig også. så falder hun ikk i søvn med filmen og hun har slet ikk tv på værelset.

syntes også det er fint for hun ligger stille inde i vores seng og slapper af mens hun ser enten hello kitty, postmand per eller mickeys clubhus.
det er også rart for hende lige at ha den tid for sig selv. vi sidder som regl inde i stuen lige ved siden af så vi kan høre hende mens hun ser den. nogen gange sidder ejg sammen med hende men det alt efter hvad hun vil ha. har hun været meget ked og sådan vil hun gerne være alene.

det hvertfald en måde at gøre det på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Maise86

SpunkenJo skriver:

Kan sagtens fælge dig, men det er et dkråolan i mine øjne... Og hvis I allerede nu "bare installerer" det på værelserne, tror jeg det vil udvikle sig som en lille snebold der bare vokser sig større og større

Så helt klar undgå de der skærme på værelserne hvis du vil ha min ærlige mening !

Jamen du har helt ret - og spørger jo om din ærlige mening

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

det er vel en smags sag.

her hjemme gør vi det at asta får lov at se en film inde i vores seng en time før hun i seng så hun kan slappe af. når filmen er slut siger vi godnat til far og går ind og gør klar til at sove inde på eget værelse hvor jeg læser for hende og synger hvis det er nødvendigt. og så får hun en bog hun kan ligge og "læse" selv. og det plejer så at få hende til at sove.

Det er da en go ide

Sådan gør vi også indimellem i weekenden eller bare på pressede dage men vi gør det ikke hver aften, for syns det er et godt es at ha gemt i ærmet til en dag hvor det er nødvendigt at ha en gulerod

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Altså herhjemme ser mine TV inden sengetid... Der er ikke nogle af dem der gider læse de bøger vi har læst en milliard gange..!

De ligger og slapper af til en film i sengen også kommer jeg og putter og siger godnat bagefter og ser det overhovedet ikke som et problem.. og nogle aftner sidder vi sammen i stuen og ser film det er lidt forskelligt.

Anmeld

1. august 2011

Maise86

NNM skriver:

ja syntes vi nemlig også. så falder hun ikk i søvn med filmen og hun har slet ikk tv på værelset.

syntes også det er fint for hun ligger stille inde i vores seng og slapper af mens hun ser enten hello kitty, postmand per eller mickeys clubhus.
det er også rart for hende lige at ha den tid for sig selv. vi sidder som regl inde i stuen lige ved siden af så vi kan høre hende mens hun ser den. nogen gange sidder ejg sammen med hende men det alt efter hvad hun vil ha. har hun været meget ked og sådan vil hun gerne være alene.

det hvertfald en måde at gøre det på.

Vores problem er bare at Isabella ikke kan holde sig i ro ret lang tid..

Men tak for dit syn på sagen

Anmeld

1. august 2011

Maise86

1012lmp skriver:

Altså herhjemme ser mine TV inden sengetid... Der er ikke nogle af dem der gider læse de bøger vi har læst en milliard gange..!

De ligger og slapper af til en film i sengen også kommer jeg og putter og siger godnat bagefter og ser det overhovedet ikke som et problem.. og nogle aftner sidder vi sammen i stuen og ser film det er lidt forskelligt.

Tak for svar

De kan sagtens finde ud af at nu er det slut og godnat?

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

Maise86 skriver:

Jamen du har helt ret - og spørger jo om din ærlige mening

Sejt

(og fedest at ku sige sin ærlige mening i en tråd, uden at nogen blir tøsefornærmet og ubehagelige!!! Tak)

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Det er da en go ide

Sådan gør vi også indimellem i weekenden eller bare på pressede dage men vi gør det ikke hver aften, for syns det er et godt es at ha gemt i ærmet til en dag hvor det er nødvendigt at ha en gulerod

det er hellere ikk hver aften vi gør det. det kommer helt an på hvordan hun har været når hun kommer hjem fra dagpleje.
men lige nu er hun lige i den alder med at alt hvad vi siger det skal gøres modsat. så hun tager et nej som et ja og et ja som et nej. så vi har en del kampe med hende lige nu.
så det er godt med en film hvor hun bare er hende og kan slappe af uden dumme mor og far der siger nej fordi vi bidder eller slår.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maise86 skriver:

Vores problem er bare at Isabella ikke kan holde sig i ro ret lang tid..

Men tak for dit syn på sagen

det var så lidt.

jeg vil sige hellere noget roligt musik at falde i søvn til end en film. har i prøvet med det. ?

Anmeld

1. august 2011

Maise86

SpunkenJo skriver:

Sejt

(og fedest at ku sige sin ærlige mening i en tråd, uden at nogen blir tøsefornærmet og ubehagelige!!! Tak)

Altså beder jo om jeres mening, og så må man jo tage hvad der kommer  Ikke at dit svar var noget jeg brød mig om, men du ved hvad jeg mener - det her er jo et debat forum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.